وبلاگ

نمایندگی لباسشویی سامسونگ درمشهد

نمایندگی لباسشویی سامسونگ درمشهد

نمایندگی لباسشویی سامسونگ درمشهد

 

ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی جدید هستید، ممکن است از خود بپرسید که آیا ماشین لباسشویی سامسونگ انتخاب مناسبی برای شماست یا خیر. سامسونگ یک برند معتبر می باشد. سال‌هاست که لوازم خانگی تولید می‌کند و یک برند قابل اعتماد است. نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد به بهترین شکل و کمترین هزینه در خدمت رسانی اماده می باشد.

ماشین لباسشویی سامسونگ در بازار ایران بسیار محبوب است.

و بعد از برند بوش آلمان بهترین محسوب می شود. اما مزایا و معایب داشتن ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟ و کدام مدل برای نیاز شما بهترین است؟ در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد، نگاهی به برخی از محبوب‌ترین ماشین‌های لباسشویی سامسونگ می‌اندازیم و به شما کمک می‌کنیم تصمیم بگیرید که کدام مدل برای شما مناسب است.

در مجموع، این شرکت در پنج سال به صورت انحصاری 28 میلیون ماشین لباسشویی در ایالات متحده تولید کرده است. بیشترین فروش را در مقایسه با برندهای دیگر داشته است.

 

نمایندگی لباسشویی سامسونگ درمشهد

نمایندگی لباسشویی سامسونگ درمشهد

برخی از محبوب ترین مدل های ماشین لباسشویی سامسونگ

  • ماشین لباسشویی (محفظه در بالا) سامسونگ مدل WA50R5400AV: این مدل دارای ظرفیت پنج فوت مکعب است و دارای سینک ActiveWash می باشد که برای پیش تصفیه لباس کاربرد دارد. همچنین دارای شیر آب داخلی و سیکل بخار می باشد.
  • ماشین لباسشویی (محفظه در جلو) سامسونگ مدل WF45K6500AW: این مدل دارای ظرفیت چهار فوت مکعب است و دارای درب AddWash است تا بتوانید بعد از شروع شستشو، لباس را به آن اضافه کنید. چرخه بخار نیز دارد.
  • ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WA54M8750AV (محفظه در بالا) با ActiveWash : این مدل دارای ظرفیت پنج فوت مکعب است و دارای سینک ActiveWash و همچنین شیر داخلی است. چرخه بخار نیز دارد. عملکردی بسیار مشابه مدل WA50R5400AV  دارد.
نمایندگی لباسشویی سامسونگ درمشهد

نمایندگی لباسشویی سامسونگ درمشهد

به طور کلی، در میان ماشین لباسشویی هایی که وارد ایران شده اند، مدل هایی که درب آنها از جلو باز می شوند بالاترین رتبه را دارند. رضایت مشتریان از این نوع ماشین لباسشویی ها بسیار چشم گیر است.

این مدل ماشین لباسشویی تنها در 28 دقیقه حجم کامل لباس ها را کنترل می کند و هر بار نتایج بهینه را ارائه می دهد. ماشین لباسشویی های قدیمی به اندازه مدل های جدید کارآمد نیستند. در واقع، مدل‌های قدیمی‌تر مقدار آب را در مقابل مقدار لباس به درستی تنظیم نمی‌کنند تا در مصرف آب صرفه‌جویی کنند. بعضی اوقات زمان ششتشو طولانی تر می شود. این امر به خاطر این است که مقدار لباس ها بیش از حد مجاز دستگاه هستند. به اصطلاح بار دستگاه نا متعادل شده است.

انتخاب ماشین لباسشویی سامسونگ، انتخابی هوشمندانه است.

به این مفهوم که اگر لباس ها به طور یکنواخت بار دستگاه نشوند، ماشین لباسشویی بارها و بارها آب را پر می کند تا بار را به طور مساوی در محفظه ماشین لباسشویی توزیع کند. در نتیجه، این باعث افزایش مدت چرخه شستشو می شود. به طور کلی، چرخه های شستشوی سرد برای لباس های ظریف، رنگی و ورزشی معمولا بهترین هستند و آب گرم برای لباس های کثیف تر و لباس های سفیدی بهترین گزینه است.

 

آیا باید ماشین لباسشویی سامسونگ بخرید؟

همه چیز سلیقه ای ست… اما اگر به دنبال یک برند قابل اعتماد با سال ها تجربه هستید، سامسونگ انتخاب خوبی است. داشتن ماشین لباسشویی سامسونگ مشکل شستشوی باکیفیت و ملایم منسوجات را حل می کند.

با این حال، اگر به دنبال مدل ارزان‌تری هستید، احتمال این وجود دارد که بخواهید برند دیگری را در نظر بگیرید. در این خصوص، هر برندی را که انتخاب می کنید، حتما تحقیق کنید تا بتوانید بهترین ماشین لباسشویی را برای نیازهای خود پیدا کنید.

با تشکر از شما برای اینکه با ما همراه بودید! نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد در مجموعه عصر یخ اماده ارائه هر گونه اطلاعات در زمینه انتخاب درست و کارامد در خصوص ماشین لباسشویی های سامسونگ می باشد.

نکات جالب توجه درباره ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین های لباسشویی سامسونگ در تست ها و آزمایشات متعدد بهترین عملکرد را دارا می باشند. جابجایی آنها آسان است، به آسانی تمیز می شوند.

سهولت کار کردن با پنل و تنظیمات دستگاه از مزایای ماشین لباسشویی سامسونگ در تمامی مدل هاست. به راحتی می توانید در حین فرایند ششتشو دستگاه را متوقف کنید. درب را باز کنید، ایتم دیگر را اضافه کنید. دستگاه فرایند ششتشو را از سر خواهد گرفت.

در واقع، دیگر نیازی به لغو کامل چرخه برای افزودن یک مورد نیست. بعلاوه، با استفاده از درب کوچکی که در برخی مدل ها تعبیه شده است، از چکه کردن آب هنگام باز شدن درب اصلی (در زمان انجام فرایند شستشو) جلوگیری خواهد شد. توجه به کدهای خطا نقش حیاتی در اطمینان از سالم ماندن ماشین لباسشویی شما دارند و در صورت بروز هر گونه مشکل، نقطه شروعی را به شما می دهند. معمولاً می توانید کدهای خطا (به صورت چراغ های چشمک زن نمایش داده می شوند) را با چند مرحله ساده رفع کنید. عمر ماشین لباسشویی های سامسونگ معمولا 10 تا 15 سال گزارش شده است چنانچه نگهداری آن به بهترین شکل صورت بگیرد.

سامسونگ یا ال جی؟

چرخه سرعت در دستگاه های سامسونگ بیشتر است. در مقابل، ال‌جی ظرفیت بیشتری دارد. وجه اشتراکات زیادی بین این دو برند وجود دارد. به عنوان مثال، FlexWash سامسونگ و TwinWash ال‌جی هر دو به شما این امکان را می‌دهند که به صورت همزمان دوبار امکان بارگیری جهت ششتشو اقلام مورد نظر خود را داشته باشید. ال جی به دلیل ماشین های لباسشویی هایی با کیفیت بالا با پیشرفته ترین ویژگی ها در محدوده قیمتی شهرت دارند. اما سامسونگ، مدت زمان بیشتری است که آغاز به کار کرده است، بنابراین این شرکت یک برند قابل اعتمادتری است و به دلیل نبوغ و فناوری استفاده شده در محصولات خود محبوبیت بیشتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *