ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

     نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو     

از گذشته تا به امروز طی زمان با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن انواع  لوازم کاربردی خانگی برقی انجام کار های روزمره برایمان ساده تر شده است. یکی از این لوازم کاربردی در منزل لباس شویی می باشد ک باعث آسان تر شدن و صرفه شویی در زمان هنگام نظافت و شست و شوی لباس ها شده است به گونه که اگر یک روز به هر دلیلی مشکل و خرابی برای لباس شوییمان به وجود بیاید  کار های روزمره ی ما را مختل می کند و دلمان می خواهد هر چه سریع تر دستگاهمان تعمیر شود.هنگامی که چنین مشکلی برایتان به وجود می آید با تماس با نمایندگی های مجاز تعمیرات لباس شویی در محل می توانید در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر خرابی های لباس شویی خود اقدام کنید.اگر برند لباس شویی شما بکو می باشد ما به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در مشهد در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر لباسشویی معرفی کنیم. شما می توانید درخواست خود را در فرم زیر ثبت نمایید و جهت درخواست تعمیر و یا نصب و سرویس لباسشویی در محل با کارشناسان ما در تماس باشید.

     برخی از مشکلات رایج لباسشویی بکو     

ابتدا پیش از آنکه به سراغ مراحل تعمیر ماشین لباسشویی آاگ برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایجی که برای لباسشویی آاگ رخ می دهد  اطلاعاتی داشته باشیم.

لباسشویی آاگ شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • عدم آبگیری لباسشویی بکو و وارد نشدن آب به دستگاه که دلایل مختلفی می تواند داشته باشد،ابتدا شیر آب را بررسی کنید که بسته نباشد.سپس شیلنگ مسیر ورودی آب را بررسی کنید که دچار پیچ خوردگی و انسداد نشده باشد.سالم بودن میکروسوییچ و پمپ دستگاه را نیز چک کنید.
  • سر و صدای زیاد لباسشویی بکو حین کار کردن،وقتی این اتفاق میفتد ابتدا حتما تراز بودن ذستگاه را چک کنید. همچنین تمامی پیچ ها را از لحاظ محکم بودن بررسی کنید.
  • نشتی آب از لباسشویی بکو که نشان دهنده ی خراب شدن و پارگی لاستیک دور درب دستگاه و یا شل شدگی در فیلتر پمپ تخلیه دستگاه و یا سوراخ شدن شیلنگ کوپلینگ می تواند باشد در نتیجه حتما شیلنگ ورودی و شیلنگ تخلیه را بررسی نمایید.
  • روشن نشدن لباسشویی بکو پس از تنظیم تایمر دستگاه که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.در ابتدای امر ممکن است کلید دستگاه شما خراب شده باشد،ابتدا این مورد را چک کنید.خراب شدن میکروسوییچ و یا هیدروستات نیز میتواند باعث روشن نشدن دستگاه باشد.
نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد

     خطراتی که متوجه دستگاه شما می شود و باید به آن توجه داشت :    

  • شیشه درب بارگیری در هنگام شستشو بسیار داغ می شود. از این رو، مراقب کودکان خود باشید که شیشه درب بارگیری را در زمان شستشو لمس نکنند.
  • مواد شوینده مورد استفاده برای ماشین لباسشویی را از دسترس کودکان دور نگه دارید.
  • چنانچه محصول دارای نقص فنی است، آن را به هیچ وجه نباید روشن کنید و از آن استفاده کنید، مگر اینکه توسط یک تعمیرکار مجاز تعمیر می شود.
  • در این صورت خطر شوک الکتریکی وجود دارد. نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد، روند تعمیرات شما را در محل تسهیل می بخشد.
  • اسپری کردن محصول توسط آب توصیه نمی شود. آب روی دستگاه نریزید.
  • به هیج عنوان کابل برق را با دست خیس لمس نکنید.
  • پریز برق متصل به دستگاه را با دو دست بگیرید. سپس آن را جدا کنید تا سیم برق کشیده نشود.
  • در زمان نصب، تعمیرات و تعویض قطعه، مراحل تمیز کردن دستگاه، مطمئن شوید که دستگاه به برق وصل نباشد.
  • اگر کابل برق آسیب دیده باشد، باید حتما توسط تعمیرکار و یا برقکار تعویض شود.

ماشین لباسشویی های بکو با پشتیبانی از فناوری Silent Tech تبدیل به یک محصول بسیار جذاب و ایده آل شده است. طراحی خاص و منحصر به فرد ماشین های بکو باعث می شود که لرزش و سر و صدایی را که در حین کار در دستگاه ایجاد می شود به شدت کاهش یابد.

همین امر، آن را تبدیل به دستگاهی بی صدا کرده است. بکو از فن آوری ای بهره می برد که آن را تبدیل به یک محصول راحت و مقرون به صرفه کرده است. یکی از اولین نوآوری ها صفحه نمایش LSD است که به شما کاربران عزیز امکان تنظیم دما، سرعت چرخش، زمان باقی مانده و بسیاری از شاخص های دیگر را ارائه می دهد. افزایش حجم مخزن دستگاه در مدل های بکو، شستشو را راحت تر کرده است.  به عنوان مثال، در عمق 35 سانتی متر، تقریبا 5 کیلوگرم کتانی بارگیری می شود، و در 45 سانتی متر تا 7 کیلوگرم بارگیری انجام می شود.

     تعمیر لباسشویی بکو     

در ادامه به سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی بکو و سوالات متدوال هنگام خراب شدن ماشین لباسشویی اشاره خواهیم کرد.

چرا بعد از روشن کردن لباسشویی بکو دیگ آن نمی چرخد؟

  • احتمال خراب شدن تسمه وجود دارد.
  • ممکن است ایراد از بلبرینگ دستگاه باشد.
  • احتمال مشکل در برد و یا سیم کشی لباس شویی وجود دارد.

چرا در حالت خاموش آب درون لباس شویی بکو جمع می شود؟

  • احتمالا شیر برقی آب دچار خرابی شده است.

چرا درب  ماشین لباس شویی بکو به درستی بسته نمی شود؟

  • احتمالا قفل درب را چک نکرده اید.
  • احتمال خراب شدن سوییچ درب ماشین لباسشویی وجود دارد و باید چک شود.
  • از گیر نکردن اشیا بین درب و لباسشویی مطمئن شوید.

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو تماس بگیرید.

     راه اندازی لباسشویی بکو     

با آشنایی کامل با قابلیت ها و عملکرد دستگاه، می توانید شروع به استفاده از آن کنید.

مرحله اول: اگر دستگاه جدید است، چرخه خالی را برای شستشوی درام شروع کنید.

دوم: لیبل های لباس ها را مطالعه کنید.

سوم: برنامه شستشوی مناسبی را انتخاب کنید.

چهارم: دما و زمان چرخه را با دقت تنظیم کنید.

در مرحله اخر، جیب های داخلی و خارجی را بررسی کنید، سپس، پودر یا مایع ماشین لباسشویی  را در محل مورد نظر می ریزیم و دکمه “شروع” را می فشاریم. فراموش نکنید که بسیار اهمیت دارد که فرآیند شستشو را کنترل کنید و دستگاه خود را بیش از حد مجاز پر نکنید.

     عمر مفید لباسشویی بکو چند سال است؟     

عمر متوسط ماشین لباسشویی بکو بین 10 تا 13 سال می باشد. اگرچه برخی از برندها می توانند ماشین لباسشویی هایی را با طول عمر بیشتری در اختیارکاربران قرار دهند.

     چرا چرخه شستشو ماشین لباسشویی بکو  طولانی می شود؟     

استفاده زیاد از مواد شوینده و نرم کننده می تواند باعث ایجاد کف بیش از حد در داخل دستگاه شود که می تواند بر شستشو و چرخش تأثیر بگذارد.

     آیا بکو برند قابل اعتمادی است؟     

امروزه بکو لوازمی تولید می‌کند که با ویژگی‌های قابل رقابت با لوازم لوکس پایدار هستند. برند لوازم خانگی بکو هر آن چیزی را که برای آشپزخانه خود نیاز دارید، از جمله یخچال، ماشین ظرفشویی، اجاق گازو مایکروویو، و همچنین ماشین لباسشویی و خشک کن را ارائه می دهد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد

     هر چند وقت یکبار باید ماشین لباسشویی خود را تعویض کنید؟     

میانگین طول عمر یک ماشین لباسشویی جدید 11 سال است. Consumer Reports توصیه می کند هر وسیله ای را که بیش از هشت سال از عمر آن می گذرد، تعویض کنید، مگر اینکه یک مدل رده بالا باشد و جذابیت خاصی برای شما داشته باشد. برخی افراد دستگاه های با بارگیری از بالا که در سال 1999 یا قبل از آن ساخته شده اند را پیشنهاد می کنند. انتخاب خوبی هستند.

     میانگین هزینه تعمیر ماشین لباسشویی چقدر است؟     

هزینه های شما برای تعمیر ماشین لباسشویی متغیر است چرا که تمامی قطعاتی که باید تعمیر یا تعویض شوند با نرخ روز محاسبه می شوند در نتیجه نمی توان قیمت دقیقی داد. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در مشهد (عصریخ) انواع تعمیرات ماشین لباسشویی بکو را ارائه می دهد. عمر متوسط ماشین لباسشویی بین 10 تا 14 سال است. با تعمیر و نگهداری منظم می توانید عمر ماشین لباسشویی خود را افزایش دهید.

     مسدود شدن فاضلاب ماشین لباسشویی     

چرخه تخلیه ماشین لباسشویی را آغاز کنید. توجه داشته باشید که دستگاه آب را به داخل شیلنگ ها و به سمت لوله های ایستاده پمپ کند. اگر می بینید که آب برگشت می خورد و از لوله ایستاده خارج می شود، به احتمال زیاد مشکل از سیستم تخلیه ماشین لباسشویی شماست.

     نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو     

اگر علاقه مند هستید بدانید برند بکو ساخت کجاست لازم به ذکر است این برند یکی از زیر مجموعه های برند آرچلیک می باشد در نتیجه می توانیم این برند همانند آرچلیک را متعلق به کشور ترکیه بدانیم. برند بکو به دلیل استفاده از به روز ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها در ساخت لوازم خانگی از جمله لباسشویی، جزو پر طرفدار ترین برند ماشین لباسشویی محسوب می شود. با این حال تعمیرات لوازم خانگی بکو را باید جدی گرفت و به دست تعمیرکارن مجرب سپرد.مجموعه تعمیرات لوازم خانگی عصر یخ با برخورداری از مهندسین متخصص و ماهر در زمینه ی تعمیرات لباس شویی در مشهد خیال شما را بابت تعمیر دستگاهتان به هنگام خرابی راحت می کند. تعمیر انواع  لباس شویی های بکو به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات لباس شویی تمام اتوماتیک بکو در مشهد انجام می شود.

چنانچه برند یخچال فریزر شما نیز بکو می باشد در صورت بروز خرابی و نیاز به تعمیر بر روی لینک مقابل کلیک کنید:نمایندگی تعمیرات یخچال بکو

     نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در مشهد    

از آنجایی که برند بکو از پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای تولید محصولاتش استفاده می کند به شما پیشنهاد می کنیم هنگام به وجود آمدن خرابی برای محصولات این برند از جمله لباسشویی بکو خودتان دست به کار نشوید و علاوه بر این به دست هر کسی نسپرید چرا که نداشتن دانش و تخصص کافی در این زمینه باعث خرابی بیشتر دستگاه می شود.تنها کاری که هنگام به وجود آمدن خرابی باید بکنید این است که دستگاه را خاموش کنید و آن را از برق بکشید و با نمایندگی تعمیرات لباس شویی بکو در شهر خود تماس بگیرید.عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی در مشهد  از جمله تعمیر لباس شویی تمام اتوماتیک بکو در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات لباس شویی BEKO و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر لباس شویی شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل لباسشویی نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه ماشین لباسشویی بکو به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر لباسشویی آن را بررسی نماید.

     تعمیر لباسشویی بکو در مشهد    

اگر در محل زندگی خود به دنبال بهترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات لباسشویی توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید. همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر لباسشویی بکو ، سرویس خدمات نصب لباسشویی کندی خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید. جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر لباسشویی بکو با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی لباسشویی خود نباشید چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی در محل انجام می شود.
  4. عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.
  5. حل مشکل و تعمیر لباسشویی بکو در کمترین زمان.
نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد

یکی از امتیاز هایی که یک شرکت تعمیراتی لباسشویی باید داشته باشد،تعمیرات لباسشویی بکو در منزل یا به طور کلی تعمیرماشین لباسشویی در محل است چرا که لازم به هزینه ی بیشتر برای حمل و نقل لباسشویی نیست. عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود به عنوان نمایندگی تعمیرات لباس شویی با برند ایرانی و خارجی  در مشهد و تعمیر انواع لوازم خانگی را توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.

هرگز محصول را روی فرش قرار ندهید، چرا که عدم جریان هوا در زیر دستگاه باعث می شود قطعات گرم شوند و به مرور باعث اختلال در عملکرد ماشین لباسشویی گردد. نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد موارد زیر را جهت نگهداری بهتر از دستگاه بکو را به شما کاربران توصیه می کند.

مراحل زیر را دنبال کنید:

  • چنانچه از محصول استفاده نمی کنید حتما آن را از برق بکشید.
  • جهت نصب و راه اندازی اولیه حتما از سرویس کاران مجرب کمک بگیرید.
  • شیلنگ های تخلیه باید حتما محکم بسته شده باشند، در غیر اینصورت خطر نشت آب وجود دارد.
  • زمانیکه آب درون مخزن دستگاه وجود دارد هرگز درب ماشین را باز نکنید. چرا که آب داخل دستگاه دمای بالایی دارد و امکان سوختگی برای شما وجود دارد.
  • قفل درب دستگاه را با زور باز نکنید چرا که باعث شکستگی زبانه درب خواهید شد. درب به طور اتوماتیک پس از اتمام چرخه شستشو باز خواهد شد. در صورتیکه درب باز نمی شود، راه حل های ارائه شده در این خصوص را از تکنسین های نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در مشهد جویا شوید.
  • از مواد شوینده و نرم کننده مخصوص ماشین های لباسشویی اتوماتیک فقط استفاده کنید.
  • به دستوالعمل های موجود در برچسب البسه ها دقت کنید. بر اساس برچسب آن دمای دستگاه و شوینده مناسب را انتخاب کنید.
  • فراموش نکنید که درب ماشین لباسشویی را زمانیکه از آن استفاده نمی کنید، ببندید.