ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

تعمیرات لباسشویی الکترواستیل

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترواستیل

در بین لوازم برقی منزل لباسشویی جزو پر کاربرد ترین ها محسوب می شود و به همین دلیل ممکن لست با مرور زمان دچار خرابی و فرسودگی شود و به تعمیرات تخصصی نیاز پیدا کند، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام روشن کردن ماشین لباس شویی  در صفحه نمایش آن با کد های خطایی مواجه می شوید، هنگامی که چنین مشکلی برایتان به وجود می آید با تماس با نمایندگی های مجاز تعمیرات لباس شویی در محل می توانید در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر خرابی های لباس شویی خود اقدام کنید.اگر برند لباس شویی منزل شما الکترواستیل می باشد ما به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترواستیل در مشهد در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر لباسشویی معرفی کنیم. شما می توانید درخواست خود را در فرم زیر ثبت نمایید و جهت درخواست تعمیر و یا نصب و سرویس لباسشویی در محل با کارشناسان ما در تماس باشید.

مشکلات رایج لباسشویی الکترواستیل

لازم به ذکر است مهم ترین مرحله ی تعمیر دستگاه های برقی عیب یابی درست آن ها توسط متخصصین با تجربه می باشد.ابتدا پیش از آنکه به سراغ مراحل سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی الکترواستیل برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایجی که برای لباسشویی الکترواستیل رخ می دهد  اطلاعاتی داشته باشیم.

لباسشویی الکترواستیل شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • روشن نشدن ماشین لباس شویی الکترواستیل که نشان دهنده خراب شدن قفل ایمنی درب و یا خرابی در برد و یا میکروسوییچ می تواند باشد البته ابتدا از متصل بودن دو شاخه به پریز اطمینان حاصل کنید.
  • آبگیری نکردن ماشین لباس شویی الکترواستیل که در این شرایط حتما پریز برقی ، کابل برق و دو شاخه را چک کنید. یکی از علت های برق داشتن بدنه خرابی موتور عدم اتصال درست موتور به بدنه می تواند.
  • برق داشتن بدنه ی لباس شویی الکترواستیل که نشان دهنده خراب شدن شیر برقی آب می تواند باشد که با تعویض آن مشکل حل می شود.
  • صداهای زیاد و ناهنجا لباس شویی الکترواستیل حین کار کردن که نشان دهنده ی خراب شدن بلبرینگ دستگاه، شکستن سه نظام نگه دارنده ی درام، خراب شدن تسمه،خارج شدن لاستیک درب از جای خود می تواند می باشد.همچنین از صاف و هموار نبودن سطح قرارگیری دستگاه مطمئن شوید و محکم بودن تمامی پیچ ها را بررسی کنید .
  • تخلیه نشدن آب کثیف در لباس شویی الکترواستیل که نشان دهنده ی گرفتگی و انسداد در قسمت مجاری تخلیه و یا خرابی پمپ می تواند باشد .

تعمیر لباسشویی الکترواستیل

در ادامه به تعمیر لباس شویی الکترواستیل و سوالات متدوال هنگام خراب شدن ماشین لباسشویی اشاره خواهیم کرد.

چرا بعد از روشن کردن لباسشویی الکترواستیل دیگ آن نمی چرخد؟

  • احتمال خراب شدن تسمه وجود دارد.
  • ممکن است ایراد از برد یا سیم کشی دستگاه باشد.
  • کاسه نمد و سالم بودن دینام دستگاه را بررسی کنید.

چرا بعد از ریختن پودر به داخل ماشین لباس شویی پودر در آن حل نمی شود؟

  • احتمال دارد قسمت فیلتر شیر الکتریکی کثیف شده باشد.
  • احتمال دارد قسمت جا پودری کثیف شده باشد.
  • احتمالا از پودر نا مرغوب و بیش از اندازه استفاده کرده اید.

چرا درعملیات آبگیری لباس ها خشک نمی شوند؟

  • احتمال خرابی در قسمت خشک کن وجود دارد.
  • احتمال خرابی المنت، تسمه و یا موتور لباس شویی الکترواستیل وجود دارد.
  • ممکن است بیش از ظرفیت دستگاه لباس داخل آن ریخته اید.

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترواستیل  تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترواستیل

برند الکترواستیل به عنوان یکی از محبوب ترین برند های ایرانی است که در زمینه ی تولید لوازم برقی خانگی از جمله لباس شویی فعالیت دارد. امروزه لباسشویی برند الکترواستیل به دلیل کیفیت بالای آن در ساخت جزو پر طرفدار ترین لباسشویی بازار ایران محسوب می شوند. اما از آنجایی که لباس شویی جزو وسایل برقی پرکاربرد و پراستفاده است به همین دلیل نسبت به وسایل کم کاربرد بیشتر دچار مشکل و خرابی می شود و تعمیر تخصصی محصولات این برند نیز به هنگام خرابی بسیار مهم است. در چنین مواقعی فقط کافی است با اقدام به موقع و درست به افزایش طول عمر دستگاه خود کمک بسیاری بکنید و برای تعمیر تخصصی آن باید به سراغ تعمیر کاران زبردست و با تجربه رفت. مجموعه تعمیرات لوازم خانگی عصر یخ با برخورداری از مهندسین متخصص و ماهر در زمینه ی تعمیرات لباس شویی در مشهد خیال شما را بابت تعمیر دستگاهتان به هنگام خرابی راحت می کند. تعمیر انواع  لباس شویی های الکترواستیل به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات لباس شویی تمام اتوماتیک الکترواستیل در مشهد انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترواستیل در مشهد

در صورتی که ماشین لباس شویی الکترواستیل شما با مشکل مواجه شد توصیه ما به شما این است که دستگاه را خاموش کنید و آن را از برق بکشید و بدون آنکه خودتان برای تعمیر آن دست به کار شوید سریعا با مراکز تعمیراتی معتبر محل زنگی خود تماس بگیرید و تعمیر آن را به دست هر کسی نسپرید.عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی در مشهد  از جمله تعمیر لباس شویی تمام اتوماتیک الکترواستیل در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات لباس شویی ELECTROSTEEL و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر لباس شویی شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل لباسشویی نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه ماشین لباسشویی الکترواستیل به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر لباسشویی آن را بررسی نماید.

تعمیر لباسشویی الکترواستیل در مشهد

چنانچه محل سکونت شما شهر مشهد می باشد و به دنبال بهترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترواستیل هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات لباسشویی توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترواستیل در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید. همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر لباسشویی الکترواستیل ، سرویس خدمات نصب لباسشویی الکترواستیل خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید. جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر لباسشویی الکترواستیل با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی لباسشویی خود نباشید چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی در محل انجام می شود.
  4. 4.عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.
  5. 5.حل مشکل و تعمیر لباسشویی الکترواستیل در کمترین زمان.

یکی از امتیاز هایی که یک شرکت تعمیراتی لباسشویی باید داشته باشد،تعمیرات لباسشویی الکترواستیل در منزل یا به طور کلی تعمیرماشین لباسشویی در محل است چرا که لازم به هزینه ی بیشتر برای حمل و نقل لباسشویی نیست. عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود به عنوان نمایندگی تعمیرات لباس شویی با برند ایرانی و خارجی  در مشهد و تعمیر انواع لوازم خانگی را توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترواستیل

نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترواستیل

 

مشکلات رایج ماشین لباسشویی الکترواستیل

چنانچه فشار آب ماشین لباسشویی شما خیلی ضعیف است، امکان دارد باعث بروز مشکلاتی از قبیل طولانی شدن زمان چرخه شستشو شود. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترواستیل در مشهد راهکارهای جالب توجهی را خدمت شما کاربران ارائه می دهد. پس با ما همراه باشید..

برای اینکه مطمئن شوید که منبع آب شما به اندازه کافی قوی عمل می کند، مراحل زیر را دنبال کنید:

1.شیر آب سرد را که در کنار ماشین لباسشویی شما قرار گرفته است، باز کنید.

2. سرعت جریان آب را اندازه گیری کنید. حداقل یک لیتر در هفت ثانیه لازم است.

3. اگر سرعت جریان آب کم است، به یک لوله کش نیاز دارید تا خط آب شما را بررسی کند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترواستیل در مشهد

اگر شیلنگ ورودی آب ماشین لباسشویی الکترواستیل شما پیچ خورده باشد، ممکن است آب کافی به درام یا محفظه نرسد.

برای بررسی این مشکل به موارد زیر توجه فرمایید:

1.بررسی کنید که شلنگ پیچ نخورده باشد.

2. اطمینان حاصل کنید که کانکتور دو طرف شیلنگ به طور ایمن به آب اصلی و ماشین لباسشویی شما بسته شده است و نشتی ندارند.

3. هر دو ورودی را جهت انسداد بررسی کنید.

فیلتر پمپ را بررسی کنید که تمیز باشد.

برای اطمینان از مسدود نشدن یا گیر نکردن فیلتر پمپ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول

یک حوله یا مشابه آن را برای محافظت از کفپوش خود قرار دهید و یک ظرف در دست داشته باشید تا آبی که هنگام برداشتن فیلتر پمپ به بیرون نشت می کند را خشک کنید.

  • مرحله دوم

فیلتر پمپ در پشت یک فلپ در جلوی دستگاه قرار دارد.

  • مرحله سوم

فلپ را باز کنید و فیلتر را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا به راحتی جدا شود.

  • مرحله چهارم

برخی از مدل ها دارای یک شلنگ تخلیه اضطراری هستند که در کنار فیلتر قرار دارد. شیلنگ زهکشی را از روی نشیمنگاهش بیرون بکشید و سپس درپوش را از انتهای شیلنگ بیرون بکشید و آب را درون ظرفی تخلیه کنید. سپس درپوش را دوباره نصب کنید و قبل از برداشتن فیلتر، شلنگ زهکشی را در جای خود قرار دهید.

  • مرحله پنجم

مواظب هر گونه آبی باشید که ممکن است هنگام برداشتن فیلتر نیز خارج شود.

  • مرحله ششم

هرگونه کثیفی، مو یا اجسام کوچک در محفظه فیلتر پمپ یا روی خود فیلتر را بررسی کنید.

  • مرحله هفتم

هر گونه کثیفی یا اشیاء را از بردارید و سپس فیلتر را قبل از چرخاندن آن در جهت عقربه های ساعت، دوباره نصب کنید.

برق اصلی ورودی به دستگاه را چک کنید.

 

اگر ماشین لباسشویی الکترواستیل شما روشن نمی شود، ممکن است یک خطای الکتریکی وجود داشته باشد. به نحوه آزمایش آن توجه داشته باشید و مراحل ذیل را دنبال کنید.

  1. ماشین لباسشویی خود را به چهار راهی برق وصل نکنید، فقط ماشین لباسشویی خود را به پریز برق اصلی وصل کنید.
  2. با وصل کردن وسیله برقی دیگری که می دانید کار می کند، مثلاً یک چراغ، ابتدا آزمایش کنید که پریز برق کار می کند یا خیر.
  3. هنگامی که از عملکرد پریز اطمینان حاصل کردید، می توانید ماشین لباسشویی خود را وصل کنید.
  4. اگر ماشین لباسشویی شما هنگام اتصال به برق روشن نمی شود، فیوز 13 آمپر را در دوشاخه تعویض کنید. اگر مشکل همچنان ادامه دارد، ممکن است از یک خطای الکتریکی باشد.

اگر شیلنگ ورودی آب ماشین لباسشویی الکترواستیل شما پیچ خورده باشد، ممکن است آب کافی به درام یا محفظه نرسد.

اگر برند ماشین ظرفشویی شما نیز الکترواستیل می باشد در صورت بروز مشکلات برای تعمیر ظرفشویی الکترواستیل خود بر روی لینک مقابل کلیک کنید:نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الکترواستیل

برای بررسی این مشکل به موارد زیر توجه فرمایید:

1.بررسی کنید که شلنگ پیچ نخورده باشد.

2. مطمئن شوید که کانکتور دو طرف شیلنگ به طور ایمن به آب اصلی و ماشین لباسشویی شما بسته شده است و نشتی ندارند.

3. هر دو ورودی را جهت انسداد بررسی کنید.

فیلتر پمپ را بررسی کنید که تمیز باشد.

برای اطمینان از مسدود نشدن یا گیر نکردن فیلتر پمپ، مراحل زیر را دنبال کنید:

1.یک حوله یا مشابه آن را برای محافظت از کفپوش خود قرار دهید و یک ظرف در دست داشته باشید تا آبی که هنگام برداشتن فیلتر پمپ به بیرون نشت می کند را خشک کنید.

2. فیلتر پمپ در پشت یک فلپ در جلوی دستگاه قرار دارد.

3. فلپ را باز کنید و فیلتر را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا به راحتی جدا شود.

4. برخی از مدل ها دارای یک شلنگ تخلیه اضطراری هستند که در کنار فیلتر قرار دارد. شیلنگ زهکشی را از روی نشیمنگاهش بیرون بکشید و سپس درپوش را از انتهای شیلنگ بیرون بکشید و آب را درون ظرفی تخلیه کنید. سپس درپوش را دوباره نصب کنید و قبل از برداشتن فیلتر، شلنگ زهکشی را در جای خود قرار دهید.

5. مواظب هر گونه آبی باشید که ممکن است هنگام برداشتن فیلتر نیز خارج شود.

6. هرگونه کثیفی، مو یا اجسام کوچک در محفظه فیلتر پمپ یا روی خود فیلتر را بررسی کنید.

7. هر گونه کثیفی یا اشیاء را از بردارید و سپس فیلتر را قبل از چرخاندن آن در جهت عقربه های ساعت، دوباره نصب کنید.

برق اصلی ورودی به دستگاه را چک کنید.

از اینکه با ما همراه هستید متشکریم…

نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترواستیل در مشهد بهترین خدمات تعمیرات و نگهداری را در سطح شهر مشهد به شما ارائه می دهد. با ما همراه باشید..

اگر ماشین لباسشویی الکترواستیل شما روشن نمی شود، ممکن است یک خطای الکتریکی وجود داشته باشد.

به نحوه آزمایش آن در ادامه می پردازیم:

  1. ماشین لباسشویی خود را به چهار راهی برق وصل نکنید، فقط ماشین لباسشویی خود را به پریز برق اصلی وصل کنید.
  2. با وصل کردن وسیله برقی دیگری که می دانید کار می کند، مثلاً یک چراغ، ابتدا آزمایش کنید که پریز برق کار می کند یا خیر.
  3. هنگامی که از عملکرد پریز اطمینان حاصل کردید، می توانید ماشین لباسشویی خود را وصل کنید.
  4. اگر ماشین لباسشویی شما هنگام اتصال به برق روشن نمی شود، فیوز 13 آمپر را در دوشاخه تعویض کنید. اگر مشکل همچنان ادامه دارد، ممکن است از یک خطای الکتریکی باشد.
سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی الکترواستیل

سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی الکترواستیل

آیا ماشین لباسشویی خود را به درستی بارگیری می کنید؟

اضافه بارکردن و حتی کم بار کردن ماشین لباسشویی اکترواستیل می تواند باعث ایجاد صدا و مشکلات دیگری در هنگام اجرای برنامه شستشو شود. این مقاله چند نکته برای بارگیری صحیح دستگاه جهت دریافت بهترین نتایج می پردازد.

  1. از قرار دادن تنها یک مورد از لباس‌های شسته‌شده در ماشین لباسشویی خود اجتناب کنید. مانند روپوش یا حوله. این مورد آب زیادی را جذب می کند و باعث حرکت بیش از حد ماشین لباسشویی در حین کار می شود. برای متعادل کردن بار، تعدادی لباس های کوچک دیگر را به درام اضافه کنید.
  2. هر جیب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ چیز شلی مانند سکه یا گیره مو که می تواند باعث آسیب یا مشکلاتی مانند تخلیه کند، افزایش صدا و طولانی شدن زمان چرخه یا آسیب شود وجود ندارد.
  3. هر لباسی را که دارای زیپ است به سمت بیرون بچرخانید تا صدا، خراشیدگی روی لباس‌های دیگر در درام به حداقل برسد و رنگ لباس شما حفظ شود.
  4. دستگاه را بیش از حد بار نکنید، این می تواند باعث عدم تعادل ماشین لباسشویی شود و همچنین بر نتایج شستشو تأثیر بگذارد. وقتی همه لباس‌های شسته شده را در آن قرار می‌دهید، باید بتوانید به راحتی دست خود را در بالای درام قرار دهید.
  5. هنگام بستن درب، مطمئن شوید که هیچ لباسی بین درب و واشر لاستیکی گیر نکرده است.

عملکرد قفل کودک فعال است یا خیر؟

ماشین لباسشویی الکترواستیل شما روشن می شود اما نمی توانید از هیچ یک از دکمه ها استفاده کنید، در اینجا نحوه بررسی روشن بودن قفل کودک آورده شده است:

  1. اگر ماشین لباسشویی شما دارای صفحه نمایش دیجیتال باشد، با نمایش C ON به شما می گوید که وقتی هر دکمه ای را فشار می دهید، قفل کودک روشن است.
  2. برای خاموش کردن عملکرد قفل کودک، دکمه یا دو دکمه نشان داده شده با نماد قفل قفل کودک را به مدت سه ثانیه فشار داده و نگه دارید.
  3. قفل کودک اکنون غیرفعال می شود تا دکمه ها دوباره فعال شوند.

عملکرد تاخیر یا delay فعال است یا خیر؟

اگر عملکرد تاخیر تنظیم شود، ماشین لباسشویی الکترواستیل شما چرخه ای را شروع نمی کند. اگر نیاز دارید ماشین لباسشویی فوراً روشن شود، عملکرد تاخیر را لغو کنید. دستورالعمل‌های نحوه تنظیم و لغو عملکرد تاخیر را می‌توانید در نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترواستیل در مشهد جویا شوید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترواستیل در مشهد با ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن و در محل شما توسط مجوعه عصریخ انجام می پذیرد.

در این نمایندگی کلیه خدمات تعمیرات قطعات لباسشویی الکترواستیل شما انجام می شود و در صورت نیاز به تعویض استفاده از قطعات اورجینال صورت می گیرد.