ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

نمایندگی تعمیرات لباسشویی هیمالیا در مشهد

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی هیمالیا

طی سالیان متمادی از گذشته تا به امروز لباسشویی های برند هیمالیا به دلیل استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین تکنولوژی ها در ساخت از لحاظ کیفیت شهرت بسیار بالایی در میان برند های ایرانی دارد. با این وجود تمامی دستگاه های برقی منزل در اثر استفاده ی بسیار پس از گذشت چند سال دچار فرسودگی می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. اما نکته ی قابل توجه این است که به هیچ عنوان نباید تعمیر و عیب یابی لوازم برقی را به دست افراد بی تجربه سپرد چرا که ممکن است برای دستگاه شما خسارت و هزینه های بیشتری به وجود بیاید. هنگامی که ماشین لباسشویی منزل شما دچار خرابی می شود با تماس با نمایندگی های مجاز تعمیرات لباس شویی در محل می توانید در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر خرابی های لباس شویی خود اقدام کنید.اگر برند لباس شویی منزل شما هیمالیا می باشد ما به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر لباسشویی معرفی کنیم. شما می توانید درخواست خود را در فرم زیر ثبت نمایید و جهت درخواست تعمیر و یا نصب و سرویس لباسشویی در محل با کارشناسان ما در تماس باشید.

مشکلات رایج لباسشویی هیمالیا

لازم به ذکر است مهم ترین مرحله ی تعمیر دستگاه های برقی عیب یابی درست آن ها توسط متخصصین با تجربه می باشد.ابتدا پیش از آنکه به سراغ مراحل سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی هیمالیا برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایجی که برای لباسشویی هیمالیا رخ می دهد اطلاعاتی داشته باشیم.

لباسشویی هیمالیا ی شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • بسته نشدن درب لباسشویی هیمالیا که نشان دهنده خراب شدن قفل و یا میکروسوییچ درب می باشد.البته ابتدا قبل از هرچیزی از اینکه اشیای خاصی بین در گیر نکرده باشد اطمینان حاصل کنید.
  • نشتی آب از لباس شویی هیمالیا که نشان دهنده خراب شدن شیلنگ های تخلیه ورودی آب به دستگاه، پمپ تخلیه لباس شویی، دریچه ی ورودی آب می تواند باشد.

از آنجایی که این مشکل برای ماشین ظرفشویی هیمالیا نیز رایج است در صورت بروز این مشکل برای تعمیر ظرفشویی هیمالیا خود می توانید از خدمات عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرا ظرفشویی هیمالیا در مشهد بهره مند شوید.

  • لرزش بیش از اندازه ی لباس شویی هیمالیا که نشان دهنده ی تراز نبودن ماشین لباسشویی،خرابی و مشکل در تسمه می تواند باشد. حتما بررسی کنید کمک فنر ها از شاسی جدا نشده باشد.
  • آبگیری نکردن لباس شویی هیمالیا که نشان دهنده ی خرابی مواردی از قبیل:پمپ آب، شلنگ ورودی آب، شیر برقی لباسشویی بوش، سنسور هیدروستات و یا خرابی برد اصلی می تواند باشد.
  • سر و صدای بیش از اندازه لباس شویی هیمالیا که نشان دهنده ی خراب شدن بلبرینگ دستگاه ، خراب شدن تسمه، مشکل در پمپ تخلیه می تواند می باشد. همچنین از تراز بودن سطح قرارگیری دستگاه مطمئن شوید.
  • تخلیه نشدن آب داخل لباسشویی هیمالیا که نشان دهنده ی گرفتگی فیلتر و یا لوله ی تخلیه، یا خرابی پمپ تخلیه می تواند باشد .همچنین اگر بیش از حد از مواد شوینده استفاده می کنید کف زیاد آن مانع از تخلیه آب می شود.
تعمیر لباسشویی هیمالیا

تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد

تعمیر لباسشویی هیمالیا

در ادامه به تعمیر لباس شویی هیمالیا و سوالات متدوال هنگام خراب شدن ماشین لباسشویی اشاره خواهیم کرد.

چرا لباس شویی هیمالیا را روشن می کنیم اما شروع به کار نمی کند؟

  • احتمالا کمربند درایو آن به مشکل خرده است.
  • ممکن است ایراد از موتور و یا پمپ تخلیه باشد.
  • ممکن است ایراد مربوط به میکروسوییچ و تنظیمات باشد.
  • اگر بیش از ظرفیت دستگاه لباس داخل آن بریزید دستگاه به درستی نمی چرخد زیرا نا متعادل شده است.

چرا ماشین لباسشویی هیمالیا روشن نمی شود؟

  • ابتدا کابل برق را چک کنید و از وجود برق اطمینان حاصل کنید.
  • احتمالا در در مدار تغذیه و اتصالات دستگاه مشکلی پیش آمده است.
  • ممکن است ایراد از برد دستگاه باشد.

چرا درب ماشین لباسشویی هیمالیا بسته نمی شود؟

  • احتمالا آب درون دستگاه خالی نشده است.
  • ممکن است شست و شوی لباس ها کامل نشده باشد.
  • ممکن است قفل درب خراب شده باشد.

چرا ماشین لباسشویی هیمالیا لباس ها را خشک نمی کند؟

  • احتمال مشکل در المنت ماشین لباس شویی وجود دارد.
  • احتمال خرابی در تسمه، موتور ماشین لباسشویی و…وجود دارد.
تعمیر لباسشویی هیمالیا

تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیمالیا باشماره 09150100804 تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی هیمالیا

همه ی ما می دانیم برند هیمالیا به دلیل تکنولوژی پیشرفته در ساخت و کیفیت بالای محصولاتش در ایران شهرت بسیاری دارد که یکی از پرفدار ترین محصولاتش لباس شویی هیمالیا می باشد. با این وجود حتی اگر برند لباس شویی شما هیمالیا باشد باز هم خرابی و بروز مشکلات ذکر شده به دلیل کاربرد و استفاده ی زیاد می تواند برای لباس شویی ها اتفاق بیفتد. در چنین مواقعی برای تعمیر تخصصی آن باید به سراغ تعمیر کاران زبردست و با تجربه رفت. مجموعه تعمیرات لوازم خانگی عصر یخ با برخورداری از مهندسین متخصص و ماهر در زمینه ی تعمیرات لباس شویی در مشهد خیال شما را بابت تعمیر دستگاهتان به هنگام خرابی راحت می کند. تعمیر انواع  لباس شویی های هیمالیا به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات لباس شویی تمام اتوماتیک هیمالیا در مشهد انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیمالیا در مشهد

در صورتی که ماشین لباس شویی هیمالیا شما با مشکل مواجه شد توصیه ما به شما این است که دستگاه را خاموش کنید و آن را از برق بکشید و بدون آنکه خودتان برای تعمیر آن دست به کار شوید سریعا با مراکز تعمیراتی معتبر محل زنگی خود تماس بگیرید و تعمیر آن را به دست هر کسی نسپرید.عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی در مشهد  از جمله تعمیر لباس شویی تمام اتوماتیک هیمالیا در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات لباس شویی Hymalia و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر لباس شویی شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل لباسشویی نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه ماشین لباسشویی بوش به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر لباسشویی آن را بررسی نماید.

 تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد

اگر در شهر مشهد زندگی می کنید و به دنبال بهترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیمالیا هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات لباسشویی توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیمالیا در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید. همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر لباسشویی هیمالیا ، سرویس خدمات نصب لباسشویی هیمالیا خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید. جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر لباسشویی هیمالیا با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی لباسشویی خود نباشید چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی در محل انجام می شود.
  4. 4.عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.
  5. 5.حل مشکل و تعمیر لباسشویی هیمالیا در کمترین زمان.

 یکی از امتیاز هایی که یک شرکت تعمیراتی لباسشویی باید داشته باشد، تعمیرات لباسشویی هیمالیا در منزل یا به طور کلی تعمیرماشین لباسشویی در محل است چرا که لازم به هزینه ی بیشتر برای حمل و نقل لباسشویی نیست. عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود به عنوان نمایندگی تعمیرات لباس شویی با برند ایرانی و خارجی  در مشهد و تعمیر انواع لوازم خانگی را توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.

عیب یابی و تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد

عیب یابی و تعمیر لباسشویی هیمالیا در مشهد

هیمالیا یکی از بر ندهای معتبر در ساخت و تولید لوازم خانگی اعم از انواع لباسشویی و یخچال وفریزر و… می باشد. این برند با کیفیت بالایی که دارد می تواند سالیان سال برای شما کار کند. خطوط تولید و کنترل کیفیت آن مجهزبه سیستم های هوشمند سازی می باشد. این محصولات بیشتربا استانداردهای اروپایی طراحی شده است. این برند در ماشین لباسشویی دارای مدل و طرحهای مختلف می باشد. نمایندگی تعمیرات لباسشویی در مشهد شما را جهت تصمیم گیری برای انتخابی درست راهنمایی خواهد کرد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی هیمالیا در مشهد (عصریخ)یکی از بهترین نمایندگی با چند شعبه درسطح مشهدآماده ارائه خدمات به شما مشتریان می باشد. درصورتی که شما از افراد دوره دیده و حرفه ای ما در نمایندگی برای مشکل لباسشویی خود استفاده کنید تا 70 درصد در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

با توجه به اینکه لباسشویی یکی از لوازم خانگی مهم در آشپزخانه می باشد هیمالیا یکی از بهترین برندهای تولید کننده لباسشویی می باشد. بیشتر افراد به رنگ و مدل لباسشویی قبل از خرید اهمیت زیادی می دهند. ولی متاسفانه بعد ازخرید به سرویس لباسشویی در هرچند بار اهمیت نمی دهند. این یکی از مشکلات خرابی لباسشویی می باشد.

اشکالات رایج در لباسشویی به دودسته مکانیکی والکترونیکی تقسیم می شوند. مشکلاتی که در لباسشویی رخ می دهد در ماشین های مختلف یکسان است. در اکثر مواقع مشکلات ساده ای است که می توان آنها را به صورت خیلی سریع وبدون هیچ دانشی رفع کرد. ولی اگر مشکلات دستگاه شما پیچیده باشد، برای رفع مشکل به تخصص و مهارت زیاد نیاز دارد. در اینجا باید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی هیمالیا در سطح مشهد تماس حاصل فرمایید. متخصصین و افراد آموزش دیده مشکل شما را در این زمینه رفع کنند. توصیه می شود که در صورت وجود مشکل حاد اصلا دستکاری نفرمایید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی هیمالیا در مشهد

نمایندگی تعمیرات لباسشویی هیمالیا در مشهد

رایجترین مشکلات لباسشویی هیمالیا

بسته نشدن درب اگر بسته شدن درب به درستی انجام نشود دستگاه عملیات شستشو راانجام نمی دهد. باید مشکل درب را حل کنیم. قبل از هرکاری باید توجه کنیم آیا لولاهای درب سالم هستند یا خیر. یکی از دلایل خرابی می تواند مشکل قفل یا سوئیچ درب باشد. برای بررسی دقیق تر ورفع مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی همیالیا در مشهد (عصریخ) که دارای چندین شعبه در سرتاسر مشهد می باشد تماس بگیرید. دراسرع وقت متخصصین ما در محل حضور بهم می رسانند.

تخلیه نشدن آب داخل لباسشویی: اگر آب داخل ماشین لباسشویی جمع شود، دستگاه عملیات شستشو را به اتمام نمی رساند. اگر خاموش نشود به دلیل گرفتگی فیلتر یا لوله تخلیه می باشد. باید بررسی شود ودر صورت مسدود شدن راه آن باز شود. اگر مشکلی در فیلتر ولوله وجود نداشت ممکن است پمپ تخلیه مشکل داشته باشدو حتما باید بررسی شود.

لرزش بیش ازحد لباسشویی : در این صورت درهنگام کار لباسشویی لرزش دارد. این کاملا طبیعی است اما اگر لرزش دستگاه زیاد باشد نشانه این است که دستگاه مشکل دارد. مشکلات آن را باید برررسی کرد. این اتفاق می تواند به دلیل تراز نبودن وهمچنین جدا نشدن کمک فنر از شاسی ویا مشکل در تسمه بروز کند. دراین صورت اگر مهارت کافی در این زمینه ندارید می توانید با یک تماس با نمایندگی ما در سطح مشهد مشکلات خودرا حل نمایید.

انواع ماشین لباسشویی برندهیمالیا

  1.  مدل تتا با ظرفیت 7 کیلوگرم
  2.  مدل دلتا با ظرفیت 8 کیلوگرم
  3.  مدل تسلا با ظرفیت 9 کیلوگرم

موتور ماشین لباسشویی هیمالیا در هریک از مدل ها ازیک نوع استفاده می کنند. در مدل لباسشویی 7 کیلوگرمی از موتوریونیورسال استفاده می شود. درمدل دلتا یا همان 8 کیلویی این مدل به موتور BLCD مجهز می باشد. درمدل تسلا که این مدل 9 کیلویی می باشد از موتورLG Direct Drive استفاد ه شده است. و همچنین مصرف انرژی این محصولات پایین می باشد ومعمولا A++وA+++ می باشد. این رده از انرژی بسیار عالی و به صرفه می باشد. همچنین این لباسشویی ها د ارای امکانات زیر می باشند.

1- استفاده از دکمه های لمسی در تمامی محصولات این شرکت

2- موتورهای مناسب وبا کیفیت

3-انرژی مصرفی پایین وبه صرفه

4- برنامه شستشو بسیار کامل بین 12 تا 16 شستشو

6- مجهز به سیستم شستشو هوشمند

7- قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو

8-ایمنی پیشرفته

قیمت لباسشویی هیمالیا

شرکت هیمالیا یکی از برندهای پیشرفته در زمینه انواع لوازم خانگی درکشور می باشد. هیمالیا همواره در تلاش می باشد که انواع لباسشویی را با قابلیت های جدید وهوشمند تولید وبه بازار عرضه می کند. قیمت این مدل لباسشویی ها بستگی به امکانات آن دارد. برای خرید توصیه می شودبیشتر دستگاه ها را بررسی کنید وسپس اقدام به خرید نمایید.

تعمیرکار وسرویس کارهای مجاز لباسشویی در مشهد

یکی از مسائلی که ما در نمایندگی تعمیرات لباسشویی در مشهد(عصریخ ) با حساسیت زیادی روی آن اعمال می کنیم، مهارت وتجربه تعمیرکارهای ما در نمایندگی تعمیرات لباسشویی هیمالیا در مشهد می باشد. تمامی این افراددارای مهار ت وتجربه کافی در این زمینه ودوره های لازم برای تخصص در این آموزش می باشند. در این دوره ها روش های نوین برای تعمیر وتعویض قطعات اموزش داده می شود. این نمایندگی علاوه بر مشتری مداری به رعایت مسائل بهداشتی اهمیت زیادی می دهد. ما در این نمایندگی به تعمیرکار آموزش داده می شود.وملزم به رعایت واجرای دستورات رامی کنیم.

ویژگیهای نمایندگی تعمیرات لباسشویی در مشهد

1- متخصصان با تجربه تکنسین های این نمایندگی دارای سالها تجربه عملی درحوزه تعمیرات وتعویض قطعات می باشند

2- سرعت در ارائه با یک تماس می توانید متخصصین ما شما را راهنمایی کنند و یا در محل درکمتر ین زمان ممکن حضور یابند.

3- هزینه های منصفانه در این نمایندگی هزینه تعمیرات وتعویض مطابق با نرخ نامه اتحادیه می باشد.

4- اولویت با تعمیر می باشد. خدمات ما در این نمایندگی به تعمیر قطعات می پردازند. در صورتی که در هیچ شرایطی نتوانستند تعمیر کنند با قیمت مناسب آن را تعویض می کنند.

سخن آخر

توجه کنید درهنگام خرید به نکاتی که در این مقاله آورده شده توجه کنید. اگر درمواقعی مشکلی برای لباسشویی شما پیش آمد حتما با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی درمشهد (عصریخ) تماس حاصل فرمایید. در اولین فرصت و سریع ترین زمان ممکن همکاران ما درمحل حضور می یابند. متخصصین ما مشاوره لازم در تماس در اختیار شما قرار می دهند. قبلا ازتوجه شما سپاسگزاریم .نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در مشهد (عصریخ)