ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

    نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا    

طی سالیان متمادی از گذشته تا به امروز یخچال فریز هیمالیا به دلیل استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین تکنولوژی ها در ساخت از لحاظ کیفیت شهرت بسیار بالایی در میان برند های یخچال فریزر ایرانی دارد. با این وجود از آنجایی که تمامی دستگاه های برقی منزل در اثر خراب شدن تجهیزات و یا نوسانات ولتاژ برق ممکن است با خرابی و مشکلاتی رو به رو شود که نیاز به تعمیر داشته باشد یخچال های برند هیمالیا نیز از این قاعده مستثنی نیستند و ممکن است با استفاده نادرست در مدت زمان طولانی با مشکلاتی مواجه شود. اگر شما هم برای یخچال فریز منزل خود از برند هیمالیا استفاده می کنید به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید هیمالیا در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر یخچال خود معرفی کنیم.تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

    مشکلات رایج یخچال هیمالیا    

قبل از اینکه به سراغ معرفی نکات هنگام سرویس و تعمیر یخچال هیمالیا (Hymali) برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایج یخچال فریزر هیمالیا اطلاعاتی داشته باشیم.

یخچال فریزر هیمالیا شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • به وجود آمدن مشکلات کنترل دما در یخچال که نشان دهنده ی خرابی ترموستات می باشد.
  • برفک یخچال در فاصله زمانی کوتاه
  • غیر عادی بودن صدای یخچال و پر سر و صدا بودن موتور آن
  • چکه کردن قطرات آب از کمپرسور یخچال
  • پایین بودن درجه خنکی یخچال فریزر هیمالیا که باید توسط کارشناسان تست شود.
  • از کار افتادن فن خنک کننده یخچال فریزر هیمالیا
  • کار نکردن یخساز یخچال و منجمد نشدن مواد غذایی در یخچال فریز هیمالیا
  • به طور کلی روشن نشدن یخچال فریزر HYMALIA
  • خرابی برد الکترونیکی یخچال که با نمایش پیام خطا بر روی صفحه نمایش مشخص می شود.

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا Hymalia تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا در مشهد

    نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا    

همه ی ما می دانیم برند هیمالیا به دلیل تکنولوژی پیشرفته در ساخت و کیفیت بالای محصولاتش در ایران شهرت بسیاری دارد که پرفدار ترین و معروف ترین محصولش  یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید هیمالیا می باشد.با این وجود حتی اگر برند یخچال فریزر شما هیمالیا باشد باز هم خرابی و بروز مشکلات ذکر شده برای یخچال فریز اتفاقی اجتناب ناپذیر است.

در چنین مواقعی فقط کافی است با اقدام به موقع و درست به افزایش طول عمر دستگاه خود کمک بسیاری بکنید.فقط توجه داشته باشد تعمیر یخچال هیمالیا (Hymalia) باید به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا انجام شود.

    نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید هیمالیا در مشهد    

عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا در مشهد و همچنین تعمیر ساید هیمالیا در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات یخچال Hymalia و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر یخچال شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل یخچال نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه یخچال فریزر Hymalia  به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر یخچال آن را بررسی نماید.همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر یخچال فریزر هیمالیا،سرویس خدمات نصب یخچال هیمالیا خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید.جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورا آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

    تعمیر ساید هیمالیا در مشهد    

اگر در مشهد زندگی می کنید و در هنگام بروز مشکل برای یخچال هیمالیا خود به دنبال نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید هیمالیا هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات یخچال هیمالیا توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید هیمالیا در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید.همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر یخچال فریزر بوش و تعمیر ساید بوش با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی یخچال خود نباشد چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در محل انجام می شود.

4.عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.

عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.به طور مثال اگر برند یخچال شما دوو باشید برای سرویس و تعمیر آن می توانید از خدمات عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید دوو در مشهد بهره مند شوید.

    نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید هیمالیا در مشهد    

برند هیمالیا یک برند ایرانی و با کیفیت است که کارخانه در استان البرز قرارداردو دردهه 50 فعالیت خود را آغاز کرده است وآغاز دهه 60 فعالیت خود را در تولید انواع یخچال وفریزرصنعتی آغاز نموده است ودر دهه 70 تولید خود را در زمینه یخچال وفریزر های خانگی شروع کرده است و توانایی تولید بسیاری از محصولات را داردهیمالیا مثل بعضی از شرکت های تولید محصولات برودتی بسیاری از محصولات خود را به صورت خودکفا دراین شرکت تولید ومونتاژ می کنداین برندتوانسته محصولات با کیفیت را به بازار عرضه کند. نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید هیمالیا در مشهد اطلاعات جامعی درباره هیمالیا کسب خواهید کرد.

شرکت هیمالیا بر شرکت های مختلف تولید کننده کمپرسورهای یخچال و فریزرهمکاری کرده است این شرکت ها دانفوس آلمان،AEGاروپا،هایتک ودونپرچین است این شرکت ها موتورهایی با انرژی بالا تولید می کند.این شرکت محصولاتی با کیفیت و با قیمت به صرفه در ایران تولید می کند.

ما در نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید در مشهد عصر یخ می توانیم به شما کمک کنیم و با یک تماس با نمایندگی مشکلات خود را مطرح کرده ومتخصصین حرفه ای وکارآمد ما درمحل حضور پیدا کنندو مشکل را بررسی کنند و در صورت تعمیر وتعویض قطعات آن هرچه سریعتر مشکل را حل کنند.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا در مشهد

    مهمترین مشکلات شایع در یخچال و فریزر ساید بای ساید هیمالیا    

همانند دیگر یخچالها ، یخچال ساید بای ساید نیز ممکن است به دلایل مختلفی دچار مشکلات متعددی می شود درکمترین باید به حل این مشکلات پرداخت .

امروزه با پیشرفت علم وتکنولوژی وسیستم نرم افزاری یخچال ها ونمایشگری که بروری درب آن قراردارد می توان مشکل را متوجه شده است .

1- اگر ساید بای ساید شما کار نمی کرد و چراغ آن روشن می شد .مشکلات آن در تنطیمات درجه حرارت ویا کثیف شدن لوله های انتقال گاز می باشد .

2-سرد نبودن یخچال ساید بای سایدهیمالیا بدلیل مشکل تنظیمات دمایی یا مشکل در دماسنج یانبودن فضای کافی در هوا ویا خراب شدن لاستیک درب و وارد شدن هوای گرم می باشد.

3-صدای بلند یخچال وفریزر بدلیل تراز نبودن سطح زیر ساید بای سایدو یا مشکل فنی کندانسور می باشد.

4- کارکردن یکسره دستگاه بدلیل مشکلات در لوله های کندانسور و اوپراتور می باشد.

5- خاموش و روشن شدن به مدت کوتاه دستگاه بدلیل کثیف بودن لوله های پشت یخچال و مشکل در کندانسور و یا مشکل در موتور آن می باشد.

6- عدم یخ زدایی ساید بای ساید مشکلاتی در تایمر یخ زدایی ویا ترموستات یخ زدایی می باشد.

7- نشست آب در مخزن ناشی از مخزن تخلیه آب یا درشلنگ انتقال دهنده می باشد.

8-خنک نکردن ساید بای ساید وجود مشکل در یکی از قطعات یخ ساز یا نیاز به شارژ گاز یخچال می باشد.

9- یکسره کار کردن ساید بای سایدبه دلیل وجود مشکل در ترمسوتات یا کمپرسور می باشد.

10-خراب بودن درب به دلیل وجودشکستگی یا پارگی در لاستیک درب ساید می باشد.

11-روشن نشدن آن به خاطر عدم وجود برق می باشد.

    چرا عصر یخ؟    

 (نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید هیمالیا در مشهد ) 

در کنارخدماتی که نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید هیمالیا در مشهد در اختیار شما قرار میدهدامتیازهای دیگری هم دارد که جذب مشتری و رضایت کامل آنها را تضمین می کند .

1- پس از تماس با نمایندگی درکمتر از 2 ساعت تعمیرکار در محل حضور بهم میرساندومشکل یخچال شما را بررسی می کند.

2- تمامی کارشناسان ما در بخش تعمیر افراد خبره و دوردیده می باشندوبا عیب یابی به موقع می توانندتعمیرات را سریع انجام د هند

3- با توجه به اینکه این یخچال های ساید بای ساید هیمالیا دارای ویژگیهای منحصر به فردی هستندتعمیرات آن را فقط افرادی می توانند انجام دهند که با این برند آشنایی کامل داشته باشند.

4- تعمیرات یخچال ساید بای ساید درکمتر از 24 ساعت انجام می شود

5- هزینه های تعمیرات این نمایندگی بسیار مناسب و تعمیر ات وتعویض قطعات با کیفیت بالا انجام میشود

6- این تعمیرگاه برپایه مشتری مداری می باشد و رضایت مشتری برای این نمایندگی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

درصورت وجود هرکدام از مشکلات بالا شما می توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید هیمالیا در مشهد تماس بگیرید تا همکاران ما در قسمت فنی این نمایندگی در اسرع وقت در محل شما حضور یابند و مشکلات ساید بای ساید شما را چه در جهت تعمیر یا تعویض قطعات حل کنند.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر در مشهد

    کار هایی که نباید در زمان خرابی ساید بای ساید انجام دهیم    

این موارد باعث مشکلات بیشتری در دستگاه شما شود.

1- سپردن تعمیرات به افراد ناشی : درصورت وجود مشکل در دستگاه شما اصلا به غیر از افراد متخصص نمایندگی به کسی دیگه جهت تعمیر یا تعویض دستگاه نسپارید.پیداکردن یک فرد متخصص می تواند مشکلات دستگاه شما را در سریع ترین زمان ممکن بررسی کرده و به تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه پرداخته است .

2-به تأخیر انداختن تعمیر دستگاه : زمانی که دستگاه شما مشکلی برایش ایجاد شد در سریعترین زمان ممکن با تماس با نمایندگی ها یا افراد متخصص آن را حل کنیدو تأخیر نیاندازید چون ممکن است به تاخیر انداختن تعمیریا تعویض قطعه باعث از بین رفتن مشکلاتی دیگر شود.

3- دستکاری کردن ساید بای ساید: در صورتی افراد مهارت کافی در تعمیر یا تعویض قطعات ندارند به هیج عنوان مشکلات ساید بای ساید خود را به دست افراد کم تجربه نسپارید.

     خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید هیمالیا در مشهد    

1- عیب یابی یخچال هیمالیا

2- انواع تعمیرات یخچال وفریزر و ساید بای ساید

3- تعویض وتعمیر بردالکترونیکی

4- شارژ گاز خنک کننده

5- تعمیر کمپرسور

6- تعمیر قطعات یدکی

7- سرویس دوره ای ساید بای ساید شما

8- تعمیر انواع یخچال های قدیمی

هزینه تعمیرات به موارد زیر بستگی دارد .

1- گارانتی خدمات ارائه شده توسط تعمیرکارم

2- مدل یخچال ساید بای ساید هیمالیا

3- نرخ مصوب اتحادیه

4-استفاده از قطعات فابریک و اورجینال

ما درنمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید در مشهد انواع تعمیرات یخچال های مختلف با برندهای متخلف را انجام می دهیم همکاران ما در این نمایندگی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز و گرامی می باشد.