نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در مشهد

مزیت و خدمات نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد توسط عصر یخ 

  1. کادر مجرب و متخصص (حرفه‌ای، صادقانه و منصفانه)
  2. خدمات دقیق و باکیفیت
  3. حضور در محل کمتر از 2 ساعت
  4. پاسخ‌گویی شفاف و دقیق مراحل تعمیر
  5. تامین و تضمین اصالت قطعات مورد استفاده، ارائه فاکتور و گارانتی کتبی خدمات
  6. مشاوره و عیب‌یابی تلفنی و حضوری رایگان و آگاهی کامل از فرایند تعمیرات یخچال سامسونگ
عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

فرم درخواست تعمیرات لوازم خانگی در مشهد

تعمیر لوازم خانگی در مشهد

چرا به عصر یخ اعتماد کنیم؟

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

پس از تماس با نمایندگی درکمتر از 2 ساعت تعمیرکار در محل حضور بهم میرساندومشکل یخچال شما را بررسی می کند.

180 روز گارانتی بی قید و شرط

تمامی کارشناسان ما در بخش تعمیر افراد خبره و دوردیده می باشندوبا عیب یابی به موقع می توانندتعمیرات را سریع انجام د هند

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

با توجه به اینکه این یخچال های ساید بای ساید هیمالیا دارای ویژگیهای منحصر به فردی هستندتعمیرات آن را فقط افرادی می توانند انجام دهند که با این برند آشنایی کامل داشته باشند.

تکنسین های اشنا به فناوری روز دنیا

تعمیرات یخچال ساید بای ساید درکمتر از 24 ساعت انجام می شود

قیمت منصفانه و کمتر از اتحادیه

هزینه های تعمیرات این نمایندگی بسیار مناسب و تعمیر ات وتعویض قطعات با کیفیت بالا انجام میشود

سوالات متداول

مشکلات یخچال سامسونگ چیست؟

یخچال‌های سامسونگ تعدادی از مشکلات گزارش شده توسط کاربران خود به خصوص در مدل‌های درب فرانسوی مانند نشتی آب، ناهمسانی درب‌ها، صداهای بلند، دمای نامناسب و عملکرد نامناسب یخساز دارند. حتی در سال 2017، شکایتی علیه شرکت سامسونگ به دلیل ساخت یخ سازهای نامرغوب مطرح شده است.

 
عمر یخچال‌های سامسونگ چقدر است؟

بطور متوسط، یک یخچال سامسونگ می‌تواند تا 15 سال عمر مفید داشته باشد که پس از طی این مدت، شروع به افزایش هزینه تعمیر برای شما می‌کند. با این حال، طول عمر به نحوه نگهداری آن بستگی زیادی دارد.

علت داغ شدن شدید موتور یخچال سامسونگ چیست؟

داغ شدن موتور یخچال تا دمای 80 درجه کاملا نرمال است، ولی افزایش دمای موتور به بیش از 80 درجه سانتی‌گراد خطرناک است. در این دما بایستی یخچال را فورا از برق کشیده و دستگاه را برای مدتی خاموش کنید. برای جلوگیری از داغ شدن غیرطبیعی موتور یخچال از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید؛ زیرا داغ شدن بیش از حد می‌تواند باعث سوختن موتور یخچال شما بشود.

نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد + سرویس و عیب‌یابی در منزل توسط تیم عصریخ

یکی از نگرانی‌های افرادی که یخچال برند خارجی خریداری می‌کنند، عدم دسترسی به تعمیرکار مربوطه و پیدا کردن قطعات اصلی دستگاه است. هر چند که این نگرانی‌ها بی‌مورد نیستند؛ اما اگر این بار که یخچال شما نیاز به تعمیر داشت از نمایندگی معتبر یخچال سامسونگ در مشهد استفاده کنید، خواهید دید که تعمیر و تعویض قطعات این برند برای تعمیرکاران، فرقی با دیگر برندها ندارد.

عصریخ مسیری آسان برای انتخاب کارشناسان مجرب خدمات یخچال سامسونگ در مشهد است. در عرض چند ثانیه می‌توانید با تکمیل فرم درخواست، کار تعمیر را به تکنیسین‌های ماهر و آموزش‌دیده عصر یخ واگذار کنید. در ادامه مطلب به بیان خلاصه‌ای از مشکلات متداول یخچال سامسونگ، نکات نگهداری این برند و همچنین خدمات عصر یخ می‌پردازیم.

مشاوره رایگان
جهت ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی باما تماس بگیرید

عصر یخ، نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در مشهد

اگر یک روز گرم تابستانی که برای نوشیدن آب خنک به سراغ یخچال سامسونگ خود می‌روید، با آب ولرم و مزه‌داری مواجه شوید، اصلا لازم نیست که عصبانی شوید. با تماس تلفنی شما، تکنیسین و جعبه ابزارآلات تیم عصر یخ در کمتر از دو ساعت به منزل شما خواهند رسید و مشکل آبسردکن شما را حل خواهد کرد. البته اگر این سناریو را در نظر نگیریم و شما به تعمیرکاران محلی برای رفع مشکل خود مراجعه کنید، معلوم نیست که چه میزان هزینه برای تعویض فیلتر آب تقلبی باید بپردازید که آن هم ممکن است در نهایت مشکل شما را حل نکند.

راه دوری نروید، عصریخ به عنوان تعمیرات یخچال در مشهد همین جاست، کافیست درخواست خود را بصورت تلفنی یا آنلاین ثبت کنید.

شرایط استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در مشهد

در صورتی که یخچال سایدبای‌ساید شما گارانتی دارد و از تاریخ آن منقضی نشده است، می‌توانید از تعهدات و مزایای شرکت سامسونگ بهره‌مند شوید. کارشناسان فنی و متخصص مجموعه ما با صبر و حوصله پاسخگوی شما همشهریان عزیز و گرامی در رابطه با تعمیرات و نصب ساید بای ساید سامسونگ هستند.

عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در مشهد و همچنین تعمیر ساید سامسونگ در مشهد با تجربه‌ای چندین ساله خود در زمینه خرابی و تعمیرات یخچال Samsung و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب برای تعمیر یخچال شما به کمک‌تان می‌آید. برای تعمیرات یخچال شما نیازی به حمل‌ونقل یخچال خود ندارید، بلکه فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه یخچال فریزر Samsung به محل شما بیاید و تکنسین مجموعه ما آن را بررسی نماید. همچنین شما می‌توانید علاوه بر تعمیر یخچال فریزر سامسونگ، سرویس خدمات نصب یخچال سامسونگ خود را نیز به متخصصین عصر یخ بسپارید. برای هماهنگی و استفاده از کلیه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال سایدبای‌ساید سامسونگ در مشهد

شرکت سامسونگ علاوه بر توجه به کیفیت بالا در محصولات تولیدی خود و ساخت انواع سایدبای‌ساید، به موضوع خدمات پس از فروش نیز اهمیت بسیاری داده و در همین راستا، در شهرهای مختلف کشور، نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ را تاسیس نموده است. عصر یخ با داشتن چهار شعبه فعال و کادر مجربی از تعمیرکاران آموزش‌دیده، به عنوان بهترین نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در مشهد در بین خدمات‌گیرندگان شناخته شده است.

از آنجایی که تعمیرات سایدبای‌ساید سامسونگ به مهارت خاصی نیاز دارد، لذا در نمایندگی عصریخ تکنیسین‌های مجربی مشغول به خدمات‌رسانی هستند که علاوه بر داشتن تخصص کامل در زمینه تعمیرات انواع ساید، تسلط کاملی بر روی سایدبای‌سایدهای سامسونگ داشته و بهتر می‌توانند مشکلات رخ داده را برطرف نمایند.

انجام تعمیرات در محل، هزینه‌های شفاف و منصفانه، ارائه مشاوره رایگان حضوری و تلفنی، رسیدگی به درخواست مشتریان در کمترین زمان ممکن، ارائه ضمانت‌نامه برای کلیه قطعات تعویضی و … تنها بخشی از خدمات منحصر به فرد نمایندگی عصر یخ است.

تعمیر ساید سامسونگ در مشهد

اگر در شهر مشهد ساکن هستید و برای تعمیر یخچال سامسونگ خود به دنبال نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ هستید، کافیست با استفاده از خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد فعالیت دارد، خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه تمامی خدمات مربوطه راحت کنید. همچنین استفاده از خدمات عصر یخ از مزایایی برخوردار است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • تمامی تعمیرکاران مجموعه عصریخ، آموزش‌های حرفه‌ای مربوطه را گذرانده‌اند و دستگاه شما را بطور تخصصی تعمیر می‌کنند.
  • در عصر یخ، تعمیر یخچال فریزر سامسونگ و تعمیر ساید سامسونگ با استفاده از قطعات اصلی عیب‌یابی و تعمیر می‌شوند.
  • مشتریان عصر یخ نگران جابه‌جایی یخچال خود نیستند، چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در محل انجام می‌شود.
  • عصر یخ تمامی خدمات و قطعات خود را با ضمانت چند ماهه ارائه می‌دهد.
  • عصر یخ در راستای نیازهای روزمره‌ی مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برندهای خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین‌ها با سابقه‌ی طولانی و در سریع‌ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می‌دهد.

مشکلات متداول یخچال سامسونگ

یخچال‌های سامسونگ معمولاً سال‌ها بدون مشکل کار می‌کنند، اما ممکن است در طول عمر یخچال، مشکلاتی را در دستگاه خود مشاهده کنید. مشکلات خنک نبودن، کدهای خطا و مشکلات یخ‌ساز از جمله خرابی‌های رایجی هستند که گاهی اوقات در یخچال‌های سامسونگ اتفاق می‌افتند. در زیر به توضیح این مشکلات یخچال سامسونگ و علت وقوع آن پرداخته‌ایم:

  1. خرابی یخ ساز یخچال سامسونگ

همانطور که گفتیم در یکی از روزها متوجه خرابی کاملا اتفاقی یخساز یخچال سامسونگ خود خواهید شد که جای هیچ گونه نگرانی نیست. زیرا این مشکل برای بسیاری از دارندگان این یخچال اتفاق می‌افتد. یخساز یخچال سامسونگ بایستی در روز حدود ۱۲۰ تکه یخ (در حدود هر ۹۰ دقیقه، یک سینی یخ) تولید کند. ولی اگر در دستگاه شما فقط بین ۵۰ تا ۹۰ تکه یخ تولید می‌شود، احتمالا یخساز یخچال شما مشکل پیدا کرده است. البته تازه نصب بودن یخچال و فعال بودن گزینه power freeze میزان یخ تولیدی را متفاوت خواهد کرد.

موارد زیر از علل وقوع این مشکل هستند:

  • تنظیم نبودن دمای فریزر
  • خاموش بودن یخساز
  • مشکلات فنی یخساز
  • ریست نکردن فیلتر یخچال
  • تعویض نکردن فیلتر یخچال
  • پایین بودن فشار آب
  • بسته بودن یا خرابی شیر ورودی

زمانی که فیلتر یخچال شما با آلاینده‌ها مسدود بشود، جریان آب به یخساز محدود و تولید یخ متوقف می‌شود. بو و طعم بد آب نیز یکی از علائم گرفتگی و انقضا فیلتر آب بوده که ناشی از تجمع ناخالصی‌ها در فیلتر است. شما بایستی هر ۶ ماه یک بار  فیلتر آب یخچال سامسونگ را تعویض نمایید. برای خرید فیلتر یخچال اورجینال  و تحویل آن درب منزل کافیست درخواست خود را در فرم عصریخ ثبت کنید.

2. نشتی یخچال سامسونگ

از رایج‌ترین مشکلات یخچال سامسونگ می‌توان به نشتی دادن آن اشاره کرد. اکثر اوقات بدون اینکه اختلالی در عملکرد یخچال پیش بیاید، می‌توانید مشاهده کنید که یخچال نشتی داشته و حتی امکان دارد سبب کثیفی آشپزخانه شما شود. دلایل متعددی برای مشکل نشتی یخچال وجود دارد، برای مثال تراز نبودن یخچال، گرفتگی لوله تخلیه، وجود ایرادات در لوله آب و … از علل احتمالی این مشکل هستند.

چنانچه با اجرای این موارد مشکل شما رفع نشد، بهتر است رفع این مورد را به تکنیسین‌های مجرب عصر یخ واگذار کنید.

3. خنک نکردن یخچال و فریزر سامسونگ

یکی از شایع‌ترین خرابی‌های یخچال سامسونگ، مشکل خنک نکردن و فریز نکردن است. برای این مشکل دلایل متعددی مانند خرابی دمپر هوا، خرابی برد الکترونیکی و رله، خرابی فن کندانسور و فن اواپراتور، نشت یا کمبود گاز و … وجود دارد. در ابتدا بهتر است دمای فریزر و یخچال را مجددا تنظیم کنید، اگر مشکل همچنان باقی بود با عصریخ تماس بگیرید و برای یافتن علت اصلی از تکنسین ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

4. برفک زدن یخچال سامسونگ

از دیگر مشکلات یخچال سامسونگ که بدون شک خیلی از افراد با آن مواجه شده‌اند، برفک زدن یخچال است. این مشکل در واقع به نو فراست المنت مربوط می‌شود که برای رفع آن باید این قطعه را تعویض نمود.

البته دلایل دیگری نیز برای برفک زدن یخچال‌های سامسونگ وجود دارد؛ اما دلیل قطعی آن بایستی براساس نوع و مدل یخچال تعیین شود. برای مثال از کار افتادن تایمر در یخچال‌هایی که به سیستم دیفراست مجهز هستند، می‌تواند از دلایل ایجاد برفک در یخچال باشد. خرابی ترمودیسک و یا ترموفیوز نیز از جمله دلایل ایجاد برفک در یخچال فریزرهای سامسونگ هستند. شما به سادگی می‌توانید با یک نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد مثل عصریخ تماس بگیرید و مشکل یخچال خود را برطرف کنید.

5. سر و صدای بلند یخچال سامسونگ

از خطاهای دیگر یخچال فریزر و ساید سامسونگ می‌توان به صدای بلند آن اشاره کرد. اکثر افراد فکر می‌کنند که این مشکل، اختلالی غیرقابل رفع است. چنانچه این مشکل خواب راحت را برای شما سخت کرده است، می‌توانید با بررسی پایه‌های موتور و یا فن یخچال سامسونگ، منبع صدا را تا حدودی بیابید و اقدامات موردنیاز را برای رفع آن انجام دهید. چنانچه در هر حال موفق به رفع این مشکل نشدید، می‌توانید با تعمیرات عصر یخ تماس حاصل کنید.

6. روشن نشدن یخچال سامسونگ

از دیگر خرابی هایی که موجب نگرانی بسیاری میان افراد می شود، روشن نشدن یخچال است. این ایراد می تواند علت های متعددی را به دنبال داشته باشد. یکی از علت های آن می توان به عدم وجود برق در پریز باشد، پس زمانی که یخچال سامسونگ روشن نشد، در گام اول نگاه کنید آیا پریز به برق است یا نه؟ علت بعدی  امکان دارد به ایرادات ترموستات یخچال مربوط باشد و در این حالا باز ما به شما توصیه میکنیم با خدمات پس از فروش یخچال سامسونگ در کرج تماس بگیرید.

سومین علتی که می توان برای این ایراد عنوان کرد، مرتبط با اورلود یخچال فریزر و ساید بای ساید است که جهت معیوب بودن باعث میشود تا یخچال شما روشن نشود. و آخرین علت روشن نشدن یخچال مرتبط با موتور یخچال است، موتوریخچال همان نقشی را دارد که قلب برای انسان دارد و هر نوع اختلالی سبب بر هم زدن موتور شود، یخچال روشن نخواهد شد.

خطاهای رایج یخچال سامسونگ

در اینجا به بررسی بعضی از ارورهای یخچال ساید بای ساید سامسونگ می‌پردازیم که برخی از آن‌ها به راحتی قابل رفع هستند:

خطا

مفهوم خطا

00F

نشانه حالت دمو که در دستگاه‌های تازه‌کار نشان داده می‌شود.

(با ریست کردن یخچال رفع می‌شود)

 SE و 1E

قطع برق یخچال و وصل مجدد آن

( با ریست کردن یخچال برطرف می‌شود)

2E  یا  E2

قطعی یا خراب بودن سنسور یخچال

4E

خرابی سنسور دیفراست یخچال

5E

خرابی سنسور دیفراست فریزر

6E

ایراد در سنسور دمای یخچال فریزر

8E

ایراد در سنسور یخساز یخچال

14E

خرابی یخساز یخچال

21E

خرابی فن اواپراتور فریزر

22E

خرابی فن اواپراتور یخچال

23E

خرابی فن کندانسور یخچال

24E و 25E

مشکل در سیستم دیفراست

26E

ایراد در یخساز یخچال

33E

خرابی المنت یخساز یخچال

39E

مشکل در یخساز یخچال

40E

مشکل در فن فریزر

41E

مشکل اتصال بین کنترل پنل یا برد نمایشگر

41C

نشانه آپدیت نرم‌افزار یا خرابی فن کندانسور

71E

خرابی سنسور فریزر

72E

خرابی سنسور یخچال

81E

روشن نشدن موتور یا کمپرسور یخچال

82E

خرابی برد اینورتر

83E  یا  E83

مشکل در کمپرسور یا موتور یخچال

 84E  یا 84C

مشکل در کمپرسور و گیر کردن روتور کمپرسور

85E

کم بودن ولتاژ ورودی به کمپرسور

86E

زیاد بودن ولتاژ ورودی به کمپرسور بیش از میزان مجاز

88 88

مفهوم خطا مشخص نیست. یخچال را ریست کرده و در صورت وجود ارور، با متخصص تماس بگیرید.

5

مشکل در سنسور و عدم تشخیص دمای یخچال

On Off

خاموش بودن یا مشکل در روشن شدن کمپرسور

rd

یخ‌زدگی دمپر هوای یخچال

pc

عدم ارتباط بین برد و در یخچال

d

ایراد در سیستم برفک‌زدایی

F5

خرابی سنسور دمای فریزر و عدم امکان تشخیص دما

D5

خرابی سنسور دیفراست یخچال

C

ایراد در قطعات مرتبط با سرماسازی یخچال

ff

اختلال در فن یخچال یا فن فریزر

f5

خرابی سنسور فریزر

fd

خرابی فن یخچال

5c

خرابی سنسور یخچال یا سایر قطعات سیستم دیفراست

84

اشکال در کمپرسور یخچال

برخی از راه حل‌هایی که در جدول کد خطای یخچال سامسونگ توضیح داده شده است، ممکن است آنقدر ساده باشد که بتوانید خودتان آن را انجام دهید. در مواردی که نمی‌توانید مشکل را برطرف کنید و کد خطا را پاک نمایید، یک تکنسین عصریخ را هماهنگ کنید تا با حضور در منزل شما، یخچال را تعمیر کند.

خراب شدن قطعات در یخچال فریزر سامسونگ ممکن است به دلایل زیر باشد:

نشتی گاز، اتصالی سیم‌ها در دستگاه، ضربه به بدنه، پارگی واشر درب، خرابی کمپرسور و استفاده زیاد از برق دلایل اصلی بروز مشکلات در یخچال‌های سامسونگ هستند. پیشنهادات نمایندگی تعمیرات سایدبای‌ساید سامسونگ در مشهد برای جلوگیری از خرابی قطعات و نگهداری صحیح یخچال انجام موارد زیر است:

  • از گذاشتن موادغذایی داغ در یخچال سامسونگ خوداری کنید.
  • بهترین دما برای یخچال سایدبای‌ساید سامسونگ 3 تا 4 درجه و برای فریزر منفی 18 است.
  • سالیانه حتما یخچال و فریزر سایدبای‌ساید خود را سرویس نمایید.
  • درب دستگاه را برای مدت طولانی باز نگه ندارید.
  • درصورتی که با اروری درصفحه نمایشگر ساید بای ساید خود مواجه شدید، حتما با نمایندگی تعمیرات سایدبای‌ساید سامسونگ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما شما را راهنمایی و برای انجام تعمیرات در اسرع وقت در محل حضور می‌یابند.

این مقاله جهت آشنایی شما عزیزان با برند سامسونگ، نمایندگی تعمیرات ساید سامسونگ و خدمات دیگر آن مانند نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در مشهد است.

سایر مشکلات رایج یخچال سامسونگ

قبل از اینکه به سراغ معرفی نکات هنگام تعمیر یخچال سامسونگ (Samsung) برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایج یخچال فریزر سامسونگ Samsung اطلاعاتی داشته باشیم.

یخچال فریزر سامسونگ شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • کار نکردن سیستم برودتی یخچال
  • خنک نشدن یخچال که نشان دهنده ی خرابی ترموستات می باشد.
  • برفک یخچال در فاصله زمانی کوتاه
  • کار نکردن یخساز یخچال
  • غیر عادی بودن صدای یخچال و پر سر و صدا بودن موتور آن
  • چکه کردن قطرات آب از کمپرسور یخچال
  • پایین بودن درجه خنکی یخچال فریزر سامسونگ که باید توسط کارشناسان تست شود.
  • از کار افتادن فن خنک کننده یخچال فریزر سامسونگ
  • کار نکردن یخساز یخچال و منجمد نشدن مواد غذایی در یخچال فریز سامسونگ
  • به طور کلی روشن نشدن یخچال فریزر Samsung
  • خرابی برد الکترونیکی یخچال که با نمایش پیام خطا بر روی صفحه نمایش مشخص می شود.

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ Samsung تماس بگیرید

 

تاریخچه برند سامسونگ 

شرکت سامسونگ درسال 1938 تاسیس گردید. پیشرفت های خود را از سال 1958 شروع کرده است. سامسونگ یک برندجهانی است که در 3 دهه اخیر درحوزه لوازم خانگی اعم از یخچال و تلویزیون و لباسشویی وظرفشویی فعالیت دارد. این برندیکی از برندهای معروف کره است که یکی از تولیدات بسیار با کیفیت آن است این برند در تمام دنیا تولیدات دارد. این برند درکشور ایران بسیار پرطرفدار می باشد. هم اکنون در کل دنیا سامسونگ دارای 275 هزار کارمند است که این رقم بسیار شگفت انگیز می باشد. در گذشته وقتی هرکدام از لوازم خانگی شما آسیب می دید، ساده ترین راه برای تعمیر دستگاه حمل دستگاه به محل تعمیرات وعیب یابی آن در محل تعمیرگاه بود. درحال حاضر با توجه به اینکه لوازم خانگی از حجم زیادی برخوردار هستندو جابه جایی آنها بسیار مشکل و طاقت فرسا می باشد.

عیب یابی و تعمیرات یخچال ساید بای ساید در تخصص ما در نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ می باشد. با توجه به اینکه یخچال های ساید دارای حجم و وزن زیادی هستند جابه جایی آنها بسیار دشوار است. در چنین مواقعی فقط کافی است با اقدام به موقع و درست به افزایش طول عمر دستگاه خود کمک بسیاری بکنید.فقط توجه داشته باشد تعمیر یخچال سامسونگ (Samsung) باید به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ انجام شود.

نظرات کاربران