ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی دوو

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی دوو 

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد مواقعی که کلی کار روی سرتان ریخته و زمان انجام دادنشان را هم ندارید و این موضوع شما را بسیار کلافه کرده است. همین موضوع باعث شد تا بشر به اختراع ماشین ها روی آورد، ماشین هایی که همانند یک دستیار برای ما عمل می کنند و می توانیم بخشی از کاریمان را به آن ها بسپاریم. یکی از این ماشین های پرکاربرد ماشین ظرفشویی است که ما با خیال راحت می توانیم شست و شوی ظروف را به آن بسپاریم.اما همیشه هم به این راحتی نیست چرا که همین ماشین ها نیز ممکن است دچار مشکلاتی شوند که نتوانند وظایفشان را به درستی انجام دهند و به تعمیر نیاز پیدا می کنند.

هنگامی که ماشین ظرفشویی منزل شما دچار خرابی می شود با تماس با نمایندگی های مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی در محل می توانید در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر خرابی های ظرفشویی خود اقدام کنید. اگر برند ماشین ظرفشویی منزل شما دوو می باشد ما به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در مشهد در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر ظرفشویی به شما معرفی کنیم. شما می توانید درخواست خود را در فرم زیر ثبت نمایید و جهت درخواست تعمیر و یا نصب و سرویس ظرفشویی در محل با کارشناسان ما در تماس باشید.

برخی از مشکلات رایج ماشین ظرفشویی دوو

پر واضح است که دستگاه های برقی از خراب شدن در امان نیستند در نتیجه ابتدا پیش از آنکه به سراغ مراحل سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی دوو برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایجی که برای ظرفشویی دوو رخ می دهد اطلاعاتی داشته باشیم.

ظرفشویی دوو شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود.

  • آبریزی ظرفشویی دوو که نشان دهنده ی ایراداتی در واشر لاستیکی و بست درب می باشد.همچنین احتمال انسداد و یا پارگی در شلنگ تخلیه آب وجود دارد.
  • عدم تخلیه ی آب در ماشین ظرفشویی دوو، در این صورت باید گرفتگی فیلتر تخلیه،شلنگ تخلیه، و بخش های خروجی آب را بررسی کنید.
  • روشن نشدن ماشین ظرفشویی دوو که نشان دهنده ی ایراداتی در سلکتور ظرفشویی ،میکروسوییچ درب،از کار افتادگی تایمر می باشد.
  • نشتی آب در ظرفشویی دوو، در این صورت سلامتی واشر،ساختار پمپ سیستم،شلنگ تخلیه ی آب دستگاه را بررسی کنید.البته ابتدا محل اتصال دستگاه به برق را چک کنید.
  • صدای بد و ناهنجار ظرفشویی دوو که نشان دهنده ی مشکلاتی در پمپ تخلیه و یا بلبرینگ دستگاه می تواند باشد.همچنین ابتدا تراز بودن دستگاه را بررسی کنید.
نمایندگی تعمیرات ظرفشویی دوو

علت بوی بد ماشین ظرفشویی دوو

تعمیر ظرفشویی دوو

در ادامه به تعمیر ظرفشویی دوو و سوالات متدوال هنگام خراب شدن ماشین ظرفشویی اشاره خواهیم کرد.

چرا علت بوی بد در ماشین ظرفشویی دوو چیست؟

  • احتما ل تجمع مواد غذایی در لوله تخلیه وجود دارد.
  • احتما ل فاسد شدن مواد غذایی وجود دارد.
  • ممکن است قطعات آن تمیز نباشد،ابتدا آن ها را به خوبی تمیز کنید.
  • بازوهای آبپاش را حتما بررسی کنید.
  • برای از بین بردن بوی بد می توانید از سرکه ی سفید استفاده کنید.

چرا ماشین ظرفشویی دوو ظرف ها را تمیز نمی شوید؟

  • ممکن است ظرف ها را به درستی در سبد قرار نداده اید.
  • عدم انتخاب برنامه ی مناسب شست و شو
  • ممکن است بیش از حد،داخل دستگاه ظرف قرار داده باشید.
  • احتمال خراب شدن ترموستات وجود دارد.

چرا مواد شوینده در ماشین ظرف شویی حل نمی شود؟

  • ابتدا از درست کار کردن مخزن مواد شوینده اطمینان حاصل کنید.
  • از مواد شوینده با کیفیت پایین استفاده نکنید.
  • ممکن است ظروف را درقفسه ها به درستی نچیده باشید.

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی دوو

تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در مشهد

برند دوو به گوش همه ی ما ایرانان آشناست. این برند کره ای درزمینه ی تولید و ساخت انواع لوازم خانگی فعالیت می کند و محصولات با کیفیت خود را به کشور های گوناگون از جمله ایران صادر می کند.از جمله محصولات پر فروش این برند ماشین ظرف شویی دوو می باشد از این جهت تعمیر تخصصی آن نیز به هنگام خرابی بسیار مهم است.

مجموعه تعمیرات لوازم خانگی عصر یخ با برخورداری از مهندسین متخصص و ماهر در زمینه ی تعمیرات ظرف شویی در مشهد خیال شما را بابت تعمیر دستگاهتان به هنگام خرابی راحت می کند. تعمیرانواع ظرفشویی های دوو به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات ماشین ظرف شویی دوو در مشهد انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در مشهد

احتمالا برای شما هم دغدغه است که به هنگام خرابی ماشین ظرفشویی منزل خود چه باید بکنید.از آنجایی که تعمیر وسایل برقی امریست تخصصی بهتر است در چنین مواقعی خودتان دست به کار نشوید چرا که دانش و تخصص کافی را در این زمینه ندارید و ممکن است به خرابی بیشتر دستگاه منجر شوید.

.شما می توانید  با مراکز تعمیراتی معتبر محل زندگی خود تماس بگیرید.عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات ظرفشویی DAEWOO و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر ظرفشویی شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل ظرفشویی نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه ماشین ظرفشویی دوو  به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر ظرفشویی آن را بررسی نماید.

چنانچه برند یخچال فریزر منزل شما نیز دوو  است هنگام خرابی و در صورت نیاز به تعمیر بر روی لینک مقابل کلیک کنید.نمایندگی تعمیرات یخچال دوو

تعمیر ظرفشویی در مشهد

چنانچه محل زندگی شما شهر مشهد می باشد و به دنبال بهترین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات ظرفشویی توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید. همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر ظرفشویی، سرویس خدمات نصب ظرفشویی خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید. جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر ظرفشویی دوو با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی ماشین ظرفشویی خود نباشید چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر ظرفشویی در محل انجام می شود.
  4. عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.
  5. حل مشکل و تعمیر ظرفشویی دوو در کمترین زمان.
نمایندگی تعمیرات ظرفشویی دوو

تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در مشهد

یکی از امتیاز هایی که یک شرکت تعمیراتی لباسشویی باید داشته باشد، تعمیرات ظرفشویی دوو در منزل یا به طور کلی تعمیرماشین ظرفشویی در محل است چرا که لازم به هزینه ی بیشتر برای حمل و نقل ظرفشویی نیست. عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی با برند ایرانی و خارجی  در مشهد و تعمیر انواع لوازم خانگی را توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در مشهد

دوو یکی از معتبرترین برندها در ایران می باشد. کاربران زیادی با این برند کار می کنند، این برند درکره جنوبی فعالیت خود را شروع کرده است. شرکت دوو دومین شرکت است که درسال 1997شروع به کار کرده است. این برند لوازم خانگی زیادی در بازار عرضه کرده است، کیفیت این برند باعث شده است تا مشتریان زیادی را جلب خود کند. نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در مشهد به بررسی این برند می پردازد.

امروزه اکثر افراد در آشپزخانه خود از لوازم خانگی های متنوع بخصوص ماشین ظرفشویی استفاده می کنند. ماشین ظرفشویی دروقت آنها صرفه جویی می کند. بسیاری از خانم ها بر این باور هستند که ماشین ظرفشویی به درستی نمی تواند ظروف آنها را تمیز کند. اما اگر به صورت اصولی ودرست از آنها استفاده کنید، می توانید نتیجه مطلوبی کسب کنید.

ماشین ظرفشویی دوو یکی از باکیفیت ترین ماشین ظرفشویی ها در بازار می باشد که بعد از خرید باید از آن نگهداری درست شود. این امر باید از طریق متخصصین در نمایندگی برند دوو انجام شود. توصیه می شود هرچند ماه یک بار از سرویس های دوره ای و گارانتی آن استفاده کنیم.

اگر ماشین ظرفشویی شما دچار هرگونه مشکل شد. شما می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در مشهد تماس حاصل فرمایید. متخصصین ما بتوانند در تعمیر آن به شما کمک کنند و در صورت لزوم در محل شما حضور پیدا کنند

کدام قطعات ماشین ظرفشویی قابل تعمیر می باشند

اولین اولویت متخصصین ما در نمایندگی تعمیر ات ماشین ظرفشویی دوو در مشهد تعمیر آن می باشد. تعمیرات باعث کاهش هزینه می شود. لازم به ذکر است که درمواقعی قطعات اورجینال دستگاه وجود ندارند و یا به راحتی در دسترس نیستتند. در این شرایط، می توان به تعمیر آن پرداخت. در نمایندگی ما تعویض قطعات و تمامی مراحل تعویض وتست ونصب آن طبق استانداردهای خاص انجام می شود.

برخی از قطعات ماشین ظرفشویی دوو که قابل تعمیر می باشدعبارتند از

1- فیلتر

2- هیدروستات

3- میکروسوییچ

4- شیربرقی

5- موتور شستشو

انواع ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی به دودسته ایستاده و رومیزی می باشند. هر دوی آنها توانایی شستشوی ظروف را دارند. این ماشین ها باتوجه به ظرفیت خانواده ها در ظرفیت های 12و14 و16نفره تولید شده است. خانواده های کم جمعیت از ماشین ظرفشویی های رومیزی وخانواده های پرجمعیت از ماشین های ایستاده استفاده می کنند. ماشین ظرفشویی ها دارای قابلیت های مختلفی می باشند. ازجمله این قابلیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تنوع در برنامه شستشو و نمایش ال ای دی وسیستم هوشمندآب پاش.

دارای برچسب انرژی وقابلیت تنظیم ارتفاع سبد بالا جهت شستشوی سریع.

تاخیر در زمان شستشوی ماشین ظرفشویی دوو.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی دوو

تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در مشهد

برنامه های ماشین ظرفشویی دوو به دودسته تقسیم می شود:

شستشوی سریع :ماشین ظرفشویی دوو دارای برنامه شستشوی سریع می باشد. در مواقعی که ظروف شما کم هستندویا زیاد کثیف نمی باشند از این برنامه استفاده کنید. این برنامه بیشتر برای مصرف روزانه توصیه می شود، در این برنامه، شستشو ظروف شما 34 دقیقه طول می کشد.

شستشوی اقتصادی: این برنامه باعث کاهش مصرف برق وآب می شود. بیشتر برای ظروفی استفاده می شود که چربی متوسطی دارند. این برنامه به دلیل کاهش مصرف برق و اب، زمان زیادتری را صرف شستشو می کند به همین دلیل به این برنامه شستشواقتصادی می گویند.

شستشوی سنگین: این برنامه بیشتر برای شستشو قابلمه و ماهیتابه مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه فوق، یکی از بهترین برنامه های شستشو می باشد. از شستن ظرفهای ظریف با این برنامه شستشو جدا خودداری نمایید. این برنامه مصرف انرژی و آب را به حداکثر می رساند.

بهترین مدل ظرفشویی دوو

این سری ماشین ظرفشویی دووGreen Ocean دردورنگ سفید وسیلور ودرمدلهای 2560 و 2562  تولید می شود. این مدل دارای سه سبد می باشد که قابلیت انعطاف دارند و مصرف انرژی وآب در رده پایین قرار می گیرد. وجود شیر برقی در این مدل، آن را به یکی از بهترین ماشین های ظرفشویی دوو تبدیل کرده است.

دیگر ویژگی های ماشین ظرف شویی دوو به شرح زیر می باشد:

ویژگیهای ماشین ظرفشویی دوو

1- مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند می باشد

2-مجهزبه سیستم شستشو

3- مجهزبه سیستم شستشوی سریع 34 دقیقه ای

4-مجهز به سیستم شستشو با تأخیر

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی دوو

یکی از مهمترین خدماتی که بعد ازخرید لوازم خانگی از شرکت دوو باید به آن توجه کنیم، خدمات پس از فروش می باشد. درمواقعی که ماشین ظرفشویی شما دچار مشکل می شود، اصلا نگران نباشید. دستگاه شما دارای گارانتی معتبر می باشد و شما می توانیدبا شماره روی دفترچه راهنمای آن تماس حاصل فرمایید. این نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی در مشهد که دارای تکنسین حرفه ای و سالها تجربه هستند، در سطح شهر چندین شعبه دارند. می توانید از خدمات پس از فروش این شرکت بهرمند شوید. نمایندگی ما در سطح شهر می تواند با بهترین قیمت، بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو درمشهد(عصر یخ )به مصرف کنندگان چه خدماتی ارائه می دهد:
با توجه به اینکه ماشین ظرفشویی یکی از اساسی ترین وپرکاربرد ترین وسایل است، دائما برای شستن ظروف استفاده می شود. چنانچه به تعمیرات این دستگاه نیازمند شدید و فرآیند تعمیرات به درستی اعمال نشود برای شما ممکن ایت خسارت بیشتر و جبران ناپذیری ایجاد کند. بنابراین، یکی از اقداماتی که می توانید در مواقع بروز خرابی استفاده کنید تا هزینه زیادی برای شما ایجاد نشود، استفاده از خدمات پس از فروش نمایندگی های مجاز در سطح شهر مشهد می باشد. این نمایندگی ها خدمات زیر را به همراه دارند:

1- استفاده از قطعات اورجینال که باعث افزایش کیفیت دستگاه می شود

2- کلیه خدمات تعمیر وتعویض در محل و درحضور مشتری انجام می شود

3- با استفاده از گارانتی معتبر دستگاه خود می توانید ازخدمات پس از فروش این نمایندگی بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی دوو

تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در مشهد

بررسی خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در مشهد(عصریخ)

یکی از مهترین خدمات ما در این نمایندگی نصب وراه اندازی انواع لوازم خانگی است که باید با دقت کافی انجام شود. در غیر اینصورت دچار مشکلاتی می شود. نصب صحیح دستگاه یکی از مواردی است که می تواند از مشکلات مختلف دستگاه جلوگیری کند. درصورتی که نصب وراه اندازی صحیح انجام نشود می توان به صدای زیاد، لرزش ، نشت زیاد آب اشاره کرد. برای انجام این کار حتما از افراد متخصص استفاده کنید.

در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در مشهد(عصریخ) باتوجه به سالها تجربه متخصصین ما در این زمینه می توانند به طور صحیح دستگاه شما را راه اندازی کنند. این متخصصین علاوه بر نصب وراه اندازی صحیح دستگاه شما می توانند برای دستگاه شما محل مناسبی انتخاب کنند و در این حوزه شما را راهنمایی کنند. اگر به تازگی این دستگاه را خر یداری کرده اید از خدمات پس ازفروش نمایندگی ما بهره مند شوید. همیشه دستگاه خود را با اطمینان کامل دست افراد کار بلد بدهید.