تعمیرات ماشین لباسشویی در مشهد         

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی در مشهد شامل تعمیر و سرویس

در مرکز خدمات مهندسی عصر یخ خدماتی را به  شما در جهت تعمیر و سرویسماشین لباسشوییهابدون نیاز به جابجایی است و در محل انجام می شود تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشوییبرای مشتریان محترم تا بیست درصد کاهش یابد.

در مرکز خدمات مهندسی عصر یخ تعمیرات و خدمات پس از فروش ارائه می شود و شما می توانید با خیال راحت خدمات را برای انواع برندها با بالاترین کیفیت خدمات رسانی می کند.

در مرکز خدمات مهندسی عصر یخ که در شهر مشهد خدمات رسانی می کند و این مرکز به طور شبانه روزی و بی وقفه آماده خدمات رسانی به مشتریان محترم است.

عصریخ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی در مشهد

سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد یکی از خدمات عصریخ است که توسط تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و آموزش دیده این مرکز به سادگی قابل انجام است. برای برخورداری از خدمات این مرکز تنها کافی است با سامان سرویس تماس بگیرید.

✵ تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد
✵ تعمیر ماشین لباسشویی در منزل
✵ تعویض و تعمیر موتور لباسشویی
✵ تعمیر و تعویض دیگ ماشین لباسشویی
✵ تعمیر بورد ماشین لباسشویی در مشهد
✵ تعمیر صدا و لرزش اضافی ماشین لباسشویی
✵ تعمیر مشکلات آبگیری و نشتی ماشین لباسشویی
✵ تعمیر موتور ،تایمر و بورد انواع لباسشویی در مشهد
✵ تعمیر لباسشویی در مشهد با کمترین قیمت و گارانتی

تعمیر انواع ماشبن لباسشویی

✵ تعمیر ماشین لباسشویی الجی
✵ تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
✵ تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما
✵ تعمیر ماشین لباسشویی بوش
✵ تعمیر ماشین لباسشویی AEG
✵ تعمیر ماشین لباسشویی دوو
✵ تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا
✵ تعمیر ماشین لباسشویی حایر
✵ تعمیر ماشین لباسشویی کنوود
✵ تعمیر ماشین لباسشویی آبسال
✵ تعمیر ماشین لباسشویی زانوسی
✵ تعمیر ماشین لباسشویی بکو
✵ تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ
✵ تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات
✵ تعمیر ماشین لباسشویی کندی
✵ تعمیر ماشین لباسشویی تکنو
✵ تعمیر ماشین لباسشویی مرسی
✵ تعمیر ماشین لباسشویی الگانس
✵ تعمیر ماشین لباسشویی میدیا
✵ تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی
تعمیر انواع ماشین های لباسشویی ایرانی و خارجی

مشکلات معمول جهت تعمیر ماشین لباسشویی

1.باز نشدن درب ماشین لباسشویی
2.آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
3.عدم ورود آب به لباسشویی
4.روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
5.سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
6.مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
7.معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
8.تخلیه نکردن آب پس از شستشو

تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی در مشهد

تعمیرات ماشین لباسشویی در مشهد در منزل

علت لرزش داشتن ماشین لباسشویی

در بیشتر ماشین‌ لباسشویی ها تا حد امکان لرزش دارند اما اگر متوجه شدید که لرزش ماشین لباسشویی خود به طور ناگهانیافزایش یافته است یا به نظر می‌رسد که در حال تکان خوردن است نگران نباشید این یک مشکل رایج در ماشین‌ لباسشویی ها است و ممکن است به این دلیل باشد که ماشین لباسشویی شما روی زمین ناهموار قرار گرفته است و یا کمک فنرها از شاسی ماشین لباسشویی جدا شده باشند.

شما می توانید در مورد نحوه جلوگیری از لرزش ماشین لباسشویی با مرکز خدمات مهندسی عصر یخ تماس بگیرید تا در اولین فرصت به کمک شما بیایند و مشکل آن را رفع کنند.

پر سر و صدا شدن ماشین لباسشویی

ماشین‌های لباسشویی در هنگام کار صدا ایجاد می‌کننداما اگر متوجه شدید که صدا ماشین لباسشویی خود به طور ناگهانی افزایش یافته استدلایل فراوانی وجود داردکه در بیشتر اوقات به این دلیل است که مقداری زباله مانند سکه به طور تصادفی در ماشین لباسشویی همراه با لباس شما قرار گرفته است.

اگر هیچ زباله‌ای را نمی‌بینید ممکن است به این دلیل باشد که چیزی در درام گیر کرده است واما اگر ماشین لباسشویی شما به عنوان پدال جداکننده از هم شده اند شما می‌توانید برای بررسی درام به اطراف آن نگاه کنید و اگر نمی توانید این کار را انجام دهید ممکن است بتوانید با استفاده از سوراخ بخاری به جای آن دسترسی داشته باشید و درام را تمیز کنید.

ماشین لباسشویی لباس های شما را پاره می کند؟

هیچ کسی دوست نداردبه لباس هایش آسیب برسد و اما در طول زندگی خود تجربه کرده اید که در هنگام شستشو لباس هایتان پاره می شود و اگر آن را تجربه کردید نگران نباشید ممکن است بتوانیدمشکل را برطرف کنید تا دیگر برای ماشین لباسشویی تکرار نشود مانند بسیاری از مشکلات ماشین لباسشویی پاره شدن لباس ها می تواند به دلیل گیرکردن اجسام خارجی در درام باشد و بنابراین آن را با دقت بررسی کنید تا ببینید آیا جسم خارجی در درام وجود دارد یا خیر که نیاز به برداشتن آن دارد.

تخلیه نامناسب یا آهسته در ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی شما به طور ناگهانی شروع به تخلیه آهسته کند و بعد از یک چرخه شروع به یافتن آب باقی مانده در ماشین کنید ممکن است آنقدر هم که به نظر می رسد جدی نباشد و ابتدا به سادگی فیلتر را بررسی کنید و ببینید که آیا بلوک یا مانعی وجود دارد یا خیر باید به طور منظم فیلتر هارا با دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که کثیفی در آن وجود نداشته باشد.

علت نچرخیدن ماشین لباسشویی چیست؟

در حالی که ماشین لباسشویی شما نمی چرخد می تواند نشانه ای از مشکلات موتور یا مشکلات جدی تری باشد و همچنین می تواند یک مشکل ساده و آسانی برای رفع آن مشکل باشد و اگر ماشین لباسشویی شما باری را حمل می کند که خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است ممکن است نچرخد و بنابراین باید بار خود را دوباره تنظیم کنید و دوباره امتحان کنید و در بسیاری از ماشین‌ لباسشویی های مدرن تنها زمانی می‌چرخند که به وزن خاصی برسند وزن استاندارد هر ماشین لباسشویی بستگی به مدل آن دارد که در مشخصات آن درج شده است.

شما می توانید برای تعمیر این مشکل با مرکز خدمات مهندسی عصر یخ تماس بگیرید تا در اولین فرصت به کمک شما بیایند و مشکل آن را رفع کنند.

علت وجودآب در ماشین لباسشویی

منظره پر نشدن ماشین لباسشویی شما با آب مطمئناً باعث زنگ خطر می شود اما ممکن است مشکل آن آسان باشد و رفع آن هم سریع و آسان انجام شودو معمولاً آنها توسط شلنگ مسدود شده اند و یا اینکه شلنگ آنها پیچ خورده است و بنابرایندوباره به سادگی بررسی کنید تا مطمئن شوید که شفاف است و اما نباید به هیچ عنوان آسیب دیده باشد.

علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی

درب ماشین لباسشویی به گونه ای طراحی شده است که هوای فوق العاده ای داشته باشد و بنابراین وقتی با درب ماشین لباسشویی روبرو می شوید که باز نمی شود احساس می کنید که در حال تلاشبرای باز کردن یک صندوق بانک هستید و خوشبختانه رفع این مشکل ممکن است خیلی سخت نباشد و اگر هنوز آب در ماشین لباسشویی شما وجود دارد کافی است ماشین لباسشویی خود را دوباره در یک چرخه تنظیم کنید تا تخلیه شود.

اگر هنوز در ماشین لباسشویی شما آب وجود دارد قطعا درب ماشین لباسشویی باز نمی شود و بنابراین با تنظیم چرخه دیگری ممکن است به سادگی مشکل آن حل شود و حتما باید فیلتر و تخلیه آب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکلی برای جلوگیری از تخلیه آب وجود ندارد.

سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در مشهد

علت بد بو بودن ماشین لباسشویی

این مشکل ممکن است جدی به نظر نرسد اما یک ماشین لباسشویی بدبو تمام هدف تمیز کردن لباس های شما را نادیده می گیرد و می تواند منجرب به مشکلات جدی تری مانند خوردگی خط شود و خوشبختانه حل آن در اکثر موارد بسیار آسان است بوی بد ماشین لباسشویی معمولاً به دلیل شستشوی سرد و مواد شوینده مایع ایجاد می شود.

این دو با هم ترکیب خوبی نیستند و می توانند منجرب به تجمع باکتری ها و کثیفی ها شوند و بنابراین اگر با این مشکل مواجه شده اید باید عادات شستشوی خود را تغییر بدهید وشستشوی گرم می تواند به حل این مشکل کمک کند و همچنین باید شستشوی گاه به گاه تعمیر و نگهداری را نیز انجام دهید و یاد بگیرید چگونه ماشین لباسشویی بدبو را تمیز کنید و آن را از کپک و بوی بد دور نگه دارید.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی شما به طور ناگهانی کار نمی کند فوراً وحشت نکنید ممکن است تعمیر آن آسان باشد پریزهای برق و فیوز خود را بررسی کنید ممکن است به سادگی با تکان دادن سوئیچ و یا تعویض فیوز ها مشکل آن رفع شود و کار دیگری که باید انجام دهید این است که به ماشین لباسشویی خود زمان دهید تا خنک شود اگر ماشین لباسشویی خود را در مدت زمان کمی استفاده کرده اید ممکن است بیش از حد گرم شده باشد.

مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی در مشهد با گارانتی

تعمیرات ماشین لباسشویی در مشهد

علت تخلیه نشدن ماشین لباسشویی

تخلیه نشدن ماشین لباسشویی یک مشکل رایج است و اما رفع آن هم آسان است و در اکثر موارد این مشکل به دلیل مسدود شدن شلنگ تخلیه ایجاد می شود و باید ماشین لباسشویی خود را بیرون بکشید و شلنگ آن را جدا کرده و سپس آب را دور بریزید و ممکن است کار نامرتبی باشد اما معمولاً حل کردن آن یک مشکل آسان است و همچنین باید بلوک‌ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که فیلترهای شما شفاف باشد.

این مشکل در ماشین ظرفشویی نیز بسیار رایج است و علاوه بر تعمیر سایر لوازم برقی سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی در مشهد نیز توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی عصر یخ در مشهد انجام می شود.