ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

    نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ    

همه ی ما می دانیم یخچال یکی از اصلی ترین عنصر آشپز خانه به شمار می رود. از گذشته تا به امروز سامسونگ به عنوان یکی از تولید کنندگان یخچال های با کیفیت شناخته شده است اما با این وجود از آنجایی که تمامی دستگاه های برقی منزل در اثر خراب شدن تجهیزات و یا نوسانات ولتاژ برق ممکن است با خرابی و مشکلاتی رو به رو شود که نیاز به تعمیر داشته باشد یخچال های برند سامسونگ نیز از این مشکلات در امان نیستند و ممکن است با استفاده نادرست در مدت زمان طولانی با مشکلاتی مواجه شود. اگر شما هم برای یخچال فریز منزل خود از برند سامسونگ استفاده می کنید به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر یخچال خود معرفی کنیم.تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 تاریخچه ی برند سامسونگ 

شرکت سامسونگ درسال 1938 تاسیس گردید. پیشرفت های خود را از سال 1958 شروع کرده است. سامسونگ یک برندجهانی است که در 3 دهه اخیر درحوزه لوازم خانگی اعم از یخچال و تلویزیون و لباسشویی وظرفشویی فعالیت دارد. این برندیکی از برندهای معروف کره است که یکی از تولیدات بسیار با کیفیت آن است این برند در تمام دنیا تولیدات دارد. این برند درکشور ایران بسیار پرطرفدار می باشد. هم اکنون در کل دنیا سامسونگ دارای 275 هزار کارمند است که این رقم بسیار شگفت انگیز می باشد. در گذشته وقتی هرکدام از لوازم خانگی شما آسیب می دید، ساده ترین راه برای تعمیر دستگاه حمل دستگاه به محل تعمیرات وعیب یابی آن در محل تعمیرگاه بود. درحال حاضر با توجه به اینکه لوازم خانگی از حجم زیادی برخوردار هستندو جابه جایی آنها بسیار مشکل و طاقت فرسا می باشد.

عیب یابی و تعمیرات یخچال ساید بای ساید در تخصص ما در نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ می باشد. با توجه به اینکه یخچال های ساید دارای حجم و وزن زیادی هستند جابه جایی آنها بسیار دشوار است. در چنین مواقعی فقط کافی است با اقدام به موقع و درست به افزایش طول عمر دستگاه خود کمک بسیاری بکنید.فقط توجه داشته باشد تعمیر یخچال سامسونگ (Samsung) باید به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ انجام شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در مشهد

از این رو در مواردی که داغ کردن بیش از اندازه یخچال و یکسره شدن اتومات و برفک زدن ویا ارورهای مختلف یخچال ساید بای ساید سامسونگ مواجه شدید باماتماس بگیرید. درصورتی که نیاز به تعویض قطعات باشد ما درنمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ از قطعات فابریک استفاده می کنیم وآنها را تعویض می کنیم.

 برخی از مشکلات راجب سامسونگ 

قبل از اینکه به سراغ معرفی نکات هنگام تعمیر یخچال سامسونگ (Samsung) برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایج یخچال فریزر سامسونگ Samsung اطلاعاتی داشته باشیم.

یخچال فریزر سامسونگ شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • کار نکردن سیستم برودتی یخچال
  • خنک نشدن یخچال که نشان دهنده ی خرابی ترموستات می باشد.
  • برفک یخچال در فاصله زمانی کوتاه
  • کار نکردن یخساز یخچال
  • غیر عادی بودن صدای یخچال و پر سر و صدا بودن موتور آن
  • چکه کردن قطرات آب از کمپرسور یخچال
  • پایین بودن درجه خنکی یخچال فریزر سامسونگ که باید توسط کارشناسان تست شود.
  • از کار افتادن فن خنک کننده یخچال فریزر سامسونگ
  • کار نکردن یخساز یخچال و منجمد نشدن مواد غذایی در یخچال فریز سامسونگ
  • به طور کلی روشن نشدن یخچال فریزر Samsung
  • خرابی برد الکترونیکی یخچال که با نمایش پیام خطا بر روی صفحه نمایش مشخص می شود.

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ Samsung تماس بگیرید

 

 

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در مشهد

 

 روند سرویس یخچال در محل 

سرویس و تعمیرات یخچال درمحل روندمشخصی دارند که باعث نظم بیشتر می شود. برای بهره مندی از این سرویس باید اول با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید در مشهد تماس بگیرید. همکاران ما از شما مدل یخچال و مشکلات ایجاد شده را پرسیده واطلاعات شما را ثبت می کند. اول راه حل هایی را برای رفع مشکل به شما ارائه می شودکه با اجرای آن می توانید مشکل را حل کنید. درصورت از بین نرفتن مشکل می توانید باکارشناسان ما تماس حاصل کنیدتایخچال ساید بای سایددر محل توسط متخصصان ماتعمیر شود.

پس از بررسی عیوب ،بر ای بخش های آسیب دیده تعویض وتعمیر انجام می شود. این مرحله معمولا شامل تعمیر کندانسور، تعمیر موتور،تعویض لامپ و لاستیک درب وتعویض فیلترها و مواردی از این قبیل می باشد. در محل یخچال تست می شود و تحویل د اده می شود.

 شرایط استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در مشهد 

در صورتی که یخچال ساید بای ساید شما گارانتی دارد و از تاریخ آن نگذشته است می توانید از مزایا و تعهدات شرکت سامسونگ بهره مند شوید. کارشناسان فنی ومتخصص ما با صبر و حوصله پاسخگوی شما مشتریان عزیز و گرامی در رابطه با تعمیرات ساید بای ساید هستند. بهترین خدمات درکوتاه ترین زمان را به شما عرضه می کنند.

عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در مشهد و همچنین تعمیر ساید سامسونگ در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات یخچال Samsung و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر یخچال شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل یخچال نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه یخچال فریزر Samsung  به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر یخچال آن را بررسی نماید.همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر یخچال فریزر سامسونگ، سرویس خدمات نصب یخچال سامسونگ خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید.جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورا آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

 

 ارور های رایج یخچال سامسونگ 

درصورتی دانش کافی در مورد تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ ندارید ازخدمات ومتخصصین عصر یخ با یک تماس بهره مند شوید. در هنگام تعمیر رعایت اصول ایمنی الزامی است در اینجا به بررسی بعضی از ایرادات یخچال ساید بای ساید سامسونگ می پردازیم .

R-1-a ارور سنسور یخساز : این ارور به علت خراب بودن سنسور محیطی فریزر می باشد. درصورتی که با این ارور مواجه شدید حتما با کارشناسان ما در تماس باشید.

R-1-b ارور سنسور دمای محیط قسمت یخچال: این ارور به دلیل خرابی سنسور دمای محیط می باشد

R-1-c ارور سنسور برفک زدایی قسمت یخچال به دلیل خرابی سنسور یخ ساز می باشد. درصورتی که با این ارور مواجه شدید حتما در اولین فرصت با کارشناس ما در نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در مشهد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 خرابی قطعات یخچال سامسونگ ممکن است به دلیل مشکلات زیر باشد: 

نشتی گاز وصدای زیادواتصالی سیم ها در دستگاه وضربه به بدنه ومنجمد کردن فریزر سامسونگ وپاره شدن واشر درب و خرابی کمپرسور واستفاده زیاد از برق می باشد.

پیشنهاد نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در مشهد به شمابرای افزایش بازدهی و ماندگاری موادغذایی:

  1. لطفا از مواد غذایی داغ دریخچال ساید بای ساید خوداری کنید .
  2. بهترین دما برای یخچال ساید بای ساید 3تا 4 درجه وبرای فریزر 18 می باشد.
  3.  سالیانه حتما یخچال و فریزر ساید بای ساید خود را سرویس نمایید
  4.  درب یخچال و فریزر را به مدت طولانی باز نگذارید
  5.  درصورتی با اروری درصفحه نمایشگر ساید بای ساید خود مواجه شدید حتما با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما شما را راهنمایی و دراسرع وقت و درکمترین زمان درمحل حضور می یابند.پ

این مقاله جهت آشنایی شما عزیزان با برند سامسونگ و نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ و سایر محصولات دیگر آن مانند نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در مشهد می باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در مشهد

مشکلات یخچال سامسونگ چیست؟

یخچال های سامسونگ تعدادی از مشکلات گزارش شده توسط کاربران خود به خصوص در مدل های درب فرانسوی مانند نشتی آب، نامرتب بودن درب ها، صداهای بلند، دمای نامناسب و عملکرد نامناسب یخ ساز دارند. در سال 2017، شکایتی علیه سامسونگ به دلیل ساخت یخ سازهای نامرغوب مطرح شد.

عمر یخچال های سامسونگ چقدر است؟

به طور متوسط، یک یخچال سامسونگ می تواند تا 15 سال عمر کند. پس از آن، شروع به افزایش هزینه تعمیر شما می کند. با این حال، طول عمر به شدت به نحوه نگهداری آن بستگی دارد.

علت داغ شدن شدید موتور یخچال سامسونگ چیست؟

بسیاری از افراد با کمی داغ شدن موتور نگران خرابی آن می‌شوند در حالی که داغ شدن موتور تا دمای 80 درجه هیچ مشکلی را برای یخچال شما به وجود نمی‌آورد. ولی با افزایش دما به بیشتر از 80 درجه سانتی‌گراد باید سریعاً یخچال را از برق بکشید و آن را خاموش کنید و از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید. زیرا داغ شدن بیش از حد می تواند باعث سوختن موتور یخچال شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

همه ی ما می دانیم برند سامسونگ به دلیل تکنولوژی پیشرفته در ساخت و کیفیت بالای محصولاتش جزو پرفدار ترین و معروف ترین برند ها می باشد به خصوص در تولید انواع یخچال فریزرسامسونگ. با این وجود حتی بهترین برند ها برای یخچال و فریزر مثل سامسونگ نیزدر معرض خرابی و بروز انواع مشکلات هستند که معمولا برای یخچال فریز اتفاقی اجتناب ناپذیر است.

در چنین مواقعی فقط کافی است با اقدام به موقع و درست به افزایش طول عمر دستگاه خود کمک بسیاری بکنید.فقط توجه داشته باشد تعمیر یخچال سامسونگ (Samsung) باید به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ انجام شود.

 

نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد

عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در مشهد و همچنین تعمیر ساید سامسونگ در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات یخچال Samsung و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر یخچال شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل یخچال نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه یخچال فریزر Samsung  به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر یخچال آن را بررسی نماید.همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر یخچال فریزر سامسونگ، سرویس خدمات نصب یخچال هیمالیا خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید.جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورا آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

 تعمیر ساید سامسونگ در مشهد 

اگر در مشهد زندگی می کنید و در هنگام بروز مشکل برای یخچال سامسونگ خود به دنبال نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید.همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر یخچال فریزر سامسونگ و تعمیر ساید سامسونگ با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی یخچال خود نباشد چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در محل انجام می شود.
  4. .عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.

عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.