ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو

امروزه ماشین لباس شویی ها نقش مهمی در آسان کردن نظافت و شستشوی لباس را  دارند به گونه ای که دیگر از اتلاف وقت و انرژی شست و شو با دست همانند گذشته خبری نیست .امروزه در سراسر دنیا میلیون ها ماشین لباس شویی تولید می شود که طبیعتا با گذشت زمان دستگاه های برقی دچار فرسودگی و خرابی می شوند و شاید شما حس کنید دیگر مثل روز اول کار نمی کنند.با این حال اگر برند لباسشویی شما دوو می باشد ما به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در مشهد در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر لباسشویی معرفی کنیم. شما می توانید درخواست خود را در فرم زیر ثبت نمایید و جهت درخواست تعمیر و یا نصب و سرویس لباسشویی در محل با کارشناسان ما در تماس باشید.

مشکلات رایج لباسشویی دوو

قبل ازاینکه به سراغ مراحل تعمیرماشین لباسشویی دوو برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایجی که برای لباسشویی دوو رخ می دهد  اطلاعاتی داشته باشیم.

لباسشویی دوو شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی دوو که نشان دهنده اتصالی برق و سوکت ها می باشد.ابتدا چک کنید که دکمه ی مورد نظر را درست زده اید.
  • آب گیری نکردن ماشین لباس شویی دوو که نشان دهنده عدم اتصال ماشین لباس شویی دوو به منبع آب و یا بسته بودن شیر آب و یا مسدود بودن فیلتر شیر برقی می تواند باشد.گرفتگی و یا پیچ خوردگی را در مسیر ورود آب به لباسشویی دوو را نیز بررسی کنید.
  • تولید سر و صدای ناهنجار لباسشویی دوو که نشان دهنده ی این است که دستگاه بر روی سطح صافی قرار داده نشده است.در ادامه بهتر است بعد از خاموش کردن لباس شویی دوو فیلتر و اجزای آن را بررسی کنید.
  • لرزش شدید ماشین لباس شویی دوو هنگام کار کردن که نشان دهنده ی شل شدن پیچ های اتصال دستگاه و یا خرابی مربوط به تسمه ی لباس شویی می تواند باشد.حتما تراز بودن سطح قرارگیری ماشین لباس شویی را نیز چک کنید.
  • باز نشدن درب لباسشویی دوو که نشان دهنده ی عیب و ایرادات در میکروسوییچ درب دستگاه می باشد که نیاز به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر دارد.

تعمیر لباسشویی دوو

در ادامه به سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی دوو و سوالات متدوال هنگام خراب شدن ماشین لباسشویی اشاره خواهیم کرد.

چرا ماشین لباسشویی دوو آب تخلیه نمی کند؟

  • فیلتر پمپ تخلیه را چک کنید،احتمال خرابی و مسدود شدن پمپ تخلیه وجود دارد
  • ممکن است نخ لباس ها در پروانه ی پمپ ماشین گیر کرده باشد.
  • احتمال مسدود شدن و یا پیچ خوردگی شلنگ تخلیه لباس شویی دوو
  • مشکل در فاضلاب هم می تواند باشد.

چرا لباس ها در لباس شویی دوو چرخانده نمی شود؟

  • احتمال آسیب و اتصالی تسمه اتصال به موتور وجود دارد.
  • ممکن است حجم لباس های داخل لباس شویی بیش از ظرفیت باشد.

چرا ماشین لباس شویی دوو پس از آبگیری به طور ناگهانی متوقف می شود؟

  • احتمالا هیدروستات دچار خرابی و مشکل شده است.
  • احتمالا سیم رابط بین موتور تایمر دچار پارگی و قطعی شده است.

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو

برند دوو به گوش همه ی ما ایرانان آشناست. این برند کره ای درزمینه ی تولید و ساخت انواع لوازم خانگی فعالیت می کند و محصولات با کیفیت خود را به کشور های گوناگون از جمله ایران صادر می کند.این برند در ایران فروش نسبتا خوبی را برای ماشین لباسشویی رقم زده است و یکی از محصولات پر فروش و محبوب در ایران است و تعمیر تخصصی آن نیز به هنگام خرابی بسیار مهم است. مجموعه تعمیرات لوازم خانگی عصر یخ با برخورداری از مهندسین متخصص و ماهر در زمینه ی تعمیرات لباس شویی در مشهد خیال شما را بابت تعمیر دستگاهتان به هنگام خرابی راحت می کند. تعمیر انواع  لباس شویی های دوو به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات لباس شویی تمام اتوماتیک دوو در مشهد انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در مشهد

احتمالا برای شما هم دغدغه است که به هنگام خرابی ماشین لباسشویی منزل خود چه باید بکنید.از آنجایی که تعمیر وسایل برقی امریست تخصصی بهتر است در چنین مواقعی خودتان دست به کار نشوید چرا که دانش و تخصص کافی را در این زمینه ندارید و ممکن است به خرابی بیشتر دستگاه منجر شوید. عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی در مشهد  از جمله تعمیر لباس شویی تمام اتوماتیک دوو در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات لباس شویی    DAEWOO و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر لباس شویی شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل لباسشویی نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه ماشین لباسشویی دوو به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر لباسشویی آن را بررسی نماید.همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر لباسشویی دوو، سرویس خدمات نصب لباسشویی دوو خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید. جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در مشهد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در مشهد

تعمیر لباسشویی دوو در مشهد

چنان چه محل سکونت شما شهر مشهد می باشد وهنگام بروز مشکل برای لباسشویی دوو خود به دنبال نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات لباسشویی توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید. همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر لباسشویی دوو با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی لباسشویی خود نباشید چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی در محل انجام می شود.
  4. عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.
  5. حل مشکل و تعمیر لباسشویی دوو در کمترین زمان.

یکی از امتیاز هایی که یک شرکت تعمیراتی لباسشویی باید داشته باشد،تعمیرات لباسشویی سامسونگ در منزل یا به طور کلی تعمیرماشین لباسشویی در محل است چرا که لازم به هزینه ی بیشتر برای حمل و نقل لباسشویی نیست. عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود به عنوان نمایندگی تعمیرات لباس شویی با برند ایرانی و خارجی  در مشهد و تعمیر انواع لوازم خانگی را توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می ده

دوو یکی از برندهای معروف ومعتبر وقدیمی در ایر ان است که در زمینه لوازم خانگی اعم از لباسشویی فعالیت دارد. لوازم خانگی دوو با تنوع بسیار بالایی درایران فعالیت می کند. شرکت دوو در سال1967در کره تأسیس شد. و در بازار رقابتی محصولات خانگی زیادی دارد. دوو در بازار لوازم خانگی عملکرد فوق العاده خوبی دارد. برند دوو سهم زیادی از لوازم خانگی را از آن خود کرده است. رفع تعمیرات لوازم خانگی دوو نیاز به متخصصین حرفه ای داردکه باعث جلوگیری در هزینه های ناخواسته شود. تمام این خدمات در نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد با کیفیت بالا انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهدبا برخورداری از تیم حرفه ای خود در زمینه تعمیر وسرویس لباسشویی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

درچه صورت به نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد مراجعه کنیم

1- درصورت روشن نشدن صفحه نمایش ویا لباسشویی

2-گیر گردن برنامه آن در یک مرحله

3- سروصدا کردن بیش از اندازه به هنگام خشک کردن

4- تمیز نشستن لباس ها

5- تکان خوردن زیاد دیگ از شروع به کار ماشین

6-عیب در درب لباسشویی وبسته نشدن آن

7- آبریزی از جلوی درب وپایین لباسشویی

8- خراب نشدن لاستیک دور درب

9- مشاهده ارور و پیام خطا

راهکارهایی برای افزایش طول عمر ماشین لباسشویی

1- محل قرارگیری مناسب ماشین لباسشویی

2- خودداری از نگهداشتن ماشین لباسشویی در آفتاب ، بارندگی و سرما

3- رعایت فاصله بین دستگاه و دیوار(حدود 5 سانتی متر)

4-به هیچ عنوان درموقع کار کردن به ولم تایمر لباسشویی دست نزنید

5- درصورت تغییر ات در برنامه شست وشو حتما دستگاه را خاموش نمایید

6- درصورت استفاده نکردن از دستگاه شیر فلکه آن را ببندید

7- درپایان شستشوحتما لاستیک دور درب ماشین لباسشویی بادستمال خشک کنید

8-درصورت مسدود شدن شلنگ تخلیه آن را باز کنید.

9- درصورت استفاده از ماشین لباسشویی درب دستگاه به مدت چند ساعت باز نگهدارید

10-برای از بین بردن رسوبات دستگاه را روشن کنید. بدون لباس شستشو را انجام دهید.

11-جاپودری دستگاه همیشه تمیز نگه دارید.

12- درصورت استفاده زیاد از دستگاه آن را به مدت یک ساعت استراحت دهید.

 

عیب یابی و سرویس ماشین لباسشویی دوو در محل

عیب یابی و سرویس ماشین لباسشویی دوو در محل

چنانچه برند ماشین ظرفشویی منزل شما نیز دوو می باشد در صورت بروز مشکلات و نیاز به تعمیر بر روی لینک مقابل کلیک کنید:نمایندگی تعمیرات ظرفشویی دوو

ایرادهای رایج در ماشین لباسشویی دوو

1- وقتی لباسشویی شما کار را آغاز نمی کنددر این صورت اگر دستگاه روشن نمی شود تمام اتصالات برق را چک کنید. اگر دستگاه به برق بوداین اطمینان را پیدا کنید که دستگاه سنگین نشده است یا دکمه Child Lock اشتباهی فشار نداده باشید. اگر همه این موارد را بررسی کردید و دستگاه روشن نشد بهتر است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد (عصریخ)تماس حاصل فرمایید.تامتخصصین ما در این نمایندگی دستگاه را بازدید کنند.

2- ماشین لباسشویی دوو آب گیری را انجام نمی دهد. اگر با این مشکل روبرو شدید ورودی آب راچک کنید. اگر شیرورودی بسته باشد و آب هم قطع نباشد گیر کردن آشغال یا خمیده شدن شلنگ ورودی از دلایل بروز مشکل هستند. چنانچه ورودی آب هم مشکل نداشت باید به تعمیرکار هیدروستات و تنظیم آب داخل دستگاه را تنظیم می کنند را بررسی کنند. برای تعمیر این مورد باید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما بررسی و حل شود.

3- وقتی ماشین لباسشویی در اواسط شستشو متوقف می شود بایداز سلامت پمپ تخلیه وتمیز بودن آن اطمینان حاصل نمایید. درهنگام نصب باید دقت کنید که شلنگ تخلیه باید از 1 متر بیشتر طول داشته باشد. برای نصب لباسشویی شما می توانید از متخصصین با تجربه ما بهره بگیرید. با یک تماس بانمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهدمتخصصین ما در محل با کمترین زمان ممکن حضور بهم رسانند.

4- وقتی ماشین لباسشویی سروصدای زیادی تولید می کند احتمالا دستگاه تراز نشده است. سعی کنید دستگاه را پس از خرید درجای مناسب قراردهید. این صدا معمولا از برخوردشلنگ تخلیه به دستگاه یا به دلیل خراب شدن المنت ها می باشد.

5-عدم چرخش دستگاه: در این حالت احتمال جمع شدن درام وجود دارد. ممکن است در بعضی مواقع اشکال از بلبرینگ وکاسه نمدو تسمه و خود دیگ ماشین لباسشویی و موتور دستگاه باشد. می توانید درصورت نیاز به اشکال زدایی آن به تعمیرکارهای ما در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در مشهد تماس حاصل فرمایید.

درصورت نیاز به تعمیر لباسشویی دوو در مشهد چه باید کرد.

ماشین لباسشویی دوو یکی از بهترین برندهای معتبر ومعروف می باشد که پیداکردن قطعات اصلی واورجینال در صورت خراب شدن کار مشکلی است. ما در نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد علاوه بر استفاده از نیروهای متخصص وهمچنین برای تعمیر دستگاه های شما از قطعات اورجینال وفابریک استفاده می کنیم. همین مورد باعث می شود از تحمیل هزینه های زیاد جلوگیری می شود.

چرا نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهد (عصریخ)را انتخاب کنیم

با مشاوره وعیب یابی سریع و درکمترین زمان می توانید با یک تماس تلفنی راهنمایی های لازم را دریافت کنید. جهت تعمیر وتعویض قطعات دستگاه خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تیمی متشکل از افراد با تجربه و حرفه ای در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در مشهد حضور دارند. کارشناسان عصر یخ متشکل از افرادی متخصص و کار آمد و حرفه ای می باشد.

پاسخگویی سریع و به موقع متخصصین ما در این نمایندگی به صورت سریع و درکمترین زمان انجام میگیرد. کارشناسان در محل حضور بهم می رسانند و شما را در ارائه خدمات کمک و راهنمایی می کنند.

هزینه های منصفانه :تمامی هزینه ها طبق قیمت گذاری در اتحادیه لوازم خانگی در مشهد مشخص ومقطوع می باشد. ما در این نمایندگی مشتری را از هزینه های خرابی دستگاه از ابتدا تا انتهای کار با خبر می کنیم. این آگاهی فقط توسط تجربه وتخصص بالای پرسنل ما برای مشتریان قابل ارائه می باشد. هزینه خدمات بعد از پایان کار وتست دستگاه از مشتری گرفته می شود.

تضمین استفاده از قطعات اورجینال: در این نمایندگی از قطعات اورجینال استفاده می کنیم بدون هیچ قید وشرطی دارای گارانتی می باشد.

سالها تجربه در ارائه خدمات با کیفیت :نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در مشهداماده ارائه خدمات تعمیر وتعویض قطعات دستگاه شما می باشد. نمایندگی عصر یخ با سالها تجربه آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز و گرامی می باشد.

مادر این نمایندگی تمامی برندهای لباسشویی مختلف را تعمیر می کنیم. متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات عصر یخ با هرگونه تعمیراتی آشنا هستند. نگران دستگاه خود نباشید. لوازم برقی شما به بهترین شکل و کم هزینه ترین تعمیر می شود.