ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کرال

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کرال

ماشین لباس شویی به عنوان یکی از ضروری ترین لوزم هر خانه محسوب می شود در نتیجه نگهداری صحیح از آن بسیار مهم است البته که طبیعتا با گذشت زمان دستگاه های برقی دچار فرسودگی و خرابی می شوند و شاید شما حس کنید دیگر مثل روز اول کار نمی کنند.با این حال اگر برند لباسشویی شما کرال می باشد ما به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی کرال در مشهد در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر لباسشویی معرفی کنیم. شما می توانید درخواست خود را در فرم زیر ثبت نمایید و جهت درخواست تعمیر و یا نصب و سرویس لباسشویی در محل با کارشناسان ما در تماس باشید.

مشکلات رایج لباسشویی کرال

ابتدا پیش از آنکه به سراغ مراحل تعمیرماشین لباسشویی کرال برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایجی که برای لباسشویی کرال رخ می دهد  اطلاعاتی داشته باشیم.

لباسشویی کرال شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • نشتی از کف ماشین لباسشویی کرال که نشان دهنده خراب شدن شیلنگ های ورودی آب به لباسشویی وخراب شدن شیلنگ تخلیه می باشد.
  • تولید صدا های ناهنجار و تق تق لباسشویی کرال که نشان دهنده ی این است که بلبرینگ لباس شویی خراب شده است البته ابتدا بهتر است تراز بودن سطح قرار گیری دستگاه را چک کنید.
  • لرزش زیاد ماشین لباس شویی کرال که نشان دهنده ی خراب شدن کمک و فنر ها و یا خرابی و پایه ها می باشد که در این صورت باید تعویض گردد.در این مورد نیز حتما تراز بودن سطح قرارگیری ماشین لباس شویی را چک کنید.
  • آب کشی نکردن لباس ها در ماشین لباس شویی کرال که نشان دهنده فرسودگی پمپ تخلیه لباس شویی و یا مسدود بودن فیلتر شیر برقی می تواند باشد.دریچه فیلتر آب تخلیه دستگاه را حتما چک کنید.
  • جمع شدن آب درون لباسشویی کرال در حالت خاموش که نشان دهنده ی خراب شدن شیر برقی آب می باشد.در این حالت با اینکه هیچ برنامه ای را انتخاب نکرده اید اما متوجه می شوید درون دستگاه خود به خود پر از آب شده است.
نمایندگی تعمیرات لباسشویی کرال

نمایندگی تعمیرات لباس شویی کرال در مشهد

تعمیر لباسشویی کرال

در ادامه به سرویس و تعمیر ماشین لباس شویی کرال و سوالات متدوال هنگام خراب شدن ماشین لباسشویی اشاره خواهیم کرد.

چرا دیگ لباس شویی کرال نمی چرخد؟

  • احتمال آسیب و اتصالی تسمه اتصال به موتور وجود دارد.
  • ممکن است حجم لباس های داخل لباس شویی بیش از ظرفیت باشد.

چرا از زیر لباسشویی کرال آبریزی و نشتی اتفاق می یفتد؟

  • احتمالا اتصالات مربوط به ورود و خروج آب دچار مشکل شده است.

چرا ماشین لباسشویی کرال روشن نمی شود؟

  • احتمالا برد الکترونیکی آن دچار خرابی شده است.
  • ممکن است نواسانات برق شهر دلیل خاموشی لباس شویی کرال باشد.
  • ممکن است یکی از قطعات دستگاه اتصالی کرده باشد.
نمایندگی تعمیرات لباس شویی کرال

نمایندگی تعمیرات لباس شویی کرال در مشهد

تمامی مشکلات ذکر شده برای لباس شویی در برند های مختلف رایج است به عنوان مثال اگر برند لباس شویی منزل شما پاکشوما می باشد در صورت بروز خرابی و کسب اطلاعات از نحوه ی تعمیر آن بر روی لینک مقابل کلیک کنید:نمایندگی تعمیرات لباس شویی پاکشوما.

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کرال تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کرال

برند کرال ثمره ی همکاری شرکت ها و موسسات طراحی و ساخت لوازم خانگی در کره ی جنوبی می باشد.این برند با استفاده از سبک زندگی مدرن سبد کاملی از محصولات خانگی را شامل می شود. محصولات این برند کره در ایران بسیار محبوب می باشد و یکی از محصولات پر طرفدارش ماسین لباس شویی کرال می باشد و تعمیر تخصصی آن نیز به هنگام خرابی بسیار مهم است. مجموعه تعمیرات لوازم خانگی عصر یخ با برخورداری از مهندسین متخصص و ماهر در زمینه ی تعمیرات لباس شویی در مشهد خیال شما را بابت تعمیر دستگاهتان به هنگام خرابی راحت می کند. تعمیر انواع  لباس شویی های کرال به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات لباس شویی تمام اتوماتیک کرال در مشهد انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کرال در مشهد

احتمالا برای شما هم دغدغه است که به هنگام خرابی ماشین لباسشویی منزل خود چه باید بکنید.از آنجایی که تعمیر وسایل برقی امریست تخصصی بهتر است در چنین مواقعی خودتان دست به کار نشوید چرا که دانش و تخصص کافی را در این زمینه ندارید و ممکن است به خرابی بیشتر دستگاه منجر شوید. عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی در مشهد  از جمله تعمیر لباس شویی تمام اتوماتیک کرال در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات لباس شویی  CORAL و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر لباس شویی شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل لباسشویی نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه ماشین لباسشویی کرال به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر لباسشویی آن را بررسی نماید.همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر لباسشویی کرال، سرویس خدمات نصب لباسشویی کرال خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید. جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کرال

نمایندگی تعمیرات لباس شویی کرال در مشهد

تعمیر لباسشویی کرال در مشهد

چنان چه محل سکونت شما شهر مشهد می باشد وهنگام بروز مشکل برای لباسشویی دوو خود به دنبال نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کرال هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات لباسشویی توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کرال در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید. همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر لباسشویی کرال با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی لباسشویی خود نباشید چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی در محل انجام می شود.
  4. عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.
  5. حل مشکل و تعمیر لباسشویی کرال در کمترین زمان.
نمایندگی تعمیرات لباسشویی کرال

نمایندگی تعمیرات لباس شویی کرال در مشهد

 

یکی از امتیاز هایی که یک شرکت تعمیراتی لباسشویی باید داشته باشد،تعمیرات لباسشویی کرال در منزل یا به طور کلی تعمیرماشین لباسشویی در محل است چرا که لازم به هزینه ی بیشتر برای حمل و نقل لباسشویی نیست. عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود به عنوان نمایندگی تعمیرات لباس شویی با برند ایرانی و خارجی  در مشهد و تعمیر انواع لوازم خانگی را توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.