ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی

 

از آنجایی که یخچال بزرگ‌ترین و مهم‌ترین لوازم آشپزخانه در خانه شماست. محلی است که تمام مواد غذایی فاسد شدنی خود را در آن ذخیره می کنید. و همچنین محل ذخیره سازی باقی مانده های مواد غذایی و نوشیدنی هاست. نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید ال جی در مشهد تمام سوالات شما را در زمینه استفاده بهینه از یخچال ال جی پاسخگو می باشد. متأسفانه زمانی فرا می رسد که مشکلی پیش می آید و متوجه می شوید که دمای داخل یخچال در حالت درست خود باقی نمی ماند.

نمایندگی تعمیرات یخچال الجی

نمایندگی تعمیرات یخچال الجی در مشهد

مشکلات رایج یخچال الجی

قبل ازاینکه به سراغ معرفی نکات هنگام سرویس و تعمیرات یخچال الجی برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایجی که برای یخچال فریزر الجی رخ می دهد  اطلاعاتی داشته باشیم.

یخچال فریزر الجی شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • سرد نشدن یخچال الجی که نشان دهنده ی عدم کارکرد صحیح فن و یا خرابی کمپرسور آن می باشد.
  • برفک زدن یخچال الجی در فاصله زمانی کوتاه که توصیه می شود بعد از نظافت یخچال درب آن را کمتر بازو بسته کنید.
  • از کار افتادن یخساز الجی به گونه ای که آب از آبریز خرج نمی شود و باید شیر آب و شلنگ آب چک شود.
  • سر و صدای زیاد یخچال الجی که نشان دهنده ی شل شدن قطعه و یا خرابی فن می باشد.
  • ارور های یخچال فریزر و ساید بای ساید الجی که بر روی صفحه نمایشگر یخچال نشان داده می شود.

 

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی تماس بگیرید.

متداول ترین مشکل یخچال ساید بای ساید ال جی، آب بندی آن است. ممکن است از کارخانه معیوب باشد که می تواند مانع از کارکرد کمپرسور شود. بنابراین، اگر یخچال شما کار می کند اما خنک نمی شود، احتمال زیادی وجود دارد که با کمپرسور خود مشکل داشته باشید. اگر این مشکل وجود دارد، برای تعمیر آن باید با یک تکنسین مجاز تماس بگیرید.

چنانچه لباسشویی منزل شما نیز از برند الجی می باشد در صورت بروز مشکلات و اطلاع از نحوه ی تعمیر بر روی لینک مقابل کلیک نمایید:نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی

در صورتیکه یخچال ال جی شما سرد نمی شود و یا فریزر به درستی عمل نمی کند، مراحل اولیه زیر را دنبال کنید:

  1. تنظیم دما را بررسی کنید: تنظیمات دمای یخچال و فریزر را بر اساس میزان مواد غذایی که داخل یخچال نگهداری می کنید، تنظیم کنید.
  2. انسداد دریچه هوا را بررسی کنید: اطمینان حاصل کنید که دریچه هوای سرد غذا مسدود نشده است، همیشه فضایی را برای گردش هوای سرد به طور یکنواخت در نظر بگیرید.
  3. از بسته شدن درب یخچال اطمینان حاصل کنید: مطمئن شوید که درب یخچال و فریزر به درستی و بدون هیچ شکافی بسته شود.

چنانچه مشکل برطرف نشد و یخچال ساید بای ساید ال جی شما در هر دو محفظه خنک نمی شود، این مشکل خنک کننده برای یخچال های دو درب (درب فرانسوی) نیز رایج است. در 90 درصد موارد مربوط به خرابی کمپرسور خطی اینورتر و در 10 درصد موارد مربوط به خرابی رله است.

اگر فریزر هنوز سرد است اما قسمت یخچال در حال گرم شدن است.

در 80٪ موارد این مشکل به دلیل محدودیت جریان هوا ایجاد می شود. ممکن است به دلیل سوختن فیوز حرارتی، یخ زدایی و المنت گرمایش یخ زدایی یا خرابی فن اواپراتور نیز باشد.

این نسل جدید کمپرسورهای خطی در یخچال‌های ال‌جی قابل اعتماد نیستند و اغلب با شکست مواجه می شوند. بنابراین، اگر یخچالی دارید که هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال اصلا خنک نمی‌شود، باید یخچال را از جای خود بیرون بیاورید. پانل پشتی آن را بردارید و به کارکرد یا عدم کارکرد کمپرسور گوش دهید. اگر متوجه می شوید و یا صدای کمپرسور را می شنوید که کار می کند اما خنک نمی شود. پس کمپرسور خراب شده است. به عبارت دیگر، مبرد را در سیستم آب بندی شده پمپ نمی کند. بنابراین یخچال خنک نمی شود. اما ویژگی خوبی که دارد این است که اکثر این کمپرسورهای ال جی 10 سال گارانتی دارند. درنمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید ال جی در مشهدبه تمام این موارد و مشکلات پرداخته می شود.

نمایندگی تعمیر یخچال الجی در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال الجی در مشهد

خرابی استارت کمپرسور رله:

در یخچال ال جی، استارت کمپرسور رله بخش بسیار مهمی از سیستم خنک کننده است. این دستگاه در ارتباط با واحد کمپرسور یخچال کار می کند. اگر به درستی کار نکند یا اصلا کار نکند باعث می شود که واحد کمپرسور به طور کل خراب شود. در این خصوص، باید با باز کردن پانل های پشتی یخچال، به قسمت پایین یخچال دسترسی پیدا کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که یخچال را از محل خودش بیرون بکشید تا بتوانید آن را از پریز برق جدا کنید. در صورت اتصال به لوله آب، آن را نیز جدا کنید.

استارتر رله در پایین دستگاه نزدیک کمپرسور قرار دارد. با استفاده از یک مولتی متر باید رله را برای تداوم بین پایانه های شروع و اجرا آزمایش کنید. چنانچه این مراحل را انجام ندهید، باید رله را تعویض کنید.

یخچال ال جی به اندازه کافی خنک نمی کند اما فریزر کار می کند.

ممکن است کویل های کندانسور کثیف باشند. از مهمترین قسمت سیستم خنک کننده یخچال کویل های کندانسور هستند. هوای داخل یخچال از طریق کویل های کندانسور جریان می یابد و گرما را از بین می برد. بنابراین، اگر متوجه شدید که دمای داخل یخچال دمایی را که شما انتخاب کرده اید حفظ نمی کند، ممکن است مشکلی در واحد کندانسور باشد. یا ممکن است کویل ها کثیف باشند.نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید ال جی در مشهدهر گونه مشکلات کندانسور را بررسی می کند. با کمک کارشناسان حرفه ای در زمینه تعمیرات در صورت بروز مشکل خطایابی انجام می شود.

پس از بررسی واحد کندانسور، مشخص می شود که کویل ها در واقع کثیف هستند یا خیر. چنانچه کثیف باشند، می توانید به سادگی با استفاده از یک برس سفت، هر گونه زباله را پاک کنید. برای از بین بردن کثیفی انباشته شده، می توانید از آب صابون همراه با برس استفاده کنید. چنانچه از آب استفاده می کنید، بعد از اتمام پاکسازی مطمئن شوید که همه قطعات خشک و بدون رطوبت باقی بمانند.

خرابی موتور فن کندانسور:

بخش بزرگی از سیستم خنک کردن یخچال مربوط به فن کندانسور است. فن هوا را از طریق کویل های کندانسور حرکت می دهد و هوا را خنک می کند. چنانچه، تردید دارید که جریان هوا در حال کاهش است یا وجود ندارد، این احتمال وجود دارد که پره های فن مسدود هستند.احتمالا موتور فن معیوب باشد.

ابتدا بررسی کنید که فن آزادانه حرکت می کند و عاری از هرگونه زباله باشد. اگر همه چیز نرمال به نظر می رسد، باید موتور را برای تداوم با یک مولتی متر تست کنید. اگر تشخیص دادید که سیم‌پیچ‌های موتور مشکل دارند، می توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال LG تماس بگیرید و یک موتور جایگزین دریافت کنید.

پس از دریافت قطعه جدید برای انجام تعمیرات، موتور فن قدیمی را جدا کنید. سپس موتور فن جدید را نصب کنید. پس از اتمام تعمیرات، تمام درپوش ها را ببندید. در صورت لزوم محفظه آب را مجدداً وصل کنید. سیم برق را دوباره متصل کنید و یخچال را در جای مناسب خود قرار دهید. به دستگاه کمی زمان بدهید تا فرآیند خنک‌ سازی را شروع کند. حتما بررسی نمایید که آیا در تنظیم مجدد یخچال فرآیند خنک شدن به درستی انجام می شود یا خیر.

چنانچه مشکل دستگاه شما ادامه پیدا کرد و به درستی رفع نشد توصیه می شود با نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید ال جی در مشهدتماس حاصل نمایید. این نمایندگی با بهره گیری از کارشناسان مجرب تمامی مشکلات یخچال های ساید بای ساید را رفع کرده است.

تعمیر ساید الجی در مشهد

چنان چه محل سکونت شما شهر مشهد می باشد وهنگام بروز مشکل برای یخچال الجی خود به دنبال نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید الجی هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات یخچال الجی توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید الجی در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید.همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر یخچال فریزر الجی و تعمیر ساید الجی با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی یخچال خود نباشید چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر یخچال فریزر الجی در محل انجام می شود.
  4. عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.
  5. حل مشکل و تعمیر یخچال ال جی در کمترین زمان.
نمایندگی تعمیرات یخچال الجی

نمایندگی تعمیرات یخچال الجی در مشهد

یکی از امتیاز های یک شرکت تعمیراتی یخچال باید داشته باشد،تعمیرات یخچال در محل است چرا که لازم به هزینه ی بیشتر برای حمل و نقل یخچال نیست. عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.