ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک

از آنجایی که در گذشته دستگاه های برقی منزل از جمله یخچال ها ساختار ساده تری داشته اند به مراتب تعمیر یخچال بسیار کار آسان تری بوده است.اما امروزه با پیشرفته و مدرن شدن انواع یخچال ها تعمیرات آن نیز به کاری بسیار تخصصی تبدیل شده و این امر آنقدر مهم است که باید توسط یک متخصص ماهر ابتدا عیب یابی و سپس به درستی تعمیر شود. در صورتی که برند یخچال فریزر منزل شما آرچلیک می باشد ما به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر یخچال معرفی کنیم. شما می توانید درخواست خود را در فرم زیر ثبت نمایید و جهت درخواست تعمیر و یا نصب و سرویس یخچال در محل با کارشناسان ما در تماس باشید.

مشکلات رایج یخچال آرچلیک

گاهی برطرف کردن خرابی و تعمیرات یخچال فریزر انقدر سخت است که تنها آن را می توان به دست یک تعمیر کار متخصص و با تجربه سپرد. البته که تمامی دستگاه های برقی منزل از جمله یخچال که در اثر خراب شدن تجهیزات و یا نوسانات ولتاژ برق ممکن است دچار مشکل شوند و امری انکار ناپذیز است. قبل ازاینکه به سراغ معرفی نکات تعمیر یخچال آرچلیک برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایجی که برای یخچال فریزر آرچلیک رخ می دهد  اطلاعاتی داشته باشیم.

یخچال فریز آرچلیک شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • جمع شدن قطرات آب در دیواره ی یخچال آرچلیک که نشان دهنده ی موارد مختلفی مثل:دمای نا مناسب ترموستات،باز ماندن درب یخچال برای مدت طولانی و یا نگهداری مواد غذایی در ظروف بدون در.
  • نوسان دمای یخچال آرچلیک که نشان دهنده ی خراب شدن ترموستات می باشد.همچنین به دلیل ناگهانی خاموش و روشن کردن یخچال نیز می تواند باشد.
  • سرد نشدن یخچال آرچلیک که نشان دهنده ی کثیف شدن و یا شکستگی واشر درب یخچال و یا کثیف شدن کویل کندانسور می باشد.
  • روشن نشدن یخچال آرچلیک که نشان دهنده ی خراب شدن ترموستات می باشد و یا احتمال دارد سیم های رابط پاره و قطع شده باشد.
  • جمع شدن آب در کف یخچال آرچلیک که نشان دهنده ی مسدود شدن شلنگ تخلیه یخچال می باشد.
  • یکسره کار کردن موتور یخچال آرچلیک که نشان دهنده ی خرابی ترموستات و یا خرابی پیچ های کندانسور می تواند باشد.
  • از کار افتادن عملیات یخ زدایی در یخچال آرچلیک که نشان دهنده ی خراب شدن موتور و یا خرابی ترموستات و سایر قطعات یخ زدا می تواند باشد.

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک

برند آرچلیک یک شرکت تولید لوازم خانگی ترکیه ای می باشد که محصولات خود را به نقاط مختلف دنیا عرضه می کند و در زمینه ی تولید و ساخت یخچال فریزر شهرت بسیاری دارد و یکی از برند های محبوب در ایران می باشد در نتیجه تعمیر تخصصی محصولات این برند نیز به هنگام خرابی بسیار مهم است. همانطور که می دانیم احتمال خرابی برای دستگاه های برقی از جمله یخچال همیشه وجود دارد به همین دلیل حتی یخچال های این برند نیز ممکن است دچار خرابی و انواع مشکلات شود.

در چنین مواقعی فقط کافی است با اقدام به موقع و درست به افزایش طول عمر دستگاه خود کمک بسیاری بکنید. مجموعه تعمیرات لوازم خانگی عصر یخ با برخورداری از مهندسین متخصص و ماهر در زمینه ی تعمیرات یخچال آرچلیک در مشهد خیال شما را بابت تعمیر یخچالتان به هنگام خرابی راحت می کند. تعمیر انواع یخچال های آرچلیک به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آرچلیک انجام می شود.

 

نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید آرچلیک در مشهد

عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آرچلیک در مشهد و همچنین تعمیر ساید آرچلیک در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات یخچال ARCELIK و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر یخچال شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل یخچال نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه یخچال فریزر آرچلیک به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر یخچال آن را بررسی نماید.همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر یخچال فریزر آرچلیک ، سرویس خدمات نصب یخچال آرچلیک خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید. جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

 

مختصری درباره برند آرچلیک

شرکت آرچلیک در سال 1955 توسط Lütfü Doruk با مشارکت Vehbi Koç تاسیس شده است. با تولید اولین ماشین لباسشویی خود در سال 1959 و اولین یخچال خود در سال 1960 در کارخانه تولیدات خود در چایرووا، استانبول، وارد بخش عمده لوازم خانگی ترکیه شد. جهت کسب اطلاعت بیشتر نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید آرچلیک در مشهد با شما همراه است.

تاریخچه

در سال 1968، Arçelik به تاسیسات چاییروا خود در نزدیکی استانبول نقل مکان کرد. آرچلیک با بیش از 40000 کارمند در سراسر جهان فعال می باشد. فعالیت های جهانی Arçelik شامل شرکت های تابعه در 49 کشور و 28 مرکز تولید در 9 کشور و 12 برند (Arçelik، Beko، Grundig، Blomberg، ElektraBregenz، Arctic، Leisure، Flavel، Defy، Altus، Dawlance، ولتاس بکو) می باشد.

این شرکت در زمینه تولید و بازاریابی کالاهای بادوام، قطعات، لوازم الکترونیکی مصرفی و خدمات پس از فروش فعالیت می کند. محصولات این شرکت شامل محصولات الکترونیکی، لوازم خانگی کوچک و لوازم آشپزخانه مانند یخچال آرچلیک، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، آسپیراتور، جاروبرقی، قهوه ساز و مخلوط کن می باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در مشهد

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک

 

آرچلیک

Arçelik A.Ş در بیش از 100 کشور از جمله چین و ایالات متحده از طریق 13 شرکت تابعه بین المللی و بیش از 4500 شعبه در ترکیه فعال است. این شرکت دارای 15 کارخانه تولیدی در ترکیه، رومانی، روسیه، چین، آفریقای جنوبی و تایلند می باشد. این شرکت بزرگترین گروه صنعتی و خدماتی ترکیه به شمار می رود. با 43 میلیارد دلار درآمد در سال 2008 ، برندی پیش رو در بخش لوازم خانگی ترکیه است.

مجموعه عصریخ با سالها تجربه فراوان در زمینه سرویس و تعمیر یخچال های ساید بای ساید در مشهد در خدمت همشهریان عزیز می باشد. این مجموعه با گذراندن دوره های آموزش تعمیرات یخچال هر ساله اطلاعات خود را نسبت به تعمیرات یخچال ساید بای ساید آرچلیک ارتقا میدهد. عصر یخ در کمترین زمان و کمترین هزینه تعمیر یخچال آرچلیک در منزل را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می دهد.

عصر یخ نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید آرچلیک در مشهد جهت اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می دهد.

تمامی کارشناسان و تکنسین هایی که در تعمیرگاه‌ یخچال آرچلیک ما مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه هستند. هرساله با گذراندن دوره های علمی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر و عیب یابی یخچال آرچلیک شما خواهند بود.

درصورتیکه از عملکرد سرویس یخچال آرچلیک خود به هر دلیلی ناراضی هستید ما را در جریان بگذارید. با ذکر نام تعمیرکار یا سرویسکار مربوطه این اطمینان را به شما عزیزان می دهیم که حتما پیگیری نماییم. و شما را در جریان قرار خواهیم داد. از اینکه با ما همراه هستید متشکریم، بی صبرانه منتظر شنیدن نظرات و انتقادات شما عزیزان هستیم.

تعمیرات یخچال آرچلیک

تعمیرات یخچال آرچلیک

روش تعویض موتور یخچال آرچلیک:

ابتدا با دستگاه مخصوص ریکاوری، گاز موجود در یخچال ساید بای ساید آرچلیک را تخلیه می کنیم. لوله های کمپرسور را جدا می کنیم. سپس با مواد مخصوص کلیه لوله های داخل یخچال شامل اواپراتور ، کندانسور و.. را شستشو می دهیم.

لوله هایی که جدا کرده ایم را به کمپرسور جدید وصل کنید. و عمل جوشکاری را شروع می کنیم. در مرحله بعد، فیلتر درایر را تعویض کنید. در این مرحله برای شارژ گاز یخچال آرچلیک اقدام می کنیم. با استفاده از دستگاه وکیوم لوله های یخچال و کمپرسور را خالی می کنیم. اصلاحا (خلا ) می کنیم. سپس با ترازوی مخصوص شارژ گاز ، میزان دقیق شارژ گاز را ست می کنیم. و گاز را تزریق می کنیم. با انجام این سلسله مراتب، یخچال به صورت فابریک و کارخانه ای در مدت زمان کمتر از 2 ساعت به صورت اولیه برمی گردد. البته توصیه می شود قبل از اقدام به تعویض چنانچه این مراحل را قبلا انجام نداده اید، حتما از کارشناسان ما کمک بگیرید. تا مطمئن شوید آسیبی به دستگاهتان وارد نشود. در صورت نشتی گاز در یخچال آرچلیک چه کنیم ؟

ابتدا باید از علت نشت گاز جویا شویم و سپس نسبت به رفع نشتی آن اقدام کنیم. پس از رفع دلیل نشت گاز کل سیستم برودتی باید شستشو شود و توسط گاز مخصوص دستگاه سرویس شود. در صورت وجود هرگونه کثیفی ، جرم و رطوبت تمیز و پاک شود. پس از این مرحله فیلتر درایر باید تعویض شود و بعد از وکیوم کردن لوله ها نسبت به شارژ گاز اقدام شود.

باور غلط درباره نشتی گاز یخچال:

بسیاری از کاربران عزیز بر این باور هستند که چنانچه درب یخچال برای مدتی طولانی باز بماند گاز آن تمام می شود. در حالیکه این باور غلط است و نشت گاز در یخچال هیچ ارتباطی با باز بودن درب یخچال ندارد.

نشت گاز زمانی رخ میدهد که دستگاه شما صدمه فیزیکی به آن وارد شود. مثلا در هنگام حمل و نقل لوله یخچال ضربه بخورد یا بشکند. توصیه می شود در هنگام جابجایی و اسباب کشی از افرادیکه در این زمینه تجربه کافی دارند کمک بخواهید. چراکه طریقه حمل یخچال بسیار مهم است و یخچال دستگاهی بسیار حساس و آسیب پذیر است. در مواقعی دیگر نیز ممکن است به علت پوسیدگی و اکسید شدن لوله ها و یا زنگ زدگی، نشت گاز اتفاق بیافتد.

توصیه ما به کاربران گرامی این است که هروقت یکبار از سالم بودن قطعات یخچال اطمینان حاصل کنید و سرویس دستگاهتان را جدی بگیرید.

همچنین برای تعمیر سایر محصولات این برند مانند لباسشویی شما می توانید از تمامی خدمات عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در مشهد بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در مشهد

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در مشهد

آیا برد یخچال آرچلیک قابل تعمیر است؟

همه یخچال های ساید بای ساید آرچلیک در مدل های جدید دارای بردهای هوشمند و الکترونیکی هستند.

این نوع بردها به دلیل حساسیت بالایی که دارند در برخی موارد در اثر آبخوردگی ،اتصالی ،نوسانات برق و همچنین طول عمر آنها باعث خرابی میشوند نظر به اینکه قیمت برد نو یخچال آرچلیک بسیار بالا می باشد و در اکثر اوقات تهیه یک برد نو از جهت هزینه بالای آن میسر نیست و هم در بازار ایران موجود نمی باشد. ازین رو، نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای سایدآرچلیک در مشهد با بهره گیری از متخصصین الکترونیک این مشکل را برای کاربران عزیز رفع کرده است به گونه ای که کلیه بردهای یخچال آرچلیک قابل تعمیر بوده و هزینه آن نسبت به برد نو بسیار مقرون به صرفه میباشد.

هزینه تعمیرات یخچال در نمایندگی یخچال ساید بای ساید آرچلیک در مشهد چقدر است؟

هزینه تعمیرات یخچال آرچلیک متغیر است و باید پس از بررسی مشکل پیش آمده توسط سرویس کار یا تعمیرکار برآورد شود. بنابراین حتما باید بازدید در محل صورت گیرد و سپس مبلغ خدمت شما اعلام گردد.

تعمیر ساید آرچلیک در مشهد

چنان چه محل سکونت شما شهر مشهد می باشد وهنگام بروز مشکل برای یخچال آرچلیک خود به دنبال نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید آرچلیک هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات یخچال آرچلیک توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید آرچلیک در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید. همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر یخچال فریزر آرچلیک و تعمیر ساید آرچلیک با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی یخچال خود نباشید چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر یخچال فریزر آرچلیک در محل انجام می شود.
  4. عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.
  5. حل مشکل و تعمیر یخچال آرچلیک در کمترین زمان.

یکی از امتیاز هایی که یک شرکت تعمیراتی یخچال باید داشته باشد،تعمیرات یخچال آرچلیک در منزل یا به طور کلی تعمیر یخچال در محل است چرا که لازم به هزینه ی بیشتر برای حمل و نقل یخچال نیست. عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.