ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

    نمایندگی تعمیرات یخچال دوو    

اگر یخچال را به عنوان یکی ازاصلی ترین ملزومات آشپزخانه بدانیم به مراتب تعمیرآن هنگام خرابی هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید راجع به آن اطلاعاتی داشته باشیم.اگر یخچالی که استفاده می کنید از برند دوو می باشد باید به ساختار تخصصی این محصول در طول تعمیر آشنایی بیشتری پیدا کنید تا تعمیرات بی عیب و نقص و با سرعت بالایی پیش رود.البته که یخچال های دوو کیفیتشان از هر لحاظ تضمین شده است اما با این وجود دستگاه های برقی منزل از خرابی و مشکلاتی که در اثر خراب شدن تجهیزات و یا نوسانات ولتاژ برق ممکن است رخ دهد در امان نیستند. در صورتی که برند یخچال فریزر منزل شما دوو می باشد ما به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در مشهد در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر یخچال خود معرفی کنیم.

    یخچال ساید بای ساید دوو    

برای یک خانواده بزرگ یا یک تیم، بهتر است یک یخچال ساید بای ساید درجه یک خریداری کنید. چرا که ابعاد آن امکان ذخیره سازی اقلام زیادی از انواع مختلف محصولات فراهم می آورد. علاوه بر این، این مدل  یخچال مجهز به صفحه نمایش لمسی الکترونیکی است که به شما امکان می دهد مصرف برق، دما و موارد دیگر را کنترل کنید. در جدیدترین مدل های این سری یخچال ها، حتی Wi-Fi نیز موجود است. تمام این امکانات در یخچال ساید دوو و بسیاری از مدل های دیگر دوو تعبیه شده اند. یخچال های این برند به شما این امکان را می دهند که با هر بودجه ای مناسب ترین گزینه را برای خریدار پیدا کنید.

نمایندگی یخچال دوو در مشهد با سالها تجربه در امر تعمیرات و نگهداری لوازم برقی خصوصا یخچال آماده خدمت گزاری به شما عزیزان می باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید دوو

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو

    مشکلات رایج یخچال دوو    

پیش از اینکه به سراغ معرفی نکات هنگام تعمیر یخچال دوو برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایجی که برای یخچال فریزر دوو رخ می دهد  اطلاعاتی داشته باشیم.

یخچال فریزر دوو شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • خنک نشدن یخچال دوو که نشان دهنده ی خرابی کمپرسور آن می باشد.
  • برفک یخچال در فاصله زمانی کوتاه
  • جمع شدن آب کف یخچال دوو که گاهی اوقات نشان دهنده ی انسداد در اتصالات یخچال و یا پر شدن دیسپنسر یخچال می باشد که باید آن را خالی کنید.
  • سر و صدای زیاد یخچال دوو که نشان دهنده ی شل شدن قطعه و یا خرابی فن می باشد.
  • بسته نشدن درب یخچال دوو که نشان دهنده ی معیوب بودن لاستیک دور یخچال می باشد و باید تعویض گردد.
  • جمع شدن یخ در محفظه ی فریزر که به دلیل معیوب بودن تایمر یخ زدایی و یا ترموستات می باشد.
  • پایین بودن درجه خنکی یخچال فریزر دوو که باید توسط کارشناسان تست شود.
  • نوسان درجه ی دمای یخچال دوو که یکی از دلایلش خرابی ترموسات می تواند باشد.

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در عصر یخ تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید دوو

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو

    نمایندگی تعمیرات یخچال دوو    

امروزه یخچال برند دوو به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که در ساخت یخچال هایش به کار می رود جزو محبوب ترین  و پرفروش ترین یخچال های بازار محسوب می شوند. اما حتی برای این برند پرطرفدار نیز ممکن است خرابی و انواع مشکلات اتفاق بیفتد که به طور کلی این مقوله برای یخچال فریز اتفاقی اجتناب ناپذیر است.

در چنین مواقعی فقط کافی است با اقدام به موقع و درست به افزایش طول عمر دستگاه خود کمک بسیاری بکنید.فقط توجه داشته باشد تعمیر یخچال دوو باید به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو انجام شود.

    چگونه ار یخچال دوو نگه داری کنیم؟    

جدیدترین مدل های یخچال مانند برادران بزرگتر خود به مراقبت دقیقی نیاز ندارند. عملکرد نوآورانه No Frost از جمع شدن یخ و یخ زدگی بر روی دیوارهای اتاقک ها جلوگیری می کند. بر این اساس، یخچال های دوو نیازی به یخ زدایی دستی ندارند. تنها چیزی که این دستگاه های پیشرفته نیاز دارند، بهداشت هفتگی و منبع تغذیه ثابت است. دوو محصولات خود را ده سال گارانتی می دهد. البته، این مورد نشانگر یکپارچگی و قابلیت اطمینان قطعات آن است. با این وجود، در صورت خرابی، یخچال دوو را می توان درنمایندگی تعمیرات یخچال دوو در مشهدو یا با گارانتی فروشگاهی تعمیر کرد.

در صورتیکه نیاز به تنظیم مجدد چراغ فیلتر آب در یخچال فریزر دوو دارید به نکات زیر توجه نمایید.

برای تنظیم مجدد چراغ فیلتر آب در یخچال دوو، دکمه های قفل و قفل یخ ساز را برای حدود 3 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. چراغ یا نشانگر به سبز تغییر می کند و به شما می گوید که تنظیم مجدد با موفقیت انجام می شود. این فرآیند برای مدل هایی است که دکمه ریست ندارند. اما اگر مدل شما دارای دکمه تنظیم مجدد فیلتر است، دکمه را فشار داده و نگه دارید تا نشانگر فیلتر به رنگ سبز تغییر کند و به شما بگوید چراغ فیلتر تنظیم مجدد شده است.

    چنانچه غذا یخ می زند،موارد زیر را بررسی کنید    

مطمئن شوید که دما روی قوی تنظیم نشده باشد.

اطمینان حاصل کنید که دمای محیط بیشتر از 5 درجه سانتیگراد است.

اگر دمای محیط زیر 5 درجه سانتی گراد باشد، می توان غذاها را منجمد کرد.

اطمینان حاصل کنید که غذاهای با محتوای آب بالا در نزدیکی خروجی هوای سرد نگهداری نشوند. توصیه می شود این نوع غذاها را در جلوی یخچال نگهداری کنید.

    وقتی یخچال کار نمی کند اولین چیزی که باید بررسی شود چیست؟    

اولین چیزی که باید بررسی کنید قطع کننده (در تابلوی تقسیمات برق خانه شما) مدار سرویس دهنده یخچال است. اکثر خانه ها دارای یک مدار 20 آمپری اختصاصی برای یخچال هستند، در حالی که خانه های قدیمی ممکن است آن را در مدار آشپزخانه به صورت کلی و اصطلاحا عمومی داشته باشند.

نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید دوو

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو

عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.به طور مثال اگر برند یخچال شما بوش باشید برای سرویس و تعمیر آن می توانید از خدمات عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید بوش در مشهد بهره مند شوید.

    نگاهی به مدل یخچال ساید بای ساید دوو Y22D2T    

در آزمایش‌های متعدد، مدل‌های یخچال‌های ساید بای ساید از سری FRS-Y22D2T بر اساس معیارهای متعددی از قبیل موارد ذکر شده زیر رتبه‌بندی می شوند.

این قابلیت توانایی ترموستات یخچال را برای 1) دستیابی به دمای تنظیم اولیه مطلوب طبق توصیه های سازنده 2) دستیابی به دمای مطلوب در هر دو بخش غذای تازه و فریزر به طور همزمان و 3) ثابت نگه داشتن دمای داخلی علیرغم تغییرات زیاد در دمای اتاق را ارزیابی می کند.

    یکنواختی دما    

عملکرد این مورد بر اساس این است که یک مدل یخچال به چه شکل نواحی گرم و سرد را در بخش های غذای تازه و فریزر کنترل می کند. یخچال فریزر دوو در این مورد عملکرد خوبی داشته است.

    بهره وری انرژی    

بهره وری انرژی نشانه این است که مصرف برق در هر فوت مکعب فضای ذخیره سازی قابل استفاده اندازه گیری است. به عنوان مثال، دو مدل با هزینه انرژی یکسان در سال ممکن است بازده انرژی متفاوتی داشته باشند – بنابر این، یخچالی با فضای ذخیره‌سازی بیشتر کارآمدتر است.

نمایندگی یخچال ساید بای ساید دوو در مشهد اطلاعات جامعی را درزمینه تعمیرات و نگهداری یخچال به شما ارائه می دهد.

    توصیه هایی عمومی درباره ی استفاده بهینه از یخچال    

برای حفظ رطوبت و جلوگیری از انتقال طعم و بو، غذاها را سرپوش بگذارید. کیسه های پلاستیکی، فویل آلومینیومی و بسته بندی پلاستیکی کششی انتخاب درست و ایده آلی هستند. غذاهای سرد و منجمد را هنگام خرید انتخاب کنید، در یک کیسه خنک حمل کنید و پس از رسیدن به خانه در اسرع وقت در فریزر قرار دهید. از بازکردن بی مورد درب ها اجتناب کنید و بیشتر از زمان مورد نیاز سعی کنید درب را باز نگذارید. قبل از قرار دادن غذا در دستگاه، اجازه دهید غذای گرم در ظروف سرپوشیده خنک شود، زیرا قرار دادن غذای داغ در یخچال کارایی دستگاه را کاهش می دهد. برای نگهداری مواد سمی، قابل اشتعال یا خطرناک به هیچ عنوان از یخچال استفاده نکنید، دستگاه شما فقط برای نگهداری مواد غذایی خوراکی طراحی شده است.

    نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید دوو در مشهد    

یخچال های دوو معمولا با مشکلات اندکی مواجه می شوند. انتخاب یخچالی مناسب برای آشپزخانه آنقدرها هم که در نگاه اول به نظر می رسد آسان نیست. تنوع عظیمی از فناوری که در فروشگاه های مدرن ارائه می شود، حتی مجرب ترین و به روز ترین فروشنده ها را گیج می کند. نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید دوو در مشهد شما را در این امر راهنمایی می کند.

در میان طیف وسیعی از یخچال ها، نه تنها مدل های استاندارد دو درب، بلکه مینی فریزرها، یخچال های درجه یک ساید بای ساید معروف Combi نیز شناخته می شوند. متخصصان این شرکت یک فناوری ویژه ایجاد کرده اند که اجازه می دهد تا از تشکیل باکتری جلوگیری شود. لازم به ذکر است که محیط مرطوب فضای یخچال باعث گسترش میکروارگانیسم های مختلف می شود. بنابراین، تمامی یخچال ها با یک لایه محافظ از نانو نقره پوشانده شده اند که به شما این امکان را می دهد که طراوت محصولات را حفظ کرده و خود را از انواع عفونت ها محافظت کنید. چنین نواوری هایی در میان محصولات دوو مشاهده می شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید دوو

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو

عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو در مشهد و همچنین تعمیر ساید دوو در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات یخچال daewoo و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای سرویس و تعمیرات یخچال شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل یخچال نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه یخچال فریزر دوو  به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر یخچال آن را بررسی نماید.همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر یخچال فریزر دوو، سرویس خدمات نصب یخچال دوو خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید.جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

    تعمیر ساید دوو در مشهد    

اگر در مشهد زندگی می کنید و در هنگام بروز مشکل برای یخچال دوو خود به دنبال نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید دوو هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات یخچال دوو توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید دوو در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید.همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر یخچال فریزر دوو و تعمیر ساید دوو با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی یخچال خود نباشد چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر یخچال فریزر دوو در محل انجام می شود.

4.عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.

5.حل مشکل و تعمیر یخچال دوو در کمترین زمان.

یکی از امتیاز های یک شرکت تعمیراتی یخچال باید داشته باشد،تعمیرات یخچال در محل است چرا که لازم به هزینه ی بیشتر برای حمل و نقل یخچال نیست. عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.