ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا

از گذشته تا به امروز طی زمان با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن انواع  لوازم کاربردی خانگی برقی انجام کار های روزمره برایمان ساده تر شده است. یکی از این لوازم کاربردی در منزل لباس شویی می باشد ک باعث آسان تر شدن و صرفه شویی در زمان هنگام نظافت و شست و شوی لباس ها شده است به گونه که اگر یک روز به هر دلیلی مشکل و خرابی برای لباس شوییمان به وجود بیاید  کار های روزمره ی ما را مختل می کند و دلمان می خواهد هر چه سریع تر دستگاهمان تعمیر شود.هنگامی که چنین مشکلی برایتان به وجود می آید با تماس با نمایندگی های مجاز تعمیرات لباس شویی در محل می توانید در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر خرابی های لباس شویی خود اقدام کنید.اگر برند لباس شویی شما بکو می باشد ما به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر لباسشویی معرفی کنیم. شما می توانید درخواست خود را در فرم زیر ثبت نمایید و جهت درخواست تعمیر و یا نصب و سرویس لباسشویی در محل با کارشناسان ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات لباس شویی اسنوا

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد

مشکلات رایج لباسشویی اسنوا

ابتدا پیش از آنکه به سراغ مراحل تعمیرماشین لباسشویی اسنوا برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایجی که برای لباسشویی اسنوا رخ می دهد  اطلاعاتی داشته باشیم.

لباسشویی آاگ شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • عدم آبگیری لباسشویی اسنوا و وارد نشدن آب به دستگاه که دلایل مختلفی می تواند داشته باشد،ابتدا شیر آب را بررسی کنید که بسته نباشد.سپس شیلنگ مسیر ورودی آب را بررسی کنید که دچار پیچ خوردگی و انسداد نشده باشد.سالم بودن میکروسوییچ و پمپ دستگاه را نیز چک کنید.
  • سر و صدای زیاد لباسشویی اسنوا حین کار کردن،وقتی این اتفاق میفتد ابتدا حتما تراز بودن ذستگاه را چک کنید. همچنین تمامی پیچ ها را از لحاظ محکم بودن بررسی کنید.
  • نشتی آب از لباسشویی اسنوا که نشان دهنده ی خراب شدن و پارگی لاستیک دور درب دستگاه و یا شل شدگی در فیلتر پمپ تخلیه دستگاه و یا سوراخ شدن شیلنگ کوپلینگ می تواند باشد در نتیجه حتما شیلنگ ورودی و شیلنگ تخلیه را بررسی نمایید.
  • روشن نشدن لباسشویی اسنوا بکو پس از تنظیم تایمر دستگاه که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.در ابتدای امر ممکن است کلید دستگاه شما خراب شده باشد،ابتدا این مورد را چک کنید.خراب شدن میکروسوییچ و یا هیدروستات نیز میتواند باعث روشن نشدن دستگاه باشد.
نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد

تعمیر لباسشویی اسنوا

در ادامه به تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی اسنوا  و سوالات متدوال هنگام خراب شدن ماشین لباسشویی اشاره خواهیم کرد.

چرا بعد از روشن کردن لباسشویی اسنوا دیگ آن نمی چرخد؟

  • احتمال خراب شدن تسمه وجود دارد.
  • ممکن است ایراد از بلبرینگ دستگاه باشد.
  • احتمال مشکل در برد و یا سیم کشی لباس شویی وجود دارد.

چرا در حالت خاموش آب درون لباس شویی اسنوا جمع می شود؟

  • احتمالا شیر برقی آب دچار خرابی شده است.

چرا درب  ماشین لباس شویی اسنوا به درستی بسته نمی شود؟

  • احتمالا قفل درب را چک نکرده اید.
  • احتمال خراب شدن سوییچ درب ماشین لباسشویی وجود دارد و باید چک شود.
  • از گیر نکردن اشیا بین درب و لباسشویی مطمئن شوید.

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا تماس بگیرید.چنانچه لباس شویی منزل شما برند کنوود می باشد در صورت بروز خرابی و کسب اطلاعات از نحوه ی تعمیر آن بر روی لینک مقابل کلیک کنید:نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا

برند اسنوا به دلیل استفاده از به روز ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها در ساخت لوازم خانگی از جمله لباسشویی، جزو پر طرفدار ترین برند ماشین لباسشویی محسوب می شود. با این حال تعمیرات لوازم خانگی اسنوا را باید جدی گرفت و به دست تعمیرکارن مجرب سپرد.مجموعه تعمیرات لوازم خانگی عصر یخ با برخورداری از مهندسین متخصص و ماهر در زمینه ی تعمیرات لباس شویی در مشهد خیال شما را بابت تعمیر دستگاهتان به هنگام خرابی راحت می کند. تعمیر انواع  لباس شویی های اسنوا به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات لباس شویی تمام اتوماتیک اسنوا در مشهد انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا در مشهد

از آنجایی که برند اسنوا از پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای تولید محصولاتش استفاده می کند به شما پیشنهاد می کنیم هنگام به وجود آمدن خرابی برای محصولات این برند از جمله لباسشویی اسنوا خودتان دست به کار نشوید و علاوه بر این به دست هر کسی نسپرید چرا که نداشتن دانش و تخصص کافی در این زمینه باعث خرابی بیشتر دستگاه می شود.تنها کاری که هنگام به وجود آمدن خرابی باید بکنید این است که دستگاه را خاموش کنید و آن را از برق بکشید و با نمایندگی تعمیرات لباس شویی اسنوا در شهر خود تماس بگیرید.عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی در مشهد  از جمله تعمیر لباس شویی تمام اتوماتیک اسنوا در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات لباس شویی SNOWA و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر لباس شویی شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل لباسشویی نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه ماشین لباسشویی اسنوا به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر لباسشویی آن را بررسی نماید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد

تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد

اگر در محل زندگی خود به دنبال بهترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات لباسشویی توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید. همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر لباسشویی بکو ، سرویس خدمات نصب لباسشویی کندی خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید. جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر لباسشویی اسنوا با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی لباسشویی خود نباشید چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی در محل انجام می شود.
  4. عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.
  5. حل مشکل و تعمیر لباسشویی اسنوا در کمترین زمان.
نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در مشهد

یکی از امتیاز هایی که یک شرکت تعمیراتی لباسشویی باید داشته باشد،تعمیرات لباسشویی اسنوا در منزل یا به طور کلی تعمیرماشین لباسشویی در محل است چرا که لازم به هزینه ی بیشتر برای حمل و نقل لباسشویی نیست. عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود به عنوان نمایندگی تعمیرات لباس شویی با برند ایرانی و خارجی  در مشهد و تعمیر انواع لوازم خانگی را توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.