ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

        نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش       

ماشین ظرفشویی فقط یک دستگاه برقی در آشپزخانه نیست بلکه به عنوان یک دستیار کاردرست برای انجام امور مربوط به شست و شوی ظروف در آشپز خانه به کمک ما آمده است.

به خصوص اگر از برند بوش باشد چرا که با توجه به تکنولوژی بالایی که ساخت قطعات خود دارد یکی از بهترین انتخاب ها از میان سایر برند های ظرفشویی می باشد.با این حال قطعات حساس آن بیشتر در معرض آسیب و خرابی قرار می گیرد.

هنگامی که ماشین ظرفشویی منزل شما دچار خرابی می شود با تماس با نمایندگی های مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی در محل می توانید در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر خرابی های ظرفشویی خود اقدام کنید. اگر برند ماشین ظرفشویی منزل شما بوش می باشد ما به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در مشهد در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر ظرفشویی به شما معرفی کنیم. شما می توانید درخواست خود را در فرم زیر ثبت نمایید و جهت درخواست تعمیر و یا نصب و سرویس ظرفشویی در محل با کارشناسان ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش در مشهد

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی بوش

به وجود آمدن خرابی برای دستگاه های برقی امری اجناب نا پذیر است.ابتدا پیش از آنکه به سراغ مراحل سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی بوش برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایجی که برای ظرفشویی بوش رخ می دهد اطلاعاتی داشته باشیم.

ظرفشویی بوش شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود.

  • بازگشت آب کثیف به ظرفشویی بوش، در این صورت احتمال خرابی شیر چک دستگاه وجود دارد.
  • آبگیری نکردن ظرفشویی بوش که نشان دهنده ی خراب شدن مواردی از قبیل:سوپاپ،شیر برقی دستگاه می باشد.حتما مسیر ورودی آب،شیر آب ورودی وشلنگ ها را بررسی کنید.
  • سر و صدای زیاد ظرفشویی بوش که نشان دهنده ی مشکلاتی در پمپ تخلیه دستگاه می تواند باشد.همچنین ابتدا تراز بودن دستگاه را بررسی کنید.
  • جمع شدن آب در زیر ظرفشویی بوش که نشان دهنده ی مشکلاتی در اتصالات لوله تخلیه و یا وجود داشتن سوراخ در آن می باشد.همچنین ممکن است دیوار و کف ظرفشویی از بین رفته باشد.

تعمیر ظرفشویی بوش

در ادامه به تعمیر ظرفشویی بوش و سوالات متدوال هنگام خراب شدن ماشین ظرفشویی اشاره خواهیم کرد.

علت اینکه ماشین ظرفشویی بوش ظروف را به خوبی تمیز نمی کند چیست؟

  • ممکن است ظرف ها را به درستی در سبد قرار نداده اید.
  • عدم انتخاب برنامه ی مناسب شست و شو
  • ممکن است بیش از حد،داخل دستگاه ظرف قرار داده باشید.
  • احتمال خراب شدن ترموستات وجود دارد.

چرا ماشین ظرفشویی بوش بوی بدی می دهد ؟

  • احتما ل تجمع مواد غذایی در لوله تخلیه وجود دارد.
  • احتما ل فاسد شدن مواد غذایی وجود دارد.
  • ممکن است قطعات آن تمیز نباشد،ابتدا آن ها را به خوبی تمیز کنید.
  • بازوهای آبپاش را حتما بررسی کنید.

چرا ظرفشویی بوش روشن نمی شود؟

  • احتمالا میکروسوییچ و قفل درب خراب شده است.
  • ممکن است تایمر دستگاه به مشکل خورده باشد.
  • احتمالا ایراد از موتور و برد الکترونیکی دستگاه باشد.
  • اتصالات برق،پریز و کابل ها را بررسی کنید.

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش در مشهد

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش

همانطور که می دانید برند بوش به عنوان برترین برند تولید لوازم خانگی در جهان می باشد. بنیان گذار شرکت بوش روبرت بوش می باشد و این برند در کشور آلمان تاسیس شده است. با این حال کیفیت محصولات این برند دلیل بر خراب نشدنشان نسیت چرا که با گذشت زمان هر دستگاهی دچار فرسودگی می شود و به تعمیر نیاز پیدا می کند. مجموعه تعمیرات لوازم خانگی عصر یخ با برخورداری از مهندسین متخصص و ماهر در زمینه ی تعمیرات ظرف شویی در مشهد خیال شما را بابت تعمیر دستگاهتان به هنگام خرابی راحت می کند. تعمیرانواع ظرفشویی های بوش به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات ماشین ظرف شویی بوش در مشهد انجام می شود.

 

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در مشهد

اگر شما با خرابی ظرفشویی خود مواجه شدید به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان برای تعمیر آن خودتان اقدامی نکیند چرا که با نداشتن تخصص و دانش کافی در این زمینه ممکن است باعث خرابی و هزینه ی بیشتر برای دستگاهتان شوید.همچنین تعمیر آن را به دست هر کسی نسپرید.شما می توانید  با مراکز تعمیراتی معتبر محل زندگی خود تماس بگیرید.عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات ظرفشویی BOSCH و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر لباس شویی شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل ظرفشویی نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه ماشین ظرفشویی بکو به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر ظرفشویی آن را بررسی نماید.

 

تعمیر ظرفشویی در مشهد

چنانچه محل زندگی شما شهر مشهد می باشد و به دنبال بهترین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات ظرفشویی توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید. همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر ظرفشویی، سرویس خدمات نصب ظرفشویی خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید. جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر ظرفشویی بوش با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی ماشین ظرفشویی خود نباشید چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر ظرفشویی در محل انجام می شود.
  4. عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.
  5. حل مشکل و تعمیر ظرفشویی بوش در کمترین زمان.
  6.  هزینه ها براساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می شود.

یکی از امتیاز هایی که یک شرکت تعمیراتی لباسشویی باید داشته باشد، تعمیرات ظرفشویی بوش در منزل یا به طور کلی تعمیرماشین ظرفشویی در محل است چرا که لازم به هزینه ی بیشتر برای حمل و نقل ظرفشویی نیست. عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی با برند ایرانی و خارجی  در مشهد و تعمیر انواع لوازم خانگی را توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش در مشهد

بوش یکی از بهترین برند های لوازم خانگی اعم از ماشین ظرفشویی می باشد. بوش محصولاتی به بازار عرضه کرده است که از تکنولوژی پیشرفته برخوردار می باشند. ازمهمترین مزیت های برند بوش در محصولات ، تولید محصولاتی کم مصرف می باشد. بوش یک برند آلمانی می باشد. بوش از جایزه پایداری و کیفیت برخوردار است. این برند با تمرکز روی صرفه جویی درمصرف آب وانرژی و بهره گیری از تکنولوژی جدید معروف است. در دو سال متوالی ستاره دریافت کرده است. فناوری جدید و اپلیکیشن های مخصوص این برند آن را منحصر به فرد کرده است. بوش امکاناتی از راه دور برای کاربر ایجاد می کند. نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در مشهد تمامی خدمات تعمیرات دستگاه شما را بر عهده می گیرد.

چنانچه برند ماشین لباس شویی منزل شما نیز بوش است هنگام خرابی و در صورت نیاز به تعمیر بر روی لینک مقابل کلیک کنید.نمایندگی تعمیرات لباس شویی بوش

بهترین خدمات تعمیر وتعویض را از نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در مشهد بخواهید. با بیش از سالها تجربه در زمینه تعمیر ظر فشویی بوش در مشهد ، کمتر عیبی در ماشین لباسشویی برای این مرکز ناشناخته است. رفع تعمیرات و عیب یابی ماشین ظرفشویی های برند بوش نیاز به متخصصین با تجربه برای جلوگیری از اعمال هزینه های هنگفت دارد. تمامی این خدمات در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در مشهد (عصر یخ) توسط متخصصین حرفه ای ما انجام می شود. شما با یک تماس می توانید از این خدمات استفاده کنید.

ایرادات مرسوم در مورد ماشین ظرفشویی بوش

متاسفانه لوازم خانگی ها بعد از مدتی که از آنها استفاده می کنیم نیاز به تعمیر وتعویض دارند. در این مقاله ما به بررسی برخی از ایرادات ماشین ظرفشویی بوش میپردازیم تا شما را در این زمینه آشنا کنیم. این مشکلات بیشتر در ماشین ظرفشویی رایج می باشد. روش برطرف کردن آن را خدمت شما معرفی می کنیم. در صورتیکه نتوانستید ایراد دستگاه را برطرف نمایید، می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی در مشهد تماس حاصل فرمایید. همکاران درپشتیبانی فنی در اسرع وقت در محل شما حضور خواهند یافت.

1- ظروف به خوبی تمیز نمی شوند.

رایج ترین مشکل در ماشین ظرفشویی عدم ششتشوی مناسب ظروف می باشد. این مشکل معمولا بخاطر چینش نامنظم ظروف داخل سبد می باشد. شما می توانید با مطالعه دفترچه این مشکل را کاملا برطرف کنید. اگر این مشکل ادامه پیدا کرد با کارشناسان تماس بگیرید. از طرفی، این مورد معمولا ناشی از چسبیدن چربی به واشر درب ماشین ظرفشویی است. و یا از آبپاش ویا صافی و فیلتر آن می باشد.در این موارد باید دستگاه را تمیز و جرم گیری کنید و دستگاه را درحالت خالی روشن کنید. باید شستشو بدون ظروف انجام شود وبه اتمام برسد. یک لیوان سرکه راهکار ایده آلی خواهد بود.

2- ایجاد سروصدا:

وقتی دستگاه شما در حالت شستشو سر و صدای زیاد تولید می کند. چیدمان نامناسب ظروف دلیل تولید سر و صدا می باشد. مورد دیگر، می تواند از خرابی آبپاش ها ویا پمپ آبپاش ویا بازوهای آبپاش ها باشد. در این صورت جهت تعمیر وتعویض هر کدام از این قطعات به تعمیرکارهای متخصص که مهارت کافی در این زمینه دارند مراجعه کنید. همچنین می توانید با تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در مشهد از مشاوره وراهنمایی تکنسین ها حرفه ای ما بهره مند شوید.

3- خشک کردن ظروف پس از شستشو:

پس از اتمام شستشو اگر شاهد خیس بودن دستگاه وجاری شدن آب از دستگاه هستید. نگران نباشید. مشکل از مسدود شدن مجرای پمپ تخلیه یا خرابی مخزن تخلیه آن می باشد. در این حالت باید ورودیهای آن را بررسی کنید که با تکه غذامسدود نشده باشد. اگر مشکل انسداد نباشد احتمالا مخزن دستگاه خراب است باید آن را تعویض ویا تعمیر کنید. در این هنگام با افراد حرفه ای در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در مشهد تماس حاصل فرمایید. آنها شما را راهنمایی کافی خواهند کرد. دقت داشته باشید که پمپ های تخلیه ماشین ظرفشویی ها بسیار حساس هستند.

4- نشت آب :

یکی از ایرادهای رایج هرماشین ظرفشویی ، نشت آب از دستگاه می باشد. علت آن پارگی شلنگ تخلیه ویا وجود ترک دور درب می باشد. در این موارد باید ابتدا شلنگ ورودی آب را بررسی کنید که نشتی نداشته باشد. در این مرحله، باید واشر دستگاه را عوض کنید. اگر با بررسی این موارد هنوز هم مشکل ادامه پیدا کرد، باید با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در مشهد تماس حاصل فرمایید. تمامی مشکلات شما را تکنسین های حرفه ای ما در نمایندگی برطرف خواهند کرد.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش در مشهد

5- عدم تکمیل آبگیری دستگاه :

در این مواقع موارد زیر مشکل دارد:

1-عیب در شیر ورودی

2- مسدود شدن مسیر شناور این دستگاه

3- سوییچ شناور آب دستگاه وخرابی تایمر

برای حل این مشکلات شیر ومجرای آب ورودی دستگاه را بررسی کنید. درمواردی ممکن است ایراداتی داشته باشد. مانند: خم شدن شلنگ دستگاه. چنانچه مشکل دستگاه ادامه دارد. بنابراین شناور دستگاه مشکل دارد. در این صورت باید مسیر ورودی را بررسی کنید. احتمالا مسدود نشده باشد، در انتها اگر بازهم مشکل حل نشد سوییچ وتایمر مشکل دارد. در این صورت شما نمی توانید خودتان به تنهایی مشکل را رفع کنید. باید توسط تکنسین متخصص انجام شود.

6- بوی نامطبوع:

در بعضی مواقع در داخل یخچال بوی ناخوشایند به مشام می رسد.

باقی ماندن تکه های چربی ویا غذای فاسد باعث بروز این مشکل می شود. در این شرایط، معمولا برای حل این مشکل ماهیانه دستگاه را باید شستشو و ضدعفونی کنید. از مواد خوشبوکننده ویا سرکه نیز می توانید استفاده کنید.

نحوه تعمیربرد ماشین ظرفشویی به چه صورت می باشد.

برد مهم ترین واصلی ترین قطعه در ماشین ظرفشویی می باشدکه وظیفه آن ارتباط بین تمامی قطعات دستگاه می باشد وجود مشکل در این قطعه موجب افت کارایی در قطعات دیگر دستگاه می شوددر بعضی مواقع تعمیرکار می تواند آن را تعمیر کند تعمیر برد یکی از کارهای تخصصی در تعمیرات ماشین لباسشویی می باشد.ولی در مواقعی که برد قابل تعمیر نیست تعمیرکار باید اقدام به تعویض آن بکند

مزایای تعمیر لباسشویی در محل

یکی از مزایا نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی در مشهد درمحل می باشد که باعث می شود از هزینه های اضافی صرفه نظر شود.

تعمیرات ماشین ظرفشویی در مشهد در محل شما را برای شما صرفه جویی هزینه حمل ونقل دستگاه را دارد که دیگر نیازی به نیروی انسانی وهمچنین ماشین باربری ندارید.

زمان زیادی را برای پارک کردن خودرو خود را درمکان های نامناسب استفاده نمی کنید در نهایت انجام کلیه خدمات نصب وراه اندازی تعمیر وتعویض ماشین ظرفشویی بوش درمحل خانه یا کار شما انجام می گیرد.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی در مشهد (عصریخ) یکی از نمایندگی های معتبر در سطح شهر مشهد است. افرادی متخصص و حرفه ای در این زمینه مشغول به کار هستند.