ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

    نمایندگی تعمیرات یخچال بوش    

 

از گذشته تا به امروز طی سالیان زیادی یخچال فریز بوش به دلیل کیفیت بسیار  بالای و عملکرد عالی آن طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. با این وجود از آنجایی که تمامی دستگاه های برقی منزل در اثر خراب شدن تجهیزات و یا نوسانات ولتاژ برق ممکن است با خرابی و مشکلاتی رو به رو شود که نیاز به تعمیر داشته باشد یخچال های برند بوش نیز از این قاعده مستثنی نیستند.اگر شما هم برای یخچال فریز منزل خود از برند بوش استفاده می کنید و با توجه به قیمت بالای این برند در حال حاضر در ایران به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال بوش در مشهد در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر یخچال خود معرفی کنیم.تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

    تجربه مشکلات یخچال بوش    

تجربه مشکلات با یخچال بوش خیلی معمول نیست، اما چندین مشکل وجود دارد که به طور بالقوه ممکن است رخ دهند. از جمله این موارد می‌توان به سرد نشدن یخچال، تولید صدای بلند یخچال، عدم یخ‌زدایی یخچال یا مشکلاتی در دستگاه‌های پخش‌کننده مختلف یخچال اشاره کرد. در این مقاله، ما نگاهی گذرا به برخی از مشکلاتی که ممکن است در یخچال بوش خود با آن‌ها برخورد کنید، می‌اندازیم. و توضیح می‌دهیم که علت بروز این مشکلات چیست و چگونه می‌توانید با آن‌ها مقابله کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در مشهد

    مشکلات رایج یخچال بوش    

قبل از اینکه به سراغ معرفی نکات سرویس و تعمیر یخچال ساید بای ساید بوش BOSCH برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایج یخچال فریزر بوش BOSCH اطلاعاتی داشته باشیم.

یخچال فریزر بوش شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • تولید صداهای عجیب غریب و بعد از مدتی از کار افتادن یخچال فریزر بوش
  • برفک یخچال در فاصله زمانی کوتاه
  • غیر عادی بودن صدای یخچال و لرزش آن
  • چکه کردن قطرات آب از کمپرسور یخچال
  • خنک نکردن یخچال فریزز بوش
  • نشان دادن پیام خطا روی صفحه ی نمایشگر یخچال
  • بسته نشدن درب یخچال بوش
  • کار نکردن یخساز یخچال و منجمد نشدن مواد غذایی در یخچال فریز بوش
  • به طور کلی روشن نشدن یخچال فریزر BOSCH

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال BOSCH تماس بگیرید.

 

    نمایندگی تعمیرات یخچال بوش    

همه ی ما می دانیم برند بوش به دلیل طراحی زیبا و کیفیت بالای محصولاتش در جهان شهرت بسیاری دارد که یکی از محصولات پر طرفدارش یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید بوش می باشد.با این وجود حتی اگر برند یخچال فریزر شما بوش BOSCH باشد باز هم خرابی و بروز مشکلات ذکر شده برای یخچال فریز اتفاقی اجتناب ناپذیر است.

در چنین مواقعی فقط کافی است با اقدام به موقع و درست به افزایش طول عمر دستگاه خود کمک بسیاری بکنید.فقط توجه داشته باشد تعمیر یخچال بوش (BOSCH) باید به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بوش انجام شود.

     یخچال بوش خنک نمی شود    

  • در واقع بزرگترین مشکل یخچال ساید بای ساید بوش محسوب می شود. بدیهی است که هدف یخچال خنک نگه داشتن غذای شماست. بنابراین اگر قادر به انجام این کار نیست، باید تعمیر آن را در اولویت قرار دهید. خوشبختانه، برخی از مشکلات رایج‌تری که باعث می‌شود یخچال عملکرد درستی داشته باشد و خنک شود را می‌توان به راحتی اصلاح کرد. اگر متوجه شدید یخچال شما خنک نمی شود اولین کاری که باید انجام دهید این است که کویل های کندانسور را بررسی کنید. کویل های کندانسور معمولاً در نزدیکی پایه یا پشت یخچال قرار دارند. بخشی از سیستم خنک کننده یخچال هستند که وظیفه دفع گرما از مایع خنک کننده را بر عهده دارند.با گذشت زمان، گرد و غبار و زباله ها در کویل های کندانسور به دام می افتند. این امر خنک شدن مناسب یخچال را سخت تر می کند.خوشبختانه می توانید این مشکل را به سادگی با تمیز کردن کویل های کندانسور حل کنید.
  • یکی دیگر از دلایل رایج سرد نشدن یخچال بوش، خرابی برخی از فن های سیستم خنک کننده است. این مورد، می تواند فن کندانسور باشد که هوا را در بین کویل های کندانسور حرکت می دهد. و یا فن اواپراتور که همین کار را برای کویل های اواپراتور انجام می دهد. اگر موتور هر یک از این فن ها خراب شد، باید آنها را تعویض کنید.
  • دلایل دیگری نیز وجود دارند که زیاد رایج نیستند و باعث می شود که یخچال شما خنک نشود. این دلایل عبارتند از: خرابی رله استارت، ترموستات کنترل دما، خازن استارت، برد کنترل دما، کمپرسور، ترمیستور یا برد کنترل اصلی. با ما همراه باشید نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید بوش در مشهد.

 

    صدای بلند یخچال بوش    

از طرف دیگر، شاید یخچال ساید بای ساید بوش شما خوب کار می کند اما صدای بلندی دارد. اگر یخچال شما مدام در حال سر و صدا است، در حالی که هنگام آشپزی و یا کار در آشپزخانه می باشید، بسیار آزاردهنده است.

بنابراین، شایع ترین علت چنین صدایی چیست؟ معمولا مشکل از یکی از فن های یخچال است، زیرا در بیشتر موارد، فن ها تنها وسیله ای هستند که در داخل یخچال در حرکتند.

زمانیکه در تلاش برای یافتن و تشخیص منبع صدای یخچال هستید، به این نکته باید توجه کنید که دو فن اصلی در یخچال وجود دارد. لذا باید فن اواپراتور و فن کندانسور را بررسی کنید.

لازم به ذکر است تعمیرات لوازم خانگی در عصر یخ برای برند های مختلفی از انواع محصولات انجام می شود،به طور مثال چنانچه برند یخچال شما کنوود می باشد برای تعمیر آن می توانید با کلیک بر روی نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در مشهد اطلاعات لازم را کسب کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در مشهد

    فن یخچال بوش    

چنانچه مشکل از یکی از فن ها باشد، صدا می تواند ناشی از تیغه یا موتور دستگاه باشد. در این حالت، سعی کنید تیغه ها را با دست بچرخانید و اطمینان حاصل کنید از اینکه آزادانه چرخش دارند یا خیر. اگر نمی چرخند، بررسی کنید که شاید چیزی یا شی ای خارجی مانع تیغه ها هستند و یا چیزی داخل آن گیر کرده است که باعث می شود به آنها ساییده شود.همچنین ممکن است موتورهای این فن ها شروع به فرسودگی کنند، زیرا این امر همچنین می تواند باعث ایجاد سر و صدای زیادی شود.متأسفانه، اگر موتور واقعاً مشکل دارد، باید فن و موتور آن را به طور کامل تعویض کنید. چنانچه مشکل از یکی از فن ها باشد، صدا می تواند از تیغه یا موتور باشد. در این حالت تیغه ها را با دست بچرخانید و ببینید آزادانه می چرخند یا خیر.در صورتیکه نمی چرخند، احتمالا چیزی به آن چسبیده است که مانع از چرخش تیغه ها می شود و یا شی ای گیر کرده است که باعث ساییدگی تیغه ها می شود. و در عملکرد آن اثر می گذارد.

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در مشهد

همچنین احتمال دارد که موتورهای این فن ها شروع به فرسودگی کنند، چنانچه مشکل از فرسوده شدن فن ها باشد می تواند از عوامل ایجاد سر و صدای زیادی یخچال باشد.

متأسفانه، اگر موتور واقعاً مشکل دارد، باید فن و موتور آن را به طور کامل تعویض کنید. درواقع اجزای دیگری نیز در یخچال شما وجود دارد که در صورت شروع به خراب شدن می توانند باعث ایجاد صدا شوند.

این مشکل از کمپرسور یخچال است، اگرچه کمپرسورهای یخچال های بوش به طور کلی بسیار قابل اعتماد هستند. و معمولاً می توانند سال ها بدون هیچ مشکلی کار کنند.چنانچه متوجه شدید یخچال شما هنگام پر شدن یخ ساز سر و صدای خاصی دارد، احتمالا از دریچه ورودی آب است و این مورد دلیل بروز مشکل است. چنانچه شیر ورودی آب مشکل دارد، باید آن را با یک شیر جدید تعویض کنید.

     آب سرد کن یخچال بوش کار نمی کند    

همه یخچال های ساید بای ساید بوش دارای آب سردکن نیستند، اما اگر یخچال شما این قابلیت را دارد، یکی دیگر از قطعاتی است که ممکن است خراب شود. دو دلیل رایج که باعث می شود آب سردکن یخچال شما از کار بیفتد انسداد لوله آب یا مشکل در شیر ورودی آب است. امکان دارد گاهی اوقات یخ در لوله آب جمع شود، و مانع جریان آب گردد. برای اینکه بفهمید لوله آب شما مسدود شده است یا خیر، لوله را جدا کرده و سعی کنید به داخل آن بدمید. در صورتیکه نمی توانید هوا را از آن عبور دهید، احتمالاً مقداری یخ در آنجا محبوس شده است. اجازه دهید یخ آب شود و دمای فریزر خود را کمی افزایش دهید تا از این اتفاق در آینده جلوگیری کنید. چنانچه تشخیص دادید که شیر ورودی آب شما منبع اصلی مشکل است، باید آن را تعویض کنید.

در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلاتی که به آن اشاره شد و چنانچه نتوانستید کار تعمیرات در منزل را خودتان به عهده بگیرید، بانمایندگی تعمیرات ساید بای ساید یخچال بوش در مشهدتماس بگیرید.

     مشکلات خود را به نمایندگی تعمیرات عصر یخ بسپارید    

عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بوش BOSCH در مشهد و همچنین تعمیر ساید بوش در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات یخچال BOSCH و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر یخچال شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل یخچال نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه یخچال فریزر BOSCH به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر یخچال آن را بررسی نماید.همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر یخچال فریزر بوش،سرویس خدمات نصب یخچال بوش خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید.جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورا آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در مشهد

    تعمیر ساید بوش در مشهد    

اگر در مشهد زندگی می کنید و در هنگام بروز مشکل برای یخچال بوش خود به دنبال نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید بوش هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات یخچال بوش توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید بوش در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید.همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کاران آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر یخچال فریزر بوش و تعمیر ساید بوش با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی یخچال خود نباشد چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر یخچال فریزر BOSCH در محل انجام می شود.
  4. 4.عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.

عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.