ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

    نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل    

 

یخچال فریزر از جمله لوازم برقی آشپزخانه می باشد که در خانه بیشترین استفاده و به مراتب بیشترین مصرف انرژی را دارد در نتیجه باید به چگونگی تعمیر آن هنگام خرابی و بروز انواع مشکلات نیز توجه داشته باشیم چرا که اولین و مهم ترین مرحله در تعمیر یخچال به هنگام خرابی،عیب یابی درست آن می باشد.اگر تشخیص تعمیرکار یخچال برای عیب و ایرادات پیش آمده به درستی انجام نشود مشکل یخچال که برطرف نمی شود هیچ، باعث آسیب زدن بیشتری به قطعات مختلف  یخچال نیز می شود. پس بهتر است ابتدا راجع به بروز انواع مشکلات در یخچال فریز الکترواستیل اطلاعاتی کسب کنیم. در صورتی که برند یخچال فریزر منزل شما الکترواستیل می باشد ما به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر یخچال معرفی کنیم.

    تاریخچه ی برند الکترواستیل    

شرکت الکترو استیل بیش از 50 سال است که در زمینه تولید محصولات برودتی فعالیت می کند. این برند دارای اختراعات منحصر به فردی می باشد. در شش ماه گذشته سه اختراع جدید را ثبت کرده است. نمایندگی تعمیرات یخچال  ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد مجموعه ای کامل از کارشناسان و تعمیرکاران در سطح شهر مشهد می باشد.الکترو استیل در زمینه تولیدات یخچال های صنعتی فعالیت گسترده ای دارد. از جمله لوازم خانگی دیگر الکترو استیل می توان به یخچال های خانگی، فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی و جارو برقی اشاره کرد.

نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد توسط خدمات تعمیرات در محل عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما را انجام می دهد.متخصصین یخچال الکترواستیل در نمایندگی تعمیرات عصر یخ در مشهد با کسب سالها تجربه فنی از صدها تعمیرات موفق انواع یخچال های ال جی، الکترواستیل، سامسونگ، دوو و…و همچنین تسلط بر جدیدترین مدل های یخچال الکترواستیل را در کارنامه خود دارا می باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در مشهد

    برخی از مشکلات رایج یخچال الکترواستیل    

به طور کلی دستگاه های برقی منزل از جمله یخچال در اثر خراب شدن تجهیزات و یا نوسانات ولتاژ برق ممکن است دچار خرابی و مشکلاتی گردد. قبل ازاینکه به سراغ معرفی نکات سرویس و تعمیر یخچال الکترواستیل برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایجی که برای یخچال فریزر الکترواستیل رخ می دهد  اطلاعاتی داشته باشیم.

یخچال فریزر الکترواستیل شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • سرمای بیش از اندازه ی یخچال الکترواستیل که نشان دهنده ی خرابی در برخی قطعات یخچال مانند:ترموستات،دریچه ی دمپرو یا برد الکترونیکی می باشد.
  • سر و صدای زیاد و غیر عادی یخچال الکترواستیل که نشان دهنده ی مشکلاتی از قبیل:خرابی فن و یا مشکل داشتن کمپرسور یخچال می باشد. البته ابتدا حتما تراز بودن یخچال را چک کنید.
  • خنک نشدن یخچال الکترواستیل که نشان دهنده ی عدم کارکرد صحیح فن، یا خرابی سنسور،و یا کمبود گاز یخچال می تواند باشد.یکی از مشکلات شایع یخچال الکترو استیل سرد نشدن آن است و به این معنی است که به اندازه کافی خنک نمی کند. اولین موردی که باید بررسی شود لاستیک دور درب یخچال است. چنانچه پارگی داشته باشد. هوای خنک یخچال را به بیرون انتقال می دهد و همینطور هوای گرم بیرون را وارد دستگاه می کند. لاستیک های یخچال قابل تعویض هستند.
  • یکسره کار کردن یخچال الکترواستیل که نشان دهنده ی معیوب بودن ترموستات و یا سنسور های دما و یا اتصالی کردن کمپرسور آن می باشد که این مشکل در صورت ادامه دار شدن می تواند باعث سوختن موتور یخچال شود.
  • روشن نشدن یخچال الکترواستیل که نشان دهنده ی خراب شدن برد اکترونیکی آن می باشد.
  • جمع شدن آب کف یخچال الکترواستیل که نشان دهنده ی خرابی دیفراست یا همان سیستم یخ زدایی خودکار می باشد.
  • چشمک زدن صفحه نمایش و یا روشن نشدن صفحه نمایشگر یخچال نشان دهنده ی مشکلاتی در برد های الکترونیکی یخچال الکترواستیل می باشد که قابل تعمیر است.
نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در مشهد

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل تماس بگیرید.

 

    نمایندگی تعمیرات یخچال اکترواستیل     

برند الکترواستیل به عنوان یکی از محبوب ترین برند های ایرانی است که در زمینه ی یخچال فعالیت دارد. امروزه یخچال برند الکترواستیل به دلیل کیفیت بالای آن در ساخت جزو پر طرفدار ترین یخچال های بازار ایران محسوب می شوند. اما از آنجایی که یخچال جزو آن دسته وسایل برقی است که دائما به برق می باشد به همین دلیل حتی یخچال های این برند پرطرفدار نیز ممکن است دچار خرابی و انواع مشکلات شود البته که این مقوله برای یخچال فریز اتفاقی اجتناب ناپذیر است.

در چنین مواقعی فقط کافی است با اقدام به موقع و درست به افزایش طول عمر دستگاه خود کمک بسیاری بکنید.فقط توجه داشته باشد تعمیر یخچال الکترواستیل باید به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل انجام شود.

    کد های خطای یخچال اکترواستیل     

عیب یابی یخچال ساید بای ساید الکترواستیل با استفاده از رفع کد های خطا امکان پذیر است. کدها بر روی صفحه نمایشگر نمایان می شوند. برای کاربران هم آسان است. در این جا روش رفع برخی از این کد های خطا را برای شما عنوان  می کنیم. نگران نباشید زیرا به راحتی متوجه مشکل می شوید.

    F0   

نشان دهنده این است که فن اواپراتور مشکل دارد. از طرف دیگر این خطا بر اثر وجود مشکل در مدار برد و یا قطعی اتصالات نیز می باشد.

    E1   

چنانچه با این کد مواجه شدید، مربوط به خرابی و یا قطعی سنسور است. زمانیکه سنسور خراب می شود باید برد کنترل دستگاه را بررسی کرد. این برد قسمت بالایی دارد بنابراین توصیه می شود قبل از اقدام به خرید و یا عیب یابی آن حتما با تکنسین های مجموعه ما مشورت نمایید.

    E2   

سنسور اواپراتور دستگاه مشکل دارد.

    E4   

خرابی ترموفیوز و یا مدار برد دستگاه است.

    E5   

زمانی رخ می دهد که کمپرسور متوقف شود و یا المنت دستگاه عملکرد درستی نداشته باشد.

    E6   

مربوط به یخ زدگی در اواپراتور است. در یخچال الکترواستیل این ارور نشاندهنده دمای داخل یخچال می باشد. بیش از 15 درجه می باشد و منجر به یخ زدگی اواپراتور می گردد. رفع ارور E6  تخصصی است و نیاز به بررسی افراد متخصص دارد.

    E7   

مربوط به دمای سرمایش یخچال می شود و باعث می شود که دما به زیر 4 درجه برسد. دلیل بروز این خطا می تواند به دلیل شکستگی کانال هوا باشد.

    E8   

زمانی اتفاق می افتد که بین برد اصلی و برد صفحه نمایش اختلالی وجود دارد.

    E9   

مربوط به مشکل برفک زدایی است. در این حالت باید تمامی قسمت های یخچال مورد بررسی و بازبینی قرار بگیرند.

    E10   

در یخچال الکترو استیل اید کد نشاندهنده بروز مشکل در فن اواپراتور است. در این خصوص بررسی مدار برد الکترونیک توصیه می شود.

    E11   

این خطا به دلیل اشکال در عملکرد فن کندانسور دستگاه ظاهر می شود.

    E12   

در یخچال های الکترو استیل نمایان شدن این کد مربوط به اشکال در کابل دیتا و یا خرابی مدار برد یخچال است.

چنانچه با این خطاها مواجه شدید با نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید الکترو استیل در مشهد در ارتباط باشید.

عیب یابی یخچال الکترواستیل را نمی توان تنها با دانستن کد خطا و بدون آگاهی از دلیل ایجاد خطا آن را رفع کرد. تشخیص عیب یخچال دشوار است. این کار نیاز به تجربه دارد. از این رو، اولین کاری که باید انجام داد این است که مطمئن شویم مشکل از کدام قطعه است. توصیه می شود این کار را به دست تعمیرکاران بسپارید.

الکترو استیل برند ایرانی و تولید داخل است. اخیرا بسیار مورد توجه عموم است. قطعات داخلی محصولات الکترواستیل در مقایسه با دیگر برند های تولید داخل از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل در میان ایرانیان بسیار پرطرفدار می باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در مشهد

    نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید اکترواستیل در مشهد     

عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد و همچنین تعمیر ساید الکترواستیل در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات یخچال ELECTROSTEEL و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر یخچال شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل یخچال نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه یخچال فریزر الکترواستیل به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر یخچال آن را بررسی نماید.همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل ، سرویس خدمات نصب یخچال اسنوا خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید. جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

 

    تعمیر ساید الکترواستیل در مشهد    

چنان چه محل سکونت شما شهر مشهد می باشد وهنگام بروز مشکل برای یخچال الکترواستیل خود به دنبال نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید الکترواستیل هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات یخچال الکترواستیل توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید. همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل و تعمیر ساید الکترواستیل با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی یخچال خود نباشید چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر یخچال فریزر اسنوا در محل انجام می شود.
  4. عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.
  5. حل مشکل و تعمیر یخچال الکترواستیل در کمترین زمان.
نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در مشهد

یکی از امتیاز هایی که یک شرکت تعمیراتی یخچال باید داشته باشد،تعمیرات یخچال الکترواستیل در منزل یا به طور کلی تعمیر یخچال در محل است چرا که لازم به هزینه ی بیشتر برای حمل و نقل یخچال نیست. عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.

تیم متخصص عصر یخ متشکل از تعمیرکاران مجرب و ماهر در شهر مشهد می باشد. این مجوعه نمایندگی برندهای معتبر ال جی، سامسونگ، دوو ، بوش و… را دارا می باشد. جهت داشتن هرگونه مشکلات در زمینه ماشین ظرفشویی و یا لباسشویی را در نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد نیز می توانید دنبال کنید.