ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.


نحوه ی نظافت و شستشوی لباس از گذشته تا به امروز با پیشرفت تکنولوژی تغییرات زیادی داشته است. با روی کار آمدن ماشین لباس شویی ها عمل شست و شوی لباس در خانه به طرز چشم گیری بسیار آسان شده و بدون شک ماشین لباسشویی یکی از اصلی ترین وسایل برقی خانه به شمار به می رود و پیش آمدن هر گونه مشکل برای این دستگاه می تواند زندگی روزمره مان را سخت کند در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که در سال 2 بار ماشین لباسشویی خود را سرویس کنید و از سالم بودن تمامی قطعات مطمئن شوید تا از بروز هر گونه خرابی و مشکل برای دستگاه خود تا حد امکان جلوگیری کنید.با این حال اگر برند لباسشویی شما سامسونگ می باشد ما به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر لباسشویی معرفی کنیم. شما می توانید درخواست خود را در فرم زیر ثبت نمایید و جهت درخواست تعمیر و یا نصب و سرویس لباسشویی در محل با کارشناسان ما در تماس باشید.

مشکلات رایج لباسشویی سامسونگ

قبل ازاینکه به سراغ مراحل تعمیرماشین لباسشویی سامسونگ برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایجی که برای لباسشویی سامسونگ رخ می دهد  اطلاعاتی داشته باشیم.

لباسشویی سامسونگ شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • چکه کردن آب از لباسشویی سامسونگ که نشان دهنده ی موارد مختلفی مثل:پوسیده و یا شل شدن واشر پمپ تخلیه که در این صورت باید پمپ را تعویض کنید زیرا قابل تعمیر نمی باشد.
  • لرزش شدید لباسشویی سامسونگ که نشان دهنده ی بیش از حد پر کردن دستگاه است و وزن و حجم لباس ها بر اساس استاندارد ظزفیت دستگاه نیست.

دلیل دیگر می تواند این باشد که پایه های لباسشویی ضربه دیگه و نا مناسب است که در این صورت باید تعویض گردد

  • تولید سر و صدای ناهنجار لباسشویی سامسونگ که نشان دهنده ی تراز نبودن دستگاه و یا خراب شدن بلبرینگ های لباسشویی می باشد.
 تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

سرویس و تعمیر ماشبن لباسشویی سامسونگ در مشهد

 

در ادامه به تعمیر لباس شویی سامسونگ و سوالات متدوال هنگام خراب شدن ماشین لباسشویی اشاره خواهیم کرد.

چرا لباس شویی سامسونگ روشن نمی شود؟

  • ابتدی برق وررودی را چک کنید
  • سیم ها و کابل های لباس شویی را بررسی کنید
  • ایراد در برد لباسشویی می تواند باشد
  • احتمال مشکل در قطعات الکترونیکی

 

چرا ماشین لباسشویی سامسونگ آب تخلیه نمی کند؟

  • احتمال خرابی و مسدود شدن پمپ تخلیه وجود دارد
  • ممکن است نخ لباس ها در پروانه ی پمپ ماشین گیر کرده باشد.
  • احتمال مسدود شدن مسیر آب خروجی و یا مشکل در فاضلاب هم می تواند باشد.

 

چرا لباسشویی سامسونگ عمل آبگیری را انجام نمی دهد؟

  • ابتدا سالم بودن شیر برقی را بررسی کنید
  • اتصالات ورودی آب را بررسی کنید
  • سالم بودن هیدروستات و شلنگ های ورودی را بررسی کنید.

 

چرا لباسشویی سامسونگ لباس ها را تمیز نمی شوید؟

  • ممکن است استفاده صحیح از برنامه ها را نمی دانید.
  • ممکن است از مواد شوینده به مقدار مناسب استفاده نمی کنید.
  • ممکن است سبد ماشین کثیف باشد و یا دستگاه آبگیری نامناسبی داشته باشد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در مشهد با به کارگیری تکنسین های باتجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ از جمله ظرفشویی به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در مشهد خیال شما کاربران عزیز را راحت کرده است.در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

 

 تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در مشهد

 

نمایندگی خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در مشهد

بسیار پر واضح است که تعمیر حرفه ای وسایل برقی بسیار تخصصی است و کار هر کسی نیست،در چنین مواقعی خودتان دست به کار نشوید چرا که دانش و تخصص کافی را در این زمینه ندارید و ممکن است به خرابی بیشتر دستگاه منجر شوید. عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی در مشهد  از جمله تعمیر لباس شویی تمام اتوماتیک سامسونگ در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات لباس شویی SAMSUNG و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر لباس شویی شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل لباسشویی نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه ماشین لباسشویی سامسونگ به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر لباسشویی آن را بررسی نماید.همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر لباسشویی سامسونگ، سرویس خدمات نصب لباسشویی سامسونگ خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید. جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

چنان چه محل سکونت شما شهر مشهد می باشد وهنگام بروز مشکل برای لباسشویی سامسونگ خود به دنبال نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات لباسشویی توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید. همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر لباسشویی سامسونگ با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی لباسشویی خود نباشید چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی در محل انجام می شود.
  4. عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.
  5. حل مشکل و تعمیر لباسشویی سامسونگ در کمترین زمان.

 

یکی از امتیاز هایی که یک شرکت تعمیراتی لباسشویی باید داشته باشد،تعمیرات لباسشویی سامسونگ در منزل یا به طور کلی تعمیرماشین لباسشویی در محل است چرا که لازم به هزینه ی بیشتر برای حمل و نقل لباسشویی نیست. عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود به عنوان نمایندگی تعمیرات لباس شویی با برند ایرانی و خارجی  در مشهد و تعمیر انواع لوازم خانگی را توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.

 تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در مشهد