ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در یک روز پر مشغله هنگام روشن کردن ماشین لباس شویی متوجه عیب و ایراداتی در دستگاه می شوید به گونه ای که در صفحه نمایش آن با کد های خطایی مواجه می شوید و بدون شک از عقب افتادن کارهایتان دچار کلافگی می شوید و دلتان می خواهد هر چه سریع تر دستگاهتان تعمیر شود.هنگامی که چنین مشکلی برایتان به وجود می آید با تماس با نمایندگی های مجاز تعمیرات لباس شویی در محل می توانید در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر خرابی های لباس شویی خود اقدام کنید.اگر برای لباسشویی خود از برند پاکشوما استفاده می کنید ما به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر لباسشویی معرفی کنیم. شما می توانید درخواست خود را در فرم زیر ثبت نمایید و جهت درخواست تعمیر و یا نصب و سرویس لباسشویی در محل با کارشناسان ما در تماس باشید.

مشکلات رایج لباسشویی پاکشوما

بسیار پر واضح است که مهم ترین مرحله ی تعمیر دستگاه های برقی عیب یابی درست آن ها توسط متخصصین با تجربه می باشد.ابتدا پیش از آنکه به سراغ مراحل سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایجی که برای لباسشویی پاکشوما رخ می دهد  اطلاعاتی داشته باشیم.

لباسشویی شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • جمع شدن آب داخل لباسشویی پاکشوما درحالت خاموش که نشان دهنده خراب شدن شیر برقی آب می تواند باشد که با تعویض آن مشکل حل می شود.
  • صداهای ناهنجار و تق تق لباس شویی پاکشوما که نشان دهنده ی خراب شدن بلبرینگ دستگاه می باشد.همچنین از صاف و هموار نبودن سطح قرارگیری دستگاه مطمئن شوید و محکم بودن تمامی پیچ ها را بررسی کنید .
  • آبکشی نکردن لباس ها و عدم تخلیه آب در لباسشویی پاکشوما که نشان دهنده ی فرسودگی پمپ تخلیه دستگاه می باشد.همچنین مشکلاتی در دریچه ی فیلترپمپ تخلیه و شلنگ تخلیه ی دستگاه می باشد.قبل از هر چیزی با باز کردن دریچه ی فیلتر تخلیه ی دستگاه را باز کنید و مطمئن شوید شیِ خاصی در دریچه ی فیلتر گیر نکرده باشد.
  • نشتی آب و آبریزی از لباسشویی پاکشوما که نشان دهنده ی شل شدگی در فیلتر پمپ تخلیه دستگاه و یا سوراخ شدن شیلنگ و همچنین به وجود آمدن مشکلاتی در اتصالات مربوط به ورود و خروج آب می تواند باشد .
نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در مشهد

تعمیر لباسشویی پاکشوما

در ادامه به تعمیر لباس شویی پاکشوما و سوالات متدوال هنگام خراب شدن ماشین لباسشویی اشاره خواهیم کرد.

چرا بعد از روشن کردن لباسشویی پاکشوما دیگ آن نمی چرخد؟

  • احتمال خراب شدن تسمه وجود دارد.
  • ممکن است ایراد از برد یا سیم کشی دستگاه باشد.
  • کاسه نمد و سالم بودن دینام دستگاه را بررسی کنید.

چرا از لاستیک دور درب لباسشویی پاکشوما نشتی آب اتفاق میفتد ؟

  • احتمال پوسیدگی و خراب شدن لاستیک و یا واشرر دور درب لباسشویی وجود دارد که با تعویض آن توسط تکنسین مربوطه این مشکل حل خواهد شد.

چرا در پایان کار درب ماشین لباس شویی پاکشوما باز نمی شود؟

  • ابتدا خرابی قفل درب را چک کنید.
  • احتمال خراب شدن سوییچ درب ماشین لباسشویی وجود دارد و باید چک شود.
  • ممکن است خرابی مربوط به برد الکترونیکی دستگاه باشد.
  • در موارد بسیار نادر ممکن است ایراد از زبانه و ضامن و یا دستگیره دستگاه باشد.
نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در مشهد

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما تماس بگیرید.تمامی مشکلات ذکر شده برای لباس شویی در برند های مختلف رایج است به عنوان مثال اگر برند لباس شویی منزل شما آاگ می باشد در صورت بروز خرابی و کسب اطلاعات از نحوه ی تعمیر آن بر روی لینک مقابل کلیک کنید:نمایندگی تعمیرات لباس شویی آاگ

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما

اگر کنجکاو هستید راجع به برند پاکشوما بیشتر بدانید و اینکه محصولات برند پاکشوما ساخت کجاست لازم به ذکر است که شرکت تولیدی پاکشوما بیش از شش دهه است که فعالیت خود را با تولید ماشین لباس شویی های نیمه اتومات شروع کرده و بیش از 2 دهه است که با همکاری شرکت های اروپایی و آسیایی در تولید و ساخت انواع لباس شویی های اتوماتیک و نیمه اتومات با بالا ترین کیفیت و استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانسته است طرفداران زیادی را در بازار ایران جذب کند. همچنین تعمیر تخصصی محصولات این برند نیز به هنگام خرابی بسیار مهم و برای تعمیر تخصصی لوازم خانگی پاکشوما  باید به سراغ تعمیر کاران زبردست و با تجربه رفت. مجموعه تعمیرات لوازم خانگی عصر یخ با برخورداری از مهندسین متخصص و ماهر در زمینه ی تعمیرات لباس شویی در مشهد خیال شما را بابت تعمیر دستگاهتان به هنگام خرابی راحت می کند. تعمیر انواع  لباس شویی های پاکشوما به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات لباس شویی تمام اتوماتیک پاکشوما در مشهد انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در مشهد

در صورتی که ماشین لباس شویی پاکشوما با مشکل مواجه شد توصیه ما به شما این است که دستگاه را خاموش کنید و آن را از برق بکشید و بدون آنکه خودتان برای تعمیر آن دست به کار شوید سریعا با مراکز تعمیراتی معتبر محل زنگی خود تماس بگیرید و تعمیر آن را به دست هر کسی نسپرید.عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی در مشهد  از جمله تعمیر لباس شویی تمام اتوماتیک پاکشوما در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات لباس شویی PAKSHOMA و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر لباس شویی شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل لباسشویی نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه ماشین لباسشویی پاکشوما به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر لباسشویی آن را بررسی نماید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در مشهد

تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

چنانچه محل سکونت شما شهر مشهد می باشد و به دنبال بهترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات لباسشویی توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید. همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر لباسشویی پاکشوما ، سرویس خدمات نصب لباسشویی کندی خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید. جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر لباسشویی پاکشوما با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی لباسشویی خود نباشید چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی در محل انجام می شود.
  4. عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.
  5. حل مشکل و تعمیر لباسشویی پاکشوما در کمترین زمان.
نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در مشهد

یکی از امتیاز هایی که یک شرکت تعمیراتی لباسشویی باید داشته باشد،تعمیرات لباسشویی پاکشوما در منزل یا به طور کلی تعمیرماشین لباسشویی در محل است چرا که لازم به هزینه ی بیشتر برای حمل و نقل لباسشویی نیست. عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود به عنوان نمایندگی تعمیرات لباس شویی با برند ایرانی و خارجی  در مشهد و تعمیر انواع لوازم خانگی را توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.