ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

 نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی 

ماشین ظرفشویی از آن دسته محصولاتی است که خراب شدنش بسیار ما را ناراحت می کند چرا که ما با استفاده از این دستگاه پر کاربرد کار ها برایمان آسان شده است و نیازی نیست مدت زمان زیادی را به شستن ظرف ها با دست اختصاص دهیم بلکه از این زمان می توانیم برای استراحت بیشتر و رسیدگی به امور شخصی استفاده کنیم. با این وجود این دستگاه به دلیل قطعات حساسی که دارد بیشتر در معرض آسیب و خرابی قرار می گیرد.

هنگامی که ماشین ظرفشویی منزل شما دچار خرابی می شود با تماس با نمایندگی های مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی در محل می توانید در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر خرابی های ظرفشویی خود اقدام کنید. اگر برند ماشین ظرفشویی منزل شما الجی می باشد ما به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی الجی در مشهد در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر ظرفشویی به شما معرفی کنیم. شما می توانید درخواست خود را در فرم زیر ثبت نمایید و جهت درخواست تعمیر و یا نصب و سرویس ظرفشویی در محل با کارشناسان ما در تماس باشید.

 بررسی عملکرد اجمالی ظرفشویی ال جی 

ماشین‌های ظرفشویی الجی مجهز به فناوری هوشمند و دیگر ویژگی‌های پیشرفته ای هستند که شما را از داشتن آن خرسند خواهند کرد. ما در نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ال جی در مشهد فقط تعدادی را فهرست می‌کنیم.

سیستم QuadWash™

فناوری شستشوی انحصاری است که چهار بازوی اسپری و زائده‌های چند حرکتی را ارائه می‌دهد. این فناوری از حرکت چرخشی برای تمیز کردن از هر زاویه استفاده می‌کند. در عین حال نیاز به شستن بیش از یک بار ظروف شما را از بین می‌برد.

Inverter direct drive

سیستم موتوری کارآمدی است که از قطعات متحرک کمتر و بدون تسمه برای عملکرد تمیز و بی صدا استفاده می کند. این سیستم باعث صرفه جویی در هزینه و انرژی می شود.

سیستم تولید بخار یا TrueSteam

در زمان شما صرفه جویی می کند. نیاز به پیش شستن یا شستن با بخار شدید در شروع چرخه را از بین می برد. تمام غذاهای پخته شده را با استفاده از این سیستم حل می کند و کامل از بین می برد. بخار دوم تا 60 درصد از لکه های آب روی ظروف و لیوان های شما را در طول چرخه خشک کردن می زداید.

ماشین‌های ظرفشویی ال‌جی مجهز به فناوری هوشمند و دیگر ویژگی‌های پیشرفته ای هستند که شما را از داشتن آن خرسند خواهند کرد.با همراهی تیم متخصص عصر یخ شما می توانید کلیه خدمات مربوط به سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی را بهره مند شوید.

 برخی از مشکلات رایج ظرفشویی الجی 

پر واضح است که دستگاه ای برقی از خراب شدن در امان نیستند در نتیجه ابتدا پیش از آنکه به سراغ مراحل تعمیرماشین ظرفشویی الجی برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایجی که برای ظرفشویی الجی رخ می دهد اطلاعاتی داشته باشیم.

ظرفشویی الجی شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود.

  • عدم تخلیه ی آب در ماشین ظرفشویی الجی، در این صورت باید گرفتگی فیلتر تخلیه،شلنگ تخلیه، و بخش های خروجی آب را بررسی کنید.
  • روشن نشدن ماشین ظرفشویی الجی که نشان دهنده ی ایراداتی در سلکتور ظرفشویی ،میکروسوییچ درب،از کار افتادگی تایمر می باشد.
  • نشتی آب در ظرفشویی الجی، در این صورت سلامتی واشر،ساختار پمپ سیستم،شلنگ تخلیه ی آب دستگاه را بررسی کنید.البته ابتدا محل اتصال دستگاه به برق را چک کنید.
  • صدا دادن ظرفشویی الجی که نشان دهنده ی مشکلاتی در پمپ تخلیه دستگاه می تواند باشد.همچنین ابتدا تراز بودن دستگاه را بررسی کنید.
  • خرابی تایمر ظرفشویی الجی که نشان دهنده ی ایراداتی در ترموستات و خازن حرارتی می باشد.
نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی در مشهد

 تعمیر ظرفشویی الجی 

در ادامه به تعمیر ظرفشویی الجی و سوالات متدوال هنگام خراب شدن ماشین ظرفشویی اشاره خواهیم کرد.

 علت تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی الجی چیست؟ 

مشکلات تخلیه نشدن ماشین ظرفشویی در اکثر ماشین های ظرفشویی ال جی رایج است. علت این مشکل معمولاً انسداد ذرات غذا در فیلتر یا شلنگ تخلیه، پمپ معیوب، پیچ خوردگی شیلنگ تخلیه یا معیوب بودن شیر (فلاپ) است. گاهی اوقات نیز ممکن است کیت برقی باز نشود یا پمپ ماشین ظرفشویی از کار بیفتد.

جهت رفع این مشکل به موارد زیر توجه نمایید و یا می توانید با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ال جی در مشهد (عصر یخ) تماس بگیرید.

  1. فیلتر، محل دفع زباله و شکاف هوای ماشین ظرف شویی را تمیز کنید.
  2. اطمینان حاصل کنید که شلنگ تخلیه پیچ نخورده است. به کابینت سینک وصل شده باشد، نصب آن به درستی صورت گرفته باشد و فاضلاب به ماشین ظرفشویی برنگردد.
  3. شلنگ تخلیه را جدا کنید و مطمئن شوید که مسدود نشده است.
  4. پانل دسترسی پایین یا کیک پلیت kickplate را بردارید و پمپ را از نظر علائم آسیب زا به پروانه بررسی کنید. محفظه پمپ تخلیه را برای علائم آسیب را چند مرتبه بررسی نمایید. همچنین، کیت شیر برقی را که روی پمپ تخلیه قرار دارد را برای ایراد مورد بررسی قرار دهید. در این خصوص، می توانید پمپ و شیر برقی را برای تداوم با مولتی متر تست نمایید.
  5. قطعات معیوب را تعویض نمایید.

 چنانچه ماشین ظرفشویی دچار نشتی شد.. 

نشتی ماشین ظرفشویی معمولاً به دلیل معیوب بودن شیر ورودی آب، آب بند درب، پمپ ماشین ظرفشویی یا شلنگ تخلیه ایجاد می شود.

برای تشخیص مشکل، سعی کنید محل نشتی را پیدا کنید، دور و بر دستگاه و داخل آن را چک کنید. اگر هیچ موردی مشاهده نمی کنید با برداشتن پانل دسترسی دستگاه از پایین یا کیک پلیت متوجه می شوید که کدام قسمت باعث نشتی شده است. با گذشت زمان، شیلنگ های ماشین ظرفشویی (شلنگ تخلیه، شیلنگ پمپ، خط تامین آب) ممکن است شل شوند، یا ممکن است مهر و موم آن خراب شود که امری طبیعی است. در واقع، شیلنگ ها چنانچه ترک بخورند باعث نشت آب می شوند. اگر متوجه مشکلی در شیلنگ ماشین ظرفشویی شدید، باید حتما آن را تعویض کنید. جهت رفع مشکل تعویض شیلنگ به نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ال جی در مشهد مراجعه فرمایید.

 مشکل سر و صدای ماشین ظرفشویی چیست؟ 

چنانچه ماشین ظرفشویی شما صدای بیش از حد یا غیرعادی تولید کند. مشکل از فرسوده بودن قطعه است. تکه های غذا، تکه های شیشه یا سایر اشیاء نیز در صورت گیر کردن می توانند باعث انسداد شوند. در اینصورت منجر به تولید صدای غیرعادی ماشین ظرفشویی می شود. قفل درب معیوب، می تواند باعث شود ماشین ظرفشویی به طور مداوم بوق بزند.

جهت رفع صدای ناهنجار دستگاه خود با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی در مشهد (عصر یخ) در ارتباط باشید.از آن جایی که این مشکل در لباس شویی های الجی نیز بسیار رایج است،عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در مشهد تعمیر انواع  لوازم برقی منزل مانند تعمیر و سرویس لباسشویی به صورت حرفه ای را انجام می دهد.

از آنجایی که این مشکل برای ماشین ظرفشویی هیمالیا نیز رایج است و اگر برند ظرفشویی شماهیمالیا می باشد در صورت بروز این مشکل برای تعمیر ظرفشویی هیمالیا خود بر روی لینک مقابل کلیک کنید:نمایندگی تعمیرات ظرفشویی هیمالیا

 چرا ماشین ظرفشویی الجی ظرف ها را تمیز نمی شوید؟ 

  • ممکن است ظرف ها را به درستی در سبد قرار نداده اید.
  • عدم انتخاب برنامه ی مناسب شست و شو
  • ممکن است بیش از حد،داخل دستگاه ظرف قرار داده باشید.
  • احتمال خراب شدن ترموستات وجود دارد.

 علت بوی بد در ماشین ظرفشویی الجی چیست؟ 

  • احتما ل تجمع مواد غذایی در لوله تخلیه وجود دارد.
  • احتما ل فاسد شدن مواد غذایی وجود دارد.
  • ممکن است قطعات آن تمیز نباشد،ابتدا آن ها را به خوبی تمیز کنید.
  • بازوهای آبپاش را حتما بررسی کنید.
  • برای از بین بردن بوی بد می توانید از سرکه ی سفید استفاده کنید.

 چرا مواد شوینده در ماشین ظرف شویی الجی حل نمی شود؟ 

  • ابتدا از درست کار کردن مخزن مواد شوینده اطمینان حاصل کنید.
  • از مواد شوینده با کیفیت پایین استفاده نکنید.
  • ممکن است ظروف را درقفسه ها به درستی نچیده باشید.

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی الجی تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی در مشهد

 آیا ماشین ظرفشویی الجی نیاز به ضد عفونی دارد؟ 

اگرچه وظیفه اصلی ماشین ظرفشویی تمیز کردن و ضدعفونی کردن آن است، اما در واقع می توانند خودشان را کاملاً کثیف کنند. شما باید ماشین ظرفشویی خود را به صورت ماهانه با مواد ضدعفونی کننده مخصوص ماشین ظرفشویی انجام دهید.

 کم صدا ترین ماشین ظرفشویی الجی چند دسیبل است؟ 

ال‌جی برخی از بی‌صداترین مدل‌های ماشین ظرفشویی را با سطح نویز 42 دسی‌بل‌ای ارائه می‌کند که به اندازه یک مکالمه معمولی بلند است.

 آیا ماشین ظرفشویی می تواند آنقدر داغ شود که ظروف ظرفشویی را ضد عفونی کند؟ 

بله، ماشین‌ های ظرفشویی دارای چرخه شستشوی ضدعفونی‌ شده هستند. این چرخه از مواد شوینده مخصوص ظرفشویی و دمای آب با حرارت بالا که حداقل به ۱۵۰ درجه می‌رسد استفاده می کند. جهت شستشو بهره گیری از آب داغ برای از بین بردن میکروب‌های موجود در غذا بسیار موثر است.

 نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی 

الجی یک شرکت محبوب و معتبر است که انواع محصولات نوآورانه و پیشرفته ارائه می دهد. ماشین های ظرفشویی الجی دارای طراحی زیبا و عملکرد رضایت بخشی است. نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ال جی در مشهد هرگونه سوالات شما را در زمینه تعمیرات پاسخگو می باشد.

در بیشتر مواقع، می‌توانید روی ماشین ظرفشویی ال‌جی خود حساب کنید چرا که ال جی عملکرد نسبتا خوبی دارد. با این حال، با گذشت زمان ماشین ظرفشویی تحت تأثیر مواد غذایی و مواد معدنی ضایعات قرار می گیرد. ممکن است به مرور زمان قطعات آسیب ببینند و تخریب شوند. بیشتر مشکلات به دلیل عدم نگهداری درست به وجود می آیند. مانند اجرای منظم محلول تمیز کننده ماشین ظرفشویی که  برای تمیز نگه داشتن آن ضروری است.

مجموعه تعمیرات لوازم خانگی عصر یخ با برخورداری از مهندسین متخصص و ماهر در زمینه ی تعمیرات ظرف شویی در مشهد خیال شما را بابت تعمیر دستگاهتان به هنگام خرابی راحت می کند. تعمیرانواع ظرفشویی های الجی به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات ماشین ظرف شویی الجی در مشهد انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی در مشهد

 تعمیر و نگهداری ماشین ظرفشویی 

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ال جی در مشهد جهت حفظ بهترین وضعیت ماشین ظرفشویی LG انجام تعمیر و نگهداری دوره ای را توصیه می کند. نگهداری از ماشین ظرفشویی بسیار ساده است. به این صورت که با قرار دادن یک یا دو فنجان سرکه سفید در ماشین ظرفشویی خالی انجام می شود. اجرای این چرخه معمولی به صورت ماهیانه یک بار کافی و کارآمد است. سرکه، ذرات غذا و مواد معدنی را که در داخل ماشین ظرفشویی، روی درب دستگاه و قسمت های داخلی جمع شده اند، را تجزیه می کند. تمیز کردن بازوهای اسپری، فیلترها و شکاف هوا نیز باعث دوام بیشتر ماشین ظرفشویی ال جی شما می شود. و مشکلات ماشین ظرفشویی را بسیاز کاهش می دهد و به عمر محصول می افزاید. محصولات تمیز کننده مخصوص ماشین ظرفشویی را نیز می توان خریداری کرد.

 نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی الجی در مشهد 

اگر شما با خرابی ظرفشویی خود مواجه شدید به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان برای تعمیر آن خودتان اقدامی نکیند چرا که با نداشتن تخصص و دانش کافی در این زمینه ممکن است باعث خرابی و هزینه ی بیشتر برای دستگاهتان شوید.همچنین تعمیر آن را به دست هر کسی نسپرید.شما می توانید  با مراکز تعمیراتی معتبر محل زندگی خود تماس بگیرید.عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات ظرفشویی LG و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر لباس شویی شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل ظرفشویی نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه ماشین ظرفشویی الجی  به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر ظرفشویی آن را بررسی نماید.

 تعمیر ظرفشویی در مشهد 

چنانچه محل زندگی شما شهر مشهد می باشد و به دنبال بهترین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی الجی هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات ظرفشویی توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی الجی در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید. همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر ظرفشویی، سرویس خدمات نصب ظرفشویی خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید. جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر ظرفشویی الجی با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی ماشین ظرفشویی خود نباشید چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر ظرفشویی در محل انجام می شود.
  4. عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.
  5. حل مشکل و تعمیر ظرفشویی الجی در کمترین زمان.
نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی الجی در مشهد

یکی از امتیاز هایی که یک شرکت تعمیراتی لباسشویی باید داشته باشد، تعمیرات ظرفشویی الجی در منزل یا به طور کلی تعمیرماشین ظرفشویی در محل است چرا که لازم به هزینه ی بیشتر برای حمل و نقل ظرفشویی نیست. عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی با برند ایرانی و خارجی  در مشهد و تعمیر انواع لوازم خانگی را توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.