ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی

همانطور که می دانیم ماشین لباس شویی به عنوان یکی از پر استفاده ترین و کاربردی ترین لوازم منزل محسوب می شود در نتیجه نگهداری صحیح از آن بسیار مهم است.اگر از برند الجی برای لباس شویی منزل خود استفاده می کنید خدمات پس از فروش این محصولات بسیار مهم و حیاتی است و ما به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی الجی در مشهد در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر لباسشویی معرفی کنیم. شما می توانید درخواست خود را در فرم زیر ثبت نمایید و جهت درخواست تعمیر و یا نصب و سرویس لباسشویی در محل با کارشناسان ما در تماس باشید.

مشکلات رایج لباسشویی الجی

ابتدا پیش از آنکه به سراغ مراحل تعمیرماشین لباسشویی الجی برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایجی که برای لباسشویی الجی رخ می دهد  اطلاعاتی داشته باشیم.

لباسشویی الجی شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • نشتی از کف ماشین لباسشویی الجی که نشان دهنده خراب شدن شیلنگ های ورودی آب به لباسشویی وخراب شدن شیلنگ تخلیه می باشد.
  • صدای بلند و ناهنجار ماشین لباسشویی الجی که نشان دهنده ی این است که بلبرینگ لباس شویی خراب شده است البته ابتدا بهتر است تراز بودن سطح قرار گیری دستگاه را چک کنید.
  • لرزش زیاد ماشین لباس شویی الجی که نشان دهنده ی خراب شدن کمک و فنر ها و یا خرابی و پایه ها می باشد که در این صورت باید تعویض گردد.در این مورد نیز حتما تراز بودن سطح قرارگیری ماشین لباس شویی را چک کنید.
  • آب کشی نکردن لباس ها در ماشین لباس شویی الجی که نشان دهنده فرسودگی پمپ تخلیه لباس شویی و یا مسدود بودن فیلتر شیر برقی می تواند باشد.دریچه فیلتر آب تخلیه دستگاه را حتما چک کنید.
  • جمع شدن آب درون لباسشویی الجی در حالت خاموش که نشان دهنده ی خراب شدن شیر برقی آب می باشد.در این حالت با اینکه هیچ برنامه ای را انتخاب نکرده اید اما متوجه می شوید درون دستگاه خود به خود پر از آب شده است.

تعمیر لباسشویی الجی

در ادامه به سرویس و تعمیر لباس شویی الجی و سوالات متدوال هنگام خراب شدن ماشین لباسشویی اشاره خواهیم کرد.

چرا دیگ لباس شویی الجی نمی چرخد؟

  • احتمال آسیب و اتصالی تسمه اتصال به موتور وجود دارد.
  • ممکن است حجم لباس های داخل لباس شویی بیش از ظرفیت باشد.

چرا از زیر لباسشویی الجی آبریزی و نشتی اتفاق می یفتد؟

  • احتمالا اتصالات مربوط به ورود و خروج آب دچار مشکل شده است.

چرا ماشین لباسشویی الجی روشن نمی شود؟

  • احتمالا برد الکترونیکی آن دچار خرابی شده است.
  • ممکن است نواسانات برق شهر دلیل خاموشی لباس شویی کرال باشد.
  • ممکن است یکی از قطعات دستگاه اتصالی کرده باشد.

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی

نمایندگی تعمیرات لباسشویی الجی

برند الجی ثمره ی همکاری شرکت ها و موسسات طراحی و ساخت لوازم خانگی در کره ی جنوبی می باشد.این برند با استفاده از سبک زندگی مدرن سبد کاملی از محصولات خانگی را شامل می شود. محصولات این برند کره در ایران بسیار محبوب می باشد و یکی از محصولات پر طرفدارش ماسین لباس شویی الجی می باشد و تعمیر تخصصی آن نیز به هنگام خرابی بسیار مهم است. مجموعه تعمیرات لوازم خانگی عصر یخ با برخورداری از مهندسین متخصص و ماهر در زمینه ی تعمیرات لباس شویی در مشهد خیال شما را بابت تعمیر دستگاهتان به هنگام خرابی راحت می کند. تعمیر انواع  لباس شویی های الجی به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات لباس شویی تمام اتوماتیک الجی در مشهد انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی در مشهد

احتمالا برای شما هم دغدغه است که به هنگام خرابی ماشین لباسشویی منزل خود چه باید بکنید.از آنجایی که تعمیر وسایل برقی امریست تخصصی بهتر است در چنین مواقعی خودتان دست به کار نشوید چرا که دانش و تخصص کافی را در این زمینه ندارید و ممکن است به خرابی بیشتر دستگاه منجر شوید. عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی در مشهد  از جمله تعمیر لباس شویی تمام اتوماتیک الجی در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات لباس شویی LG و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر لباس شویی شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل لباسشویی نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه ماشین لباسشویی کرال به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر لباسشویی آن را بررسی نماید.همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر لباسشویی کرال، سرویس خدمات نصب لباسشویی کرال خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید. جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

تعمیر لباسشویی الجی در مشهد

چنان چه محل سکونت شما شهر مشهد می باشد وهنگام بروز مشکل برای لباسشویی دوو خود به دنبال نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات لباسشویی توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید. همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر لباسشویی الجی با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی لباسشویی خود نباشید چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی در محل انجام می شود.
  4. عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.
  5. حل مشکل و تعمیر لباسشویی الجی در کمترین زمان.

یکی از امتیاز هایی که یک شرکت تعمیراتی لباسشویی باید داشته باشد،تعمیرات لباسشویی الجی در منزل یا به طور کلی تعمیرماشین لباسشویی در محل است چرا که لازم به هزینه ی بیشتر برای حمل و نقل لباسشویی نیست. عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود به عنوان نمایندگی تعمیرات لباس شویی با برند ایرانی و خارجی  در مشهد و تعمیر انواع لوازم خانگی را توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.

سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی الجی

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی

همانند دیگر ماشین های لباسشویی، لباسشویی های ال جی همچنان مستعد ساییدگی و پارگی هستند. رایج ترین مشکلات واشر ال جی مربوط به تخلیه نشدن دشتگاه، شکستن سیم ها یا آب اضافی ناشی از معیوب بودن دریچه ورودی آب است. نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در مشهد در این خصوص شما را راهنمایی می کند

چگونه بفهمیم پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ال جی خراب است؟ در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی در مورد عملکرد دستگاه های ال جی با نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در مشهد در ارتباط باشید.

علائم زیر را در مورد پمپ تخلیه معیوب بررسی کنید:

1.هنگامی که چرخه شستشو را اجرا می کنید صدایی از پمپ شنیده نمی شود.

2.در صورتیکه صدایی شنیده می شود، اما صدایی شبیه مکیدن یا ساییدن است که بلند و غیر معمول می باشد.

3.در تخلیه دستگاه به صورت دستی مشکلی وجود نداشته باشد و هیچ مانعی در شیلنگ تخلیه یا فیلتر نباشد.

چنانچه پس از اجرای چرخه شستشو، ماشین لباسشویی ال‌جی شما تخلیه نمی‌شود، وحشت نکنید. این یک مشکل خسته کننده است، ولی اغلب می تواند بسیار ساده رفع شود. برای حل این مشکل به موارد زیر توجه نمایید:
  • در ابتدا، سوییچ قفل درب را بررسی کنید.

اگر درب یا درب داخلی دستگاه خوب بسته نشود، ماشین لباسشویی کار نمی کند. این امر توسط یک کلید ایمن به دست می آید و علامت آن روی دستگاه ظاهر می شود که اجازه نمی دهد چرخه شستشو تا زمانی که درب دستگاه به صورت کامل بسته نشده اجرا شود.چنانچه قفل درب دستگاه شل شده باشد، ممکن است زمانی که درب بسته است، حس نشود یا شما متوجه آن نشوید. این موردباعث می شود که عملکرد تخلیه متوقف شود. اگر مشکل مورد ذکر شده است، به احتمال زیاد کد خطا “OE” را در صفحه نمایش دیجیتال خود مشاهده خواهید کرد. درب را محکم فشار دهید تا ببینید آیا این کار باعث شروع فرآیند تخلیه می شود یا خیر.

اگر مشکل تخلیه دستگاه رفع نشد، باید با یک تکنسین حرفه ای تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید تا تعمیر به بهترین شکل ممکن انجام شود. نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در مشهد پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

  • بار دستگاه را متعادل کنید.

مشکل ساده دیگری که می تواند تخلیه دستگاه را متوقف کند، بار نامتعادل است. صفحه نمایش دیجیتال شما در این حالت باید کد خطای “UE” را نشان دهد. سعی کنید بار را با جابجایی موارد به اطراف و حذف موارد اضافی متعادل کنید تا ببینید آیا مشکل برطرف می شود یا خیر.

  • اکنون زمان این است که ماشین لباسشویی خود را به صورت دستی تخلیه کنید.

اگر با استفاده از مراحل بالا نمی توانید دستگاه را تخلیه کنید، باید آب باقیمانده شستشو را به صورت دستی تخلیه کنید تا بقیه روش ها تکمیل شود. این فرآیند برای مدل های بارگیری از بالا و بارگیری از جلو متفاوت است.

برای دستگاه هایی که از جلو بارگیری می شوند:

  1. شیر آب تامین کننده ماشین لباسشویی را ببندید.
  2. دستگاه را از برق بکشید یا برق را قطع کنید.
  3. پنل دسترسی را باز کنید. این پنل معمولا در جلوی ماشین لباسشویی شما در گوشه سمت چپ پایین قرار دارد.
  4. یک تشت کم عمق را در کنار پنل دسترسی قرار دهید و شیلنگ تخلیه را از گیره آن بیرون بکشید تا در تشت تخلیه شود.
  5. دوشاخه را از شیلنگ تخلیه خارج کرده و بگذارید تا کاملاً در تشت تخلیه شود.

 

برای تخلیه دستی دستگاه های لودر از بالا، باید از شلنگ تخلیه اصلی دستگاه استفاده کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  1. شیر آب تامین کننده ماشین لباسشویی را ببندید.
  2. دستگاه را از برق بکشید یا برق را قطع کنید.
  3. دستگاه را از دیوار فاصله بدهید تا بتوانید به پشت آن دسترسی پیدا کنید.
  4. شیلنگ تخلیه خاکستری رنگ دستگاه را که واشر را به لوله تخلیه در دیوار متصل می کند، پیدا کنید.
  5. حوله ای برای خشک کردن و یک سطل و یا تشت را زیر نقطه ای که شیلنگ تخلیه به لوله تخلیه وصل می شود قرار دهید.
  6. شلنگ تخلیه را از لوله تخلیه جدا کنید. اگر گیره ای وجود دارد که آن را در جای خود نگه می دارد، ممکن است لازم باشد ابتدا از انبردست یا پیچ گوشتی برای شل کردن آن استفاده کنید.
  7. اجازه دهید آب داخل تشت برود تا تمام آب تخلیه شود.
  8. شیلنگ تخلیه را دوباره وصل کنید، واشر خود را در جای خود قرار دهید و آب و برق را دوباره روشن کنید.
  • فیلتر تخلیه را تمیز کنید.

فیلتر تخلیه را بررسی کنید تا شی ای خارجی داخل آن گیر نکرده باشد. باید مرتباً تمیز شود، در غیر این صورت ممکن است مسدود شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، ممکن است واشر نتواند تخلیه کند. اگر مدتی است که فیلتر تخلیه را تمیز نکرده اید، احتمالا مشکل از این قسمت است. فیلتر در جای متفاوتی در دستگاه های بارگیری از جلو و بالا قرار گرفته است. برای رفع این مشکل می توانید با تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در مشهد مشورت نمایید.

جهت تمیز کردن فیلتر، در ابتدا فیلتر را با چرخاندن محکم در خلاف جهت عقربه‌های ساعت و باز کردن آن جدا کنید. قبل از اینکه فیلتر را با آب داغ و برس نرم کاملاً تمیز کنید، هر گونه اشیای کوچک را از داخل فیلتر و محفظه فیلتر پاک کنید. فیلتر را با پیچ کردن آن در جهت عقربه های ساعت تا زمانی که محکم شود، تعویض کنید.

عیب یابی و تعمیر لباسشویی الجی

عیب یابی و تعمیر لباسشویی الجی

 

نحوه تعویض محافظ برق ماشین لباسشویی ال جی به چه صورت می باشد؟

  1. پس از جدا کردن دستگاه از برق و برداشتن درپوش بالایی، می‌توانید محافظ را در بالا مشاهده کنید.
  2. پیچ هایی که محافظ را روی پنل پشتی قرار می دهند را باز کنید.
  3. قطعه جدید را بردارید و سیم های محافظ معیوب را یکی یکی به فیلتر جدید وصل کنید.
  4. سپس، دوباره آن را با پیچ و مهره محکم کنید.

چنانچه ماشین لباسشویی ال‌جی در حین کار در حال کلیک کردن است و به صدا در می‌آید، چکار باید کرد؟

اگر در طول یک چرخه شستشو می‌توانید صدای تق تق، تق تق، تند تند بشنوید، بررسی کنید که آیا بار دستگاه کافی است یا خیر. برای حل این مشکل می توانید مقداری لباس اضافه کنید.

در صورتیکه نتوانستید مشکل پیش آمده برای دستگاه خود را برطرف نمایید. با ما در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در مشهد همراه باشید.