ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

عصریخ

عصریخ

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در مشهد

عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود تعمیر انواع لوازم خانگی را در تمامی برند های خارجی و داخلی موجود در بازار و توسط بهترین تکنسین ها با سابقه طولانی در سریعترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام خواهد داد.

 

"*" indicates required fields

شماره تماس خود را به انگلیسی وارد نمائید!
لطفا توضیحات خود را در کادر بالا وارد نمایید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک

بدون شک امروزه کمبود زمان و میل افراد به آسان شدن کار ها، زندگی روزانه ی ما را به استفاده از لوازم ضروری منزل از جمله ماشین لباسشویی وابسته کرده است و چنانچه  با خراب شدن این دستگاه کاربردی مواجه شویم احتمالا از عقب افتادن کارهایمان کلافه می شویم و دلمان می خواهد هر چه سریع تر دستگاهمان تعمیر شود.هنگامی که چنین مشکلی برایتان به وجود می آید با تماس با نمایندگی های مجاز تعمیرات لباس شویی در محل می توانید در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر خرابی های لباس شویی خود اقدام کنید.اگر برند لباس شویی شما آرچلیک می باشد ما به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی آرچلیک در مشهد در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر لباسشویی معرفی کنیم. شما می توانید درخواست خود را در فرم زیر ثبت نمایید و جهت درخواست تعمیر و یا نصب و سرویس لباسشویی در محل با کارشناسان ما در تماس باشید.

مشکلات رایج لباسشویی آرچلیک

ابتدا پیش از آنکه به سراغ مراحل سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک برویم ابتدا لازم است راجع به مشکلات رایجی که برای لباسشویی آرچلیک رخ می دهد  اطلاعاتی داشته باشیم.

لباسشویی آرچلیک شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • جمع شدن آب داخل لباسشویی آرچلیک درحالت خاموش که نشان دهنده خراب شدن شیر برقی آب می تواند باشد.
  • صداهای ناهنجار و لرزش زیاد لباسشویی آرچلیک که نشان دهنده ی خراب شدن بلبرینگ دستگاه می باشد.همچنین از صاف و هموار نبودن سطح قرارگیری دستگاه مطمئن شوید و محکم بودن تمامی پیچ ها را بررسی کنید .
  • عدم تخلیه نکردن آب در لباسشویی آرچلیک که نشان دهنده ی مشکلاتی در دریچه ی فیلترپمپ تخلیه و شلنگ تخلیه ی دستگاه می باشد.قبل از هر چیزی مطمئن شوید شیِ خاصی در دریچه ی فیلتر گیر نکرده باشد.
  • نشتی آب و آبریزی از لباسشویی آرچلیک که نشان دهنده ی شل شدگی در فیلتر پمپ تخلیه دستگاه و یا سوراخ شدن شیلنگ و همچنین به وجود آمدن مشکلاتی در اتصالات مربوط به ورود و خروج آب می تواند باشد .

تعمیر لباسشویی آرچلیک

در ادامه به تعمیر لباس شویی آرچلیک و سوالات متدوال هنگام خراب شدن ماشین لباسشویی اشاره خواهیم کرد.

چرا بعد از روشن کردن لباسشویی آرچلیک دیگ آن نمی چرخد؟

  • احتمال خراب شدن تسمه وجود دارد.
  • ممکن است ایراد از برد یا سیم کشی دستگاه باشد.
  • کاسه نمد و سالم بودن دینام دستگاه را بررسی کنید.

چرا از لاستیک دور درب لباسشویی آرچلیک نشتی آب اتفاق میفتد ؟

  • احتمال پوسیدگی و خراب شدن لاستیک و یاواشرر دور دربب لباسشویی وجود دارد.

چرا درب  ماشین لباس شویی آرچلیک در پایان کار باز نمی شود؟

  • ابتدا خرابی قفل درب را چک کنید.
  • احتمال خراب شدن سوییچ درب ماشین لباسشویی وجود دارد و باید چک شود.
  • ممکن است خرابی مربوط به برد الکترونیکی دستگاه باشد.

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک

اگر می خواهید بدانید برند لباسشویی آرچلیک ساخت کجاست و محصولات این برند از کدام کشور به ایران وارد می شود لازم به ذکر است که برند آرچلیک یک شرکت تولید لوازم خانگی ترکیه ای می باشد که محصولات خود را به نقاط مختلف دنیا عرضه می کند و در زمینه ی تولید و ساخت یخچال فریزر شهرت بسیاری دارد و یکی از برند های محبوب در ایران می باشد در نتیجه تعمیر تخصصی محصولات این برند نیز به هنگام خرابی بسیار مهم و برای تعمیر تخصصی لوازم خانگی آرچلیک باید به سراغ تعمیر کاران زبردست و با تجربه رفت. مجموعه تعمیرات لوازم خانگی عصر یخ با برخورداری از مهندسین متخصص و ماهر در زمینه ی تعمیرات لباس شویی در مشهد خیال شما را بابت تعمیر دستگاهتان به هنگام خرابی راحت می کند. تعمیر انواع  لباس شویی های آرچلیک به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات لباس شویی تمام اتوماتیک آرچلیک در مشهد انجام می شود.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در مشهد

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در مشهد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در مشهد

در صورتی که ماشین لباس شویی آرچلیکتان با مشکل مواجه شد توصیه ما به شما این است که دستگاه را خاموش کنید و آن را از برق بکشید و بدون آنکه خودتان برای تعمیر آن دست به کار شوید سریعا با مراکز تعمیراتی معتبر محل زنگی خود تماس بگیرید و تعمیر آن را به دست هر کسی نسپرید.عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی در مشهد  از جمله تعمیر لباس شویی تمام اتوماتیک آرچلیک در مشهد با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه ی خرابی و تعمیرات لباس شویی ARCELIK و همچنین دارا بودن کارشناسان و تعمیرکاران ماهر برای تعمیر لباس شویی شما به کمکتان می آید به گونه که نیاز به حمل و نقل لباسشویی نیست فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه ماشین لباسشویی آرچلیک به محل شما بیاید و تکنسین تعمیر لباسشویی آن را بررسی نماید.

تعمیر لباسشویی آرچلیک در مشهد

چنانچه محل سکونت شما شهر مشهد می باشد و به دنبال بهترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک هستید کافی است با استفاده از خدمات تعمیرات لباسشویی توسط عصر یخ که به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در مشهد فعالیت دارد خیال خودتان را بابت تعمیر و ارائه ی تمامی خدمات مربوطه راحت کنید. همچنین شما می توانید علاوه بر تعمیر لباسشویی آرچلیک ، سرویس خدمات نصب لباسشویی کندی خود را به متخصصین عصر یخ بسپارید. جهت هماهنگی و استفاده از هرگونه خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

همچنین استفاده از خدمات عصر یخ ازمزایایی برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. تمامی افراد متخصص و تعمیر کار آموزش حرفه ای مربوطه را گذرانده اند و دستگاه شما را به طور تخصصی تعمیر می کنند.
  2. تعمیر لباسشویی آرچلیک با استفاده از قطعات اصلی عیب یابی و تعمیر می شوند.
  3. نگران جا به جایی لباسشویی خود نباشید چرا که کلیه خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی در محل انجام می شود.
  4. عصر یخ تمامی خدمات خود را با ضمانت چند ماهه انجام می دهد.
  5. حل مشکل و تعمیر لباسشویی آرچلیک در کمترین زمان.
نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در مشهد

یکی از امتیاز هایی که یک شرکت تعمیراتی لباسشویی باید داشته باشد،تعمیرات لباسشویی آرچلیک در منزل یا به طور کلی تعمیرماشین لباسشویی در محل است چرا که لازم به هزینه ی بیشتر برای حمل و نقل لباسشویی نیست. عصر یخ در راستای نیاز های روزمره ی مشتریان خود به عنوان نمایندگی تعمیرات لباس شویی با برند ایرانی و خارجی  در مشهد و تعمیر انواع لوازم خانگی را توسط بهترین تکنسین ها با سابقه ی طولانی و در سریع ترین زمان ممکن و طبق نرخ اتحادیه انجام می دهد.

 اقداماتی که در جهت صرفه جویی در مصرف انرژی در ماشین لباسشویی آرچلیک باید انجام دهیم به شرح زیر می باشند. این اقدامات در استفاده بهینه از محصول که سازگار با محیط زیست می باشند کمک شایانی می کند. با ما همراه باشید در نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در مشهد نحوه استفاده بهینه از دستگاه را خدمت شما کاربران گرامی ارائه می دهیم.

  • دستگاه را زیاده از حد پر نکنید و با توجه به برنامه، دستگاه را بارگیری کنید.
  • از دستورالعمل های موجود در برچسب مواد شوینده پیروی کنید.
  • لباس کثیف را در دمای پایین بشویید.
  • از برنامه های سریع (مثلا با زمانبندی 20 دقیقه یا 15 دقیقه) برای مقادیر کم استفاده کنید.
  • برای لباس هایی که به شدت کثیف یا لکه نشده اند، از قابلیت پیش شستشو و دمای بالا استفاده نکنید.
  • اگر قصد دارید لباس های خود را در خشک کن خشک کنید، در طول فرآیند شستشو بالاترین سرعت چرخش توصیه شده را انتخاب کنید.
  • از مواد شوینده بیشتر از مقدار توصیه شده استفاده نکنید.

بارگیری لباسشویی آرچلیک

  • درب محفظه را باز کنید.
  • لباس های کثیف را به آرامی در دستگاه قرار ندهید. بطوریکه لباس ها به صورت فشرده در محفظه قرار نگیرند.
  • درپوش بارگیری را فشار دهید و ببندید. تا زمانی که صدای قفل شدن درب شنیده شود. مطمئن شوید که درب به درستی بسته شود. در حین اجرای برنامه قفل به رنگ قرمز نمایان می شود و تا پایان چرخه شستشو فعال می ماند.

نکاتی درباره استفاده از سفید کننده ها:

سفید کننده را در ابتدای چرخه شستشو با انتخاب برنامه پیش شستشو اضافه کنید. به هیچ وجه، مواد شوینده را در مرحله پیش شستشو استفاده نکنید. چون از سفید کننده استفاده کرده اید، بنابراین نیاز است که از یک برنامه شستشوی دیگر با فرآیند آب گیری طولانی تر بهره ببرید. در این مرحله زمانی که دستگاه به مرحله آب گیری در مرحله اول خود رسید، کمی سفید کننده را اضافه کنید.

مواد شوینده و سفید کننده را باهم مخلوط نکنید. این مواد باید مرحله به مرحله استفاده شوند، از مواد سفید کننده در حد 50 میلی لیتر بیشتر استفاده نکنید و توجه داشته باشید که مرحله آبکشی به درستی انجام شود چرا که اگر مواد، هر چند کم روی لباس باقی بمانند ممکن است باعث مشکلات پوستی شود.

به هیچ وجه ماده سفید کننده را به صورت مستقیم روی لباس نریزید. مواد سفید کننده را برای البسه رنگی به هیچ عنوان به کار نبرید.

هنگام استفاده از رنگ‌زدای مبتنی بر اکسیژن، برنامه شستشو با دمای پایین را انتخاب کنید. و زمانیکه خواستید ماده را اضافه کنید، آن را در مخزن دوم بریزید و حتما اطمینان حاصل کنید که چرخه آب کشی به اتمام برسد.

ماشین لباسشویی آرچلیک دارای عملکرد متوقف شدن در حین فرآیند شستشو یا Pause  می باشد.

پس از استفاده از دکمه روشن/خاموش در ابتدای فرآیند شستشو، در صورتیکه هیچ برنامه ای را در آن راه اندازی نکنید و یا اگر در 10 دقیقه کاری انجام ندهید پس از پایان برنامه انتخابی، ماشین به طور خودکار وارد مرحله ذخیره انرژی می شود.

چنانچه لباسشویی شما دارای نمایشگر دیجیتال است که زمان برنامه را نشان می دهد، این نمایشگر خاموش خواهد شد. در صورتیکه دکمه ای را لمس کنید، چراغ ها و نمایشگر به حالت قبل برمیگردد.

سرویس و تعمیر لباسشویی آرچلیک

سرویس و تعمیر لباسشویی آرچلیک

مشکلات رایج ماشین لباسشویی آرچلیک :

  • بعد ازبستن درب دستگاه برنامه شستشو شروع نمی شود.

چنانچه بارگیری دستگاه به درستی انجام نشود این مشکل رخ می دهد.

اگر درب بارگیری دستگاه به خوبی بسته نشود، شستشو انجام نمی شود. احتمال دارد ماشین لباسشویی به حالت خود حفاظتی تغییر یافته است. و این مورد می تواند به دلیل مشکل منبع تغذیه (ولتاژ خط، فشار آب، و غیره.) باشد.

  • چنانچه آب در دستگاه باقی بماند..

چنانچه آب در دستگاه باقی بماند می تواند ناشی از فرآیند کنترل کیفیت در تولید محصول باشد و مربوط به تنظیمات کارخانه آن می شود و برای دستگاه مضر و آسیب زننده نیست.

  • ماده شوینده مناسبی انتخاب کنید.

نوع شوینده مورد استفاده بستگی به نوع و رنگ پارچه البسه شما دارد.

لباس های ظریف و حساس خود را فقط با لباس های همان نوع بشویید و از مواد شوینده (شوینده مایع، شامپو پشمی، و غیره) فقط برای لباس های ظریف استفاده می شود.

هنگام شستن لباس ها و لحاف های تیره رنگ، از مواد شستشوی مایع استفاده کنید. لباس های پشمی را با مواد شوینده مخصوص پشم بشویید. به هیچ وجه از پودر صابون برای لباس های پشمی استفاده نکنید.

  • متوقف کردن چرخه شستشو:

برای لغو برنامه، دکمه تنظیم برنامه ها را بچرخانید و برنامه دیگری انتخاب کنید. در این صورت برنامه ای که در ابتدا انتخاب کرده اید کنسل می شود. وقتی دکمه انتخاب برنامه را می چرخانید،

دستگاه برنامه را تمام می کند اما نمی تواند آب داخل مخزن را تخلیه کند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در مشهد تمام این نکات در جهت استفاده بهینه از دستگاه را به شما ارائه خواهد داد.همچنین برای تعمیر سایر محصولات این برند مانند یخچال فریزر شما می توانید از تمامی خدمات عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید آرچلیک در مشهد بهره مند شوید.

برخی از کدهای خطای لباسشویی آرچلیک:

E1: عملکرد ماشین ضعیف است. آب را گرم نمی کند. برنامه شستشو بیش از تایم مقرر به طول می انجامد.

E2: آب گرم نمی شود یا فقط یک مرتبه داغ می شود و خاتمه می یابد.

E3: دستگاه آب را بیش از اندازه داغ می کند و حرارت دستگاه بسیار بالا می رود.

E4: دستگاه از ابتدای فرآیند مخزن را پراز آب می کند، عمل شستشو انجام نمی شود، درب دستگاه باز نمی شود، برنامه شستشو خاتمه نمی یابد.

E5: برنامه شستشو طولانی می شود، تخلیه آب انجام نمی شود، عمل آب کشی لباسها صورت نمی گیرد.

E6: دستگاه هنگام چرخه شستشو متوقف می شود و از ابتدا شروع به کار می کند.

E7: هربار که دستگاه روشن می شود، بلافاصله تخلیه می شود.

E8: دستگاه برنامه شستشو را طولانی می کند. برنامه تعیین شده را تمام نمی کند. دستگاه پر نمی شود. وارد مرحله چرخش و آب گیری نیز نمی شود.

E9: فرآیند شستشو قبل از مدت زمان تعیین شده تمام می شود. دستگاه آب را در مخزن نگه می دارد، دستگاه مواد شوینده را نگه می دارد.

E10: درب دستگاه باز نمی شود.

E11: فرآیند شستشو تکرار نمی شود و خاتمه نمی یابد، ماشین چرخش را انجام نمی دهد.