تعمیرات تلویزیون در مشهد

مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون در مشهد شامل تعمیر ، نصب و سرویس

در مرکز خدمات مهندسی عصر یخ خدماتی را به شما در جهت تعمیر و سرویس تلویزیونها بدون نیاز به جابجایی است و در محل انجام می شود تا هزینه تعمیرات تلویزیونها برای مشتریان محترم تا بیست درصد کاهش یابد.

در مرکز خدمات مهندسی عصر یخ تعمیرات و خدمات پس از فروش ارائه می شود و شما می توانید با خیال راحت خدمات را برای انواع برندها با بالاترین کیفیت خدمات رسانی می کند.

در مرکز خدمات مهندسی عصر یخ که در شهر مشهد خدمات رسانی می کند و این مرکز به طور شبانه روزی و بی وقفه آماده خدمات رسانی به مشتریان محترم است.

مشکلات معمول جهت تعمیرات تلویزیون و ال ای دی

  1. به صورت مدخاموش و روشن شدن ناگهان
  2. دیر روشن شدن تلویزیون
  3. سیاه شدن قسمتی از تصویر
  4. نداشتن صدا یا تصویر
  5. قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از تلویزیون
  6. شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن
  7. کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
  8. چشمک زدن چراغ پاور
  9. سوختن پیکسل تلویزیون

 

امروزه تلویزیون در هر خانه ای یافت می شود. این وسیله ای برای سرگرمی و دریافت اطلاعات است که بدون آن برخی افراد نمی توانند اوقات فراغت فعلی خود را تصور کنند. به عنوان یک قاعده، تعمیر تلویزیون توسط خودتان امکان پذیر نیست، بنابراین باید به دنبال تکنسین باشید. در مشهد، مرکز خدمات ما با موفقیت چنین تجهیزاتی را تعمیر می کند. متخصصان ما در هر نقطه از پایتخت و منطقه به خانه مشتریان مراجعه می کنند.
سرویس تعمیرباما روزانه با ده ها خرابی تلویزیون در مدل های مختلف مواجه می شود و تعمیرات تلویزیون حرفه ای را بدون هزینه اضافی برای مشتری انجام می دهد. قیمت های تقریبی به مشتری اعلام می شود و شما می توانید دقیقاً بدانید که چه بودجه ای باید انتظار داشته باشید.
جای نگرانی در مورد کیفیت کار انجام شده نیست، زیرا ما منحصراً با قطعات یدکی اورجینال سازنده کار می کنیم. علاوه بر این، در هر صورت، کارگاه یک سند ضمانت با اعتبار حداکثر ۶ ماه (بسته به میزان پیچیدگی خرابی) در اختیار مشتریان قرار می دهد. برای سفارش تعمیر تلویزیون باید از طریق وب سایت یا تلفن با تعمیرباما تماس بگیرید.
تعمیر حرفه ای تلویزیون در مشهد ، از جمله با در منزل، فعالیت اصلی مرکز خدمات تعمیر باما است. از آنجایی که هر یک از تکنسین های ما دارای تجربه و مهارت های ارزشمندی هستند که در طی سال ها تمرین به دست آورده اند، می توانیم تقریباً تمام مدل های تجهیزات امروزی را بازیابی کنیم. تعمیر تلویزیون حتی در خانه برای ما کار سختی نیست!
اگر نیاز به تعمیر تلویزیون دارید، به جای درستی آمده اید. با ما تکنسین های قابل اعتماد و شایسته تلویزیون را، برای تعمیر تلویزیون خود پیدا خواهید کرد تا بتوانید به سرعت برنامه مورد علاقه خود را دوباره تماشا کنید! در پورتال ما کارگاه های تخصصی را خواهید دید که در تعمیر تلویزیون های پاناسونیک، سامسونگ، سونی، ال جی، شارپ، توشیبا، گروندیگ و غیره تخصص دارند. خدمات تعمیر ما در سراسر کشور و قطعا در منطقه شما در دسترس است.
اگر تلویزیونتان مشکل دارد، به یک متخصص نیاز دارید. تکنسین های تلویزیون ما می توانند اکثر مشکلات را به سرعت برطرف کنند، بنابراین لازم نیست برای مدت طولانی بدون تلویزیون بمانید. عیوب کلاسیک، مانند خازن های معیوب روی برد مدار تلویزیون، تنظیم تصویر نادرست یا تاریک ماندن صفحه، توسط تکنسین های ما به سرعت و با کمی تلاش قابل تعمیر است. به طور کلی، با این حال، ما تمام عیوب را تعمیر می کنیم. البته بستگی به این دارد که عیب چقدر جدی باشد و قطعات یدکی مناسب موجود باشد یا خیر. در صورت نیاز به تعمیرتلویزیون می توانید به همکاران ما اعتماد کنید.

تعمیر بک لایت تلویزیون
تعمیر انواع بک لایت تلویزیون ال ای دی در مشهد و حومه توسط  تعمیر لوازم خانگی عصر یخ  انجام می شود. ما در طول روز به مشتریان زیادی خدمات تعویض بک لایت را ارائه می دهیم. تعویض بک لایت در محل برای تلویزیون های تا اندازه ۵۰ اینچ صورت می گیرد. اما برای تلویزیون های ۵۰ اینچ به بالا نیاز به تجهیزات کارگاهی است و باید حتما در سایت تعمیراتی ما صورت بگیرد. همچنین عصر یخ برای رفاه حال مشتریان عزیز حمل نقل مخصوص تلویزیون ها را به صورت رایگان به مشتریان عزیز ارائه می دهد. همچنین برای همه ی قطعات تعویضی گارانتی ۶ ماه ارائه می شود. تعمیر تلویزیون جزئی از تخصصی ترین خدماتی است که توسط مجموعه عصر یخ به شما هموطنان گرامی ارائه می شود.

هزینه تعمیر بک لایت شامل چیست؟
هزینه تعمیر از عوامل متعددی تشکیل شده است که مهمترین آنها پیچیدگی تعمیر، قطر تلویزیون بر حسب اینچ و هزینه قطعات تعویض شده است. نحوه تعمیر بکلایت و قیمت پس از تشخیص با مشخص شدن وضعیت امکان تعویض آنها با مشتری توافق می شود. یک چیز مسلم است، تعمیر نور پس زمینه مقرون به صرفه تر از خرید تلویزیون جدید است، به خصوص برای مدل های گران قیمت و تلویزیون های بزرگ. هزینه تعمیر بک لایت شامل موارد زیر است.

جداسازی تلویزیون؛
تعویض LED های معیوب؛
مونتاژ تلویزیون.

تعمیر مین برد تلویزیون
تعویض مین برد تلویزیون یک فرآیند گام به گام است. تکنسین تعمیر را با بازرسی بصری جزء برای آسیب دیدن تراشه ها، ترک ها، اتصال های خراب هر عنصر با سیم کشی بین برد ها آغاز می کند. اگر قطعه آسیب دیده یافت شود، ان را تعمیر می کنند. اگر نقص بصری تشخیص داده نشود، تلویزیون را به طور کامل باز می کند و همه ی بردها را به صورت جدا جدا بررسی دقیق تری انجاک می دهند. در بعضی موارد در تعمیر تلویزیون، تعمیر قطعات کارساز نیست. تکنسین برای بازیابی خدمات نیاز به تعویض کل برد را دارد که این هزینه بیشتری برای مشتری به همراه دارد.

هزینه تعمیر مین برد شامل چیست؟

هزینه تعمیر مین برد تلویزیون می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد، از جمله:

میزان آسیب: هزینه تعمیر مین برد تلویزیون نیز به میزان آسیب وارده به برد بستگی دارد. اگر آسیب جزئی باشد و با تعمیرات ساده قابل رفع باشد، ممکن است هزینه کمتری داشته باشد. اما اگر آسیب قابل توجه باشد و نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، هزینه آن بیشتر خواهد بود.

در دسترس بودن قطعات جایگزین: هزینه تعمیر مین برد تلویزیون نیز می تواند به در دسترس بودن قطعات جایگزین بستگی داشته باشد. اگر قطعات به راحتی در دسترس باشند، ممکن است هزینه کمتر باشد. با این حال، اگر قطعات کمیاب هستند یا یافتن آنها دشوار است، ممکن است هزینه آن بیشتر باشد.

همچنین شما می توانید تعمیر انواع  لوازم برقی منزل مانند،تعمیر یخچال فریزر و تعمیر جارو برقی در مشهد به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی عصر یخ در مشهد انجام می شود..

تعمیرات تلویزیون در مشهد | عصریخ

تعمیرات تلویزیون در مشهد و سایر شهر ها

4 مشکل رایج در تلویزیون ال ای دی و چگونه آن را تشخیص دهیم؟

  • 1.صفحه تلویزیون ال ای دی خالی می شود؟

در این مورد به احتمال زیاد واحد منبع تغذیه داخل تلویزیون ال ای دی دارای مشکلاتی است و منبع تغذیه وظیفه دریافت جریان و ارسال آن به تمامی اجزای تلویزیون ال ای دی را بر عهده دارد و واحد منبع تغذیه به دلیل افزایش ناگهانی منبع تغذیه مشکلاتی را ایجاد می کند که معمولاً خازن های روی بردهای منبع تغذیه از کار می افتند که اگر تلویزیون ال ای دی را جدا کنید می توانید با مشاهده خازن نشتی یا برآمدگی آن را پیدا کنید و این مشکلات در تلویزیون های ال ای دی مدرن رایج است و کار تعمیر نسبتاً ساده و سریع است و توصیه می شود یک تکنسین پیدا کنید و زیرا جایگزینی خازن به مهارت های لحیم کاری نیاز دارد که می توانید با مرکز خدمات مهندسی عصر یخ تماس بگیرید تا در اولین فرصت به کمک شما بیایند و مشکل شما را رفع کنند و علاوه بر این موضوعباید به دنبال پایه های مناسب برای تلویزیون خود باشید.

  • 2.تلویزیون ال ای دی دارای خطوط افقی در هنگام راه اندازی است؟

در این مورد ریشه مشکل قدرت سیگنال پایین در کابل تاپ باکس است که به تلویزیونال ای دیمتصل است و اگر آن ستاپ باکس را به تلویزیون قدیمی وصل کنید ممکن است این مشکل ظاهر نشود و دلیل این امر این است که تلویزیون های قدیمی برای کار کردن به قدرت ورودی کمتری نیاز دارند و با مجموعه تلویزیون های ال ای دیمدرن اینطور نیست آنها به سیگنال های ورودی قوی تری نیاز دارند و بنابراین تغییر به یک ستاپ باکس اچ دی به احتمال زیاد مشکل را برطرف می کند.

  • 3.تلویزیونال ای دی بدون خروجی صدا است؟

تلویزیونال ای دیرا از برق ای سی جدا کنید و سپس دکمه روشن و خاموش تلویزیون ال ای دی(نه کنترل از راه دور) را به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید تا پس از یک دقیقه منتظر ماندن تلویزیون را به منبع ای سی وصل کنید و یک بار دکمه پاور را فشار دهید و سپس صدای دیگر را از تلویزیون خود به مجموعه ای از بلندگوها امتحان کنید و اگر بلندگوها کار می کنند و واضح است ولی بلندگوهای داخلی تلویزیون کار نمی کنند اگر اینطور نیست به احتمال زیاد آی سی صوتی که بلندگوهای داخلی را درایو می کند از کار افتاده است و در این مجموعه ها رایج است زیرا از آی سی های تقویت کننده کم توان ارزان قیمت استفاده می کنند که گرم می شوند و از کار می افتند یک تعویض ساده آی سی صدا در اینجا کار را انجام می دهد.

  • 4.تلویزیون ال ای دیبه وای فای متصل نمی شود؟

اولین قدم این است که پیدا کنید آیا مشکل در تلویزیون یا روتر است اگر تلویزیون در اتصال به دستگاه تلفن همراه شما مشکلی ندارد احتمالاً روتر مقصر است سعی کنید سیستم عامل روتر را به روز کنید و اگر کار نکرد روتر را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

  • مشکل وای فای از تلویزیون است یا روتر؟

1.برای آزمایش اینکه آیا تلویزیون یا روتر وای فایمقصر است باید بررسی کنید که آیا دستگاه های دیگر می توانند به شبکه شما متصل شوند یا خیر

2.سرویس هایی مانند :NetflixیاYouTubeرا در تلویزیون دیگری پخش کنید

3.اگر بتوانید استریم کنید به این معنی است که به احتمال زیاد مشکل از تلویزیون است

اما اگر هنوز قادر به اتصال آن نیست مراحل بیشتری وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید سعی کنید تلویزیون و روتر خود را با جدا کردن آنها از منبع برق و دوشاخه مجدد راه اندازی کنید و بعد از یک دقیقه روشن کنید و اگر تلویزیون همچنان به روتر متصل نیست باید دستگاه‌های دیگری را امتحان کنید که ممکن است روی همان پهنای باند قرار گرفته است و حتما آن را بررسی کنید و مانیتورهای کودک و اجاق‌های مایکروویو نیز پهنای باند 2.4 گیگاهرتزی را که برایوای فایاستفاده می‌شود، اشغال می‌کنند.

اگر روتر شما از پهنای باند دوگانه پشتیبانی می کند تلویزیون خود را به پهنای باند بزرگتر 5 گیگاهرتز وصل کنید تا پهنای باند 2.4 گیگاهرتز را کاهش دهید و اگر همچنان مشکل دارید ممکن است مشکل از فاصله بین تلویزیون و روتر باشد وسعی کنید تلویزیون خود را به روتر نزدیک کنید واما اگر غیرممکن است می توانید از کابل اینترنت برای اتصال پایدارتر استفاده کنید و اگر مسیریابی کابل اینترنت سخت باشدمی توانید برای بهبود سیگنال روتر خود یک توسعه دهنده یا تکرار کننده وای فای تهیه کنید.

  • 5.تصویر روی صفحه نمایش کشیده یا مخدوش شده است؟

ممکن است متوجه شوید که تصویر روی تلویزیونال ای دیشما درست به نظر نمی رسد ممکن است کشیده یا بریده شده یا له شده باشد و اینطور به نظر برسد و اگر اینطور باشد به احتمال زیاد تلویزیون ال ای دیشما تنظیمات تصویر آن اشتباهی تنظیم شده است و باید آن را دوباره تنظیم کنید.

احتمالاً از تنظیمات تصویر اشتباه برای رسانه استفاده می کنید یا به طور تصادفی تنظیمات را تغییر می دهید و یا در برخی از موارد تلویزیون قاب را بریده است تا مناسب باشد.

  • 6.صفحه نمایش خیلی تاریک است
تعمیر تلویزیون در مشهد | عصر یخ

تعمیرات تلویزیون در مشهد