مرکز تخصصی تعمیر جاروبرقی در مشهد    

    شامل تعمیر ، نصب و سرویس     

در مرکز خدمات مهندسی عصر یخ خدماتی را به شما در جهت تعمیر و سرویس جارو برقی ها بدون نیاز به جابجایی است و در محل انجام می شود تا هزینه تعمیرات جاروبرقی ها برای مشتریان محترم تا بیست درصد کاهش یابد.

در مرکز خدمات مهندسی عصر یخ تعمیرات و خدمات پس از فروش ارائه می شود و شما می توانید با خیال راحت خدمات را برای انواع برندها با بالاترین کیفیت خدمات رسانی می کند.

در مرکز خدمات مهندسی عصر یخ که در شهر مشهد خدمات رسانی می کند و این مرکز به طور شبانه روزی و بی وقفه آماده خدمات رسانی به مشتریان محترم است.

    مشکلات و تعمیرات جارو برقی شامل چیست؟    

1.مکش کم جاروبرقی

2.عدم چرخش برس جاروبرقی

3.کمبود قدرت جاروبرقی

4.خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی

5.سروصدای بالای جاروبرقی

    اقداماتی که در زمینه تعمیر جاروبرقی انجام میشوند     

  1. تعمیر موتور جاروبرقی
  2. تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی
  3. تعمیر برد جاروبرقی
  4. تعویض کیسه جاروبرقی
  5.  تعویض ذغال جاروبرقی
  6. تعویض بلبرینگ جاروبرقی
  7.  تعویض بالشتک جاروبرقی
  8. تعویض پروانه جاروبرقی
  9. تعویض کلکتور
  10. تعویض سیم پیچی موتور جاروبرقی

سرویس جاروبرقی

سرویس جاروبرقی از اقداماتی است که به بهبود عملکرد جاروبرقی و افزایش طول عمر دستگاهتان کمک میکند، در سرویس جاروبرقی قطعاتی از جمله کلکتور، پروانه، ذغال، موتور، بلبرینگ و سیم جمع کن بررسی شده، دستگاه شستشو داده شده و بادگیری انجام میشود.

چرا جاروبرقی نیاز به تعمیر پیدا می کند؟

جاروبرقی از پرمصرف ترین لوازم خانگی برقی در منازل می باشد، یک جاروبرقی سالم با قدرت مکش مناسب می تواند غبارهای که با چشم دیده نمی شود را از لابه لای فرش بیرون بکشد.

زمانی که جاروبرقی روشن نمی شود ابتدا باید جاروبرقی خود را به پریز برق دیگری وصل کرد و یا اینکه از عدم قطعی برق منزل مطمئن شوید، اگر برق وجود داشت و مشکلی از پریز برق بود باید آن را تعویض کنید.

    اقداماتی که در زمینه تعمیر جاروبرقی انجام میشوند    

  1. تعمیر موتور جاروبرقی
  2. تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی
  3. تعمیر برد جاروبرقی
  4. تعویض کیسه جاروبرقی
  5.  تعویض ذغال جاروبرقی
  6. تعویض بلبرینگ جاروبرقی
  7.  تعویض بالشتک جاروبرقی
  8. تعویض پروانه جاروبرقی
  9. تعویض کلکتور
  10. تعویض سیم پیچی موتور جاروبرقی

سرویس جاروبرقی

سرویس جاروبرقی از اقداماتی است که به بهبود عملکرد جاروبرقی و افزایش طول عمر دستگاهتان کمک میکند، در سرویس جاروبرقی قطعاتی از جمله کلکتور، پروانه، ذغال، موتور، بلبرینگ و سیم جمع کن بررسی شده، دستگاه شستشو داده شده و بادگیری انجام میشود.

تعمیر قطعات جارو برقیچرا جاروبرقی نیاز به تعمیر پیدا می کند؟

جاروبرقی از پرمصرف ترین لوازم خانگی برقی در منازل می باشد، یک جاروبرقی سالم با قدرت مکش مناسب می تواند غبارهای که با چشم دیده نمی شود را از لابه لای فرش بیرون بکشد.

زمانی که جاروبرقی روشن نمی شود ابتدا باید جاروبرقی خود را به پریز برق دیگری وصل کرد و یا اینکه از عدم قطعی برق منزل مطمئن شوید، اگر برق وجود داشت و مشکلی از پریز برق بود باید آن را تعویض کنید.

 

تکنسین های عصریخ تمام برندهای جارو برقی را تعمیر میکنند برخی از این برندها به شرح زیر می باشد:

  1. تعمیر جاروبرقی در مشهد ال جی
  2. تعمیر جاروبرقی در مشهد سامسونگ
  3. تعمیر جاروبرقی در مشهد الکترولوکس
  4. تعمیر جاروبرقی در مشهد پاناسونیک
  5. تعمیر جاروبرقی در مشهد جنرال الکتریک
  6. تعمیر جاروبرقی در مشهد آاگ
  7. تعمیر جاروبرقی در مشهد هاردستون
  8. تعمیر جاروبرقی در مشهد زیمنس
  9. تعمیر جاروبرقی در مشهد بیم
  10. تتعمیر جاروبرقی در مشهد ناسیونال
  11. تعمیر جاروبرقی در مشهد تفال
  12. تعمیر جاروبرقی در مشهد هیتاچی
  13. تعمیر جاروبرقی در مشهد فیلیپس
  14. تعمیر جاروبرقی در مشهد دوو
  15. تعمیر جاروبرقی در مشهد بلومبرگ
  16. تعمیر جاروبرقی در مشهد بکو
  17. تعمیر جاروبرقی در مشهد بلک اند دکر
  18. تعمیر جاروبرقی در مشهد زیرووات
  19. تعمیر جاروبرقی در مشهد پارس خزر
  20. تعمیر جاروبرقی در مشهد پاکشوما
  21. تعمیر جاروبرقی در مشهد مابه
  22. تعمیر جاروبرقی در مشهد وایت هاوس
  23. تعمیر جاروبرقی در مشهد میله
تعمیر جارو برقی در محل | عیب یابی و تعمیر جاروبرقی در مشهد | عصریخ

تعمیر جاروبرقی در مشهد

    علت خرابی و راه حل تعمیر جاروبرقی    

وقتی جاروبرقی روشن نمی‌شود یا وقتی هم روشن می شود سریع خاموش می شود این مشکل در جارو برقی ها رایج است و اما با کمی مشاوره با عصر یخ مرکز خدمات مهندسی این مشکل رفع می شود رفع آن هم در اغلب مواقع آسان است. این نکات به شما کمک می کند تا مشکل جاروبرقی خود را عیب یابی کنید و بعد جاروبرقی خود را دوباره راه اندازی کنید و آن مشکل رفع می شود.

  • اولین کاری که باید انجام دهید ابتدا پاور را بررسی کنید.

ممکن است این مشکل ساده به نظر برسد و اما کمبود برق در اغلب جاروبرقی ها باعث کار نکردن آن می شود. باید اول بررسی کنید که جاروبرقی به پریز برق متصل شده باشد و فیوزها و قطع کننده ها نیازی به تنظیم مجدد نداشته باشند.

  • برش حرارتی فعال چیست؟

قطع حرارتی فعال شده به دلیل انسداد که قطعی ترین علت بعدی این مشکل است. انسداد شیلنگ و فیلترها را بررسی کنید و اگر هر گونه از آنها خراب باشد آن را پیدا کنید و بردارید.

و شما باید جاروبرقی را برای مدت زمان کوتاهی بزارید تا خنک شود و بهتر است آن را خاموش کنید تا کمی خنک شود.

  • مشکل کیسه جارو برقی چیست؟

در برخی از موارد کیسه جاروبرقی می تواند از روشن شدن آن جلوگیری کند. برای رفع این مشکل به سادگی می توانید کیسه را تعویض کنید.

  • مشکل سیم جارو برقی آسیب دیده چیست؟

اگر همه چیز را بررسی کردید اما به مشکل نرسیدید ممکن است سیم جاروبرقی شما آسیب دیده باشد و آن می تواند باعث مشکل شود. ابتدا باید بررسی کنید که سیم به درستی به جاروبرقی وصل شده باشد و هیچ شکافتی در لاستیک وجود نداشته باشد. اگر سیم آسیب دیده باشد شما نیاز به تعمیر و یا تعویض فوری سیم جاروبرقی دارید.

مشکل از سوئیچ روشن و خاموش کردن جارو برقی چیست؟

کلید روشن و خاموش کردن جارو برقی ممکن است به مرور زمان خراب شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد و در حالی که جاروبرقی های مختلف وجود دارد که سوئیچ های آنها متفاوت است. همه آنها بسیار شبیه به هم هستند.

  • مشکل از موتور جارو برقی چیست؟

اگر موتور جاروبرقی شما معیوب باشد جاروبرقی مرده به نظر می رسد قطعا دیگر از خود حرکتی ندارد. باید به آن توجه داشته باشید که یک موتور معیوب در بیشتر مواقع به دلیل مشکلات دیگری مانند : مسدود شدن فیلترها یا استفاده بیش از حد از همان کیسه جاروبرقی ایجاد می شود و بنابراین هنگام تعویض موتور باید به آن توجه داشته باشید که ابتدا باید بررسی کنید که مشکل اساسی آن کجاست که باعث از کار افتادن موتور شده است و نباید هنگام تعویض موتور مشکلی وجود داشته باشد.

اگر جاروبرقی شما به درستی کار نمی کند باید ابتدا نگاهی به صفحه قطعات یدکی جاروبرقی بیندازید و اگر مشکلی هم داشته باشد ما قطعه یدکی مورد نیاز شما را برای تعویض آن در مرکز خدمات مهندسی عصر یخ خواهیم داشت.

اگر جارو برقی شما بو می دهد مشکل آن از کجا است؟

آیا جاروبرقی شما بو می دهد. این مشکل چندین دلیل رایج دارد که معمولاً به راحتی قابل رفع کردن است. این نکات را بررسی کنید که آن باعث عیب یابی و شناسایی و حل آن مشکل می شود.

  • 1.کیسه جاروبرقی بدبو است؟

اگر کیسه جاروبرقی شما بدبو است. قطعی ترین علت این مشکل هر چه هم که باشد همه چیز از غذا شروع می شود و تا موهای حیوانات خانگی به پایان می رسد که آن می تواند باعث این مشکل شود.

و برای رفع این مشکل شما می توانید به سادگی کیسه را تعویض کنید و از بابت این مشکل در آمان باشید.

  • 2.کپسول گرد و غبار بدبو چیست؟

مانند : جاروبرقی های کیسه ای که کپسول های گرد و غبار در وسایل غیر کیسه ای که ممکن است در نهایت بو بدهند و آزار دهنده باشند. برای حل این مشکل شما می توانید زمانی که این بو را احساس کردید به سادگی کپسول گرد و غبار را تمیز و یا در صورت نیاز تعویض کنید.

  • 3.مشکل از کثیف بودن فیلترها چیست؟

فیلترهای کثیف یکی دیگر از مشکلات احتمالی است که شما می توانید فیلترها را در مخلوطی از جوش شیرین و آب تمیز کنید و اگر این کار جواب نداد شما باید فیلترها را تعویض کنید.

  • 4.مشکل از شلنگ ها و یا اتصالات مسدود شده چیست؟

مسدود شدن شیلنگ ها یا مسدود شدن اتصالات می تواند باعث خرابی جاروبرقی شود. شلنگ ها را بردارید و انسداد بزرگ را بررسی کنید و اگر شلنگ ها کاملاً پلاستیکی است شما می توانید آن را داخل آب و صابون بگذارید تا کاملا خیس بخورد و همچنین شما می توانید شلنگ پلاستیکی آن را بگذارید تا یک شب خیس بخورد که هرچی آلودگی داخل شلنگ وجود دارد کامل تمیز شود.

تعمیر جاروبرقی در مشهد | عیب یابی جارو برقی در محل

تعمیر جاروبرقی در مشهد

اگر جاروبرقی قدرت ندارد مشکل چیست؟

اگر متوجه شده اید که جاروبرقی شما به درستی خاک را جمع نمی کند و قدرت آن کند شده است این یک مشکل رایج است که معمولاً رفع آن آسان است. نکات زیر به شما کمک می کند تا مشکل را حل کنید.

1.کیسه جاروبرقی

اگر مکش جاروبرقی شما قطع شده است اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که آیا کیسه پر شده است یا خیر اگر مشکل این باشد تعمیر آن آسان است و یا اگر کیسه خراب شده باشد آن را می توانید به سادگی تعویض کنید.

2.کپسول گرد و غبار جاروبرقی

در جاروبرقی های کیسه ای یک کپسول گرد و غبار پر می تواند بر مکش دستگاه شما تأثیر بگذارد که تعمیر آن آسان است و شما به سادگی می توانید آن قوطی را خالی کنید.

3.فیلترهای کثیف جاروبرقی

فیلترهای کثیف و یا مسدود شده می توانند باعث کاهش مکش در جاروبرقی شوند و شما می توانید یک محلول جوش شیرین و آب را با هم مخلوط کنید و برای تمیز کردن فیلترها از آن استفاده کنید و اگر این کار موثر نبود شما مجبور هستید فیلتر ها را تعویض کنید.

3.انسداد لوله جاروبرقی

انسداد در لوله های جاروبرقی شما باعث از بین رفتن مکش آن می شود. جاروبرقی را خاموش کنید و بعد آن را از برق بکشید و تمام لوله ها را برای انسداد بررسی کنید و همچنین باید بررسی کنید که چیزی در ناحیه رول برس وجود نداشته باشد و اگر رول های برس آسیب دیده باشد ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

4.شکاف در جریان هوا

سوراخ یا پارگی در شیلنگ جاروبرقی شما می تواند تا حد زیادی مکش را کاهش دهد و در این صورت ممکن است شیلنگ نیاز به تعویض داشته باشد و شما پایه های ایستاده آن را باید بررسی کنید که اتصال بین شیلنگ و واحد پایه شل نباشد و سر جای خود قرار داشته باشد.

    جاروبرقی بوی سوختگی دارد؟    

اگر جاروبرقی شما بوی سوختگی می دهد دلایل احتمالی مختلفی وجود دارد و شما می توانید با مرکز خدمات مهندسی عصر یخ تماس بگیرید تا در اولین فرصت جهت عیب یابی و شناسایی مشکل مهندسان حرفه ای و کار آمد برای رفع مشکل به کمک شما بیایند و مشکل را حل کنند.همچنین تعمیر انواع  لوازم برقی منزل مانند سرویس و تعمیرات یخچال و تعمیر و سرویس لباسشویی به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی عصر یخ در مشهد انجام می شود.

اولین قدم این است که فوراً جاروبرقی را خاموش کنید. جاروبرقی ها در دمای بالا کار نمی کنند و بنابراین اگر شما بوی سوختگی احساس کردید آن می تواند خطرناک باشد که بلافاصله باید جاروبرقی را خاموش کنید. کابل جاروبرقی و دوشاخه و سوکت دیواری را برای علائم گرما بررسی کنید.

اگر جاروبرقی دود کرد فوراً برای احتیاط جاروبرقی را مستقیماً به بیرون از خانه ببرید تا باعث آتش سوزی نشود.

فیلترهای مسدود شده یا پر شدن بیش از حد کیسه

فیلترهای مسدود شده یا پر شدن بیش از حد کیسه ها می توانند فشار بیشتری به موتور وارد کند و باعث گرم شدن بیش از حد موتور شوند و برای رفع این مشکل شما باید کیسه را خالی کرده و فیلترها را تمیز و یا تعویض کنید.

مشکل از کابل داغ یا دوشاخه چیست؟

گر موتور جاروبرقی شما مجبور باشد خیلی سخت کار کند و کابل یا دوشاخه داغ ممکن است اتفاق بیفتد و هنگامی که کیسه را خالی کردید و فیلترها را جایگزین کردید. جاروبرقی را دوباره روشن کنید تا ببینید که مشکل همچنان وجود دارد یا حل شده است. اگر مشکل همچنان وجود دارد باید با یک برق کار مشورت کنید که می توانید با مرکز خدمات مهندسی عصر یخ تماس بگیرید که در اولین فرصت به کمک شما می آیند.

مشکل از تسمه محرک لیز خورده یا گیر کرده یا برس چرخشی مسدود شده است؟

در جاروبرقی های ایستاده تسمه محرک وجود دارد که ممکن است لیز خورده و یا گیر کرده باشد که آن می تواند باعث بوی سوختگی شود و برای رفع این مشکل تسمه درایو را تعویض کرده و یا تسمه گیر کرده را بردارید و همچنین بررسی کنید که برس چرخشی مسدود نشده باشد تا بتواند آزادانه بچرخد.

تسمه شکسته در جاروبرقی قابل تعمیر است؟

تسمه شکسته در جاروبرقی قابل تعمیر نیست و بنابراین اگر متوجه شدید که تسمه جاروبرقی شما شکسته است شما می توانید به راحتی آن را با کمک مرکز خدمات مهندسی عصر یخ تعویض کنید. این تسمه است که برس غلتکی را که در پایین پاک کننده قرار می گیرد حرکت می دهد و برای تعویض تسمه بین 200 تا 500 روپیه درخواست می کند و برای قرار دادن آن فقط باید از پیچ گوشتی استفاده کنید تا برس غلتکی در جای خود قرار بگیرد و اگر خودتان نمی توانید آن را تعویض کنید توصیه می شود از مرکز خدمات مهندسی عصر یخ کمک بگیرید تا در اولین فرصت به کمک شما بیایند و این مشکل رفع کنند و تا زمانی که تسمه عوض نشده باشد یا موتور از کار افتاده باشد به هیچ عنوان از پاک کننده استفاده نکنید.