نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا مشهد به همراه تعمیرات در منزل

نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا در مشهد

مزیت و خدمات نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در مشهد توسط عصر یخ 

  1. کادر مجرب و متخصص (حرفه‌ای، صادقانه و منصفانه)
  2. خدمات دقیق و باکیفیت
  3. حضور در محل کمتر از 2 ساعت
  4. پاسخ‌گویی شفاف و دقیق مراحل تعمیر
  5. تامین و تضمین اصالت قطعات مورد استفاده، ارائه فاکتور و گارانتی کتبی خدمات
  6. مشاوره و عیب‌یابی تلفنی و حضوری رایگان و آگاهی کامل از فرایند تعمیرات یخچال هیمالیا
عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

فرم درخواست تعمیرات لوازم خانگی در مشهد

تعمیر لوازم خانگی در مشهد

چرا به عصر یخ اعتماد کنیم؟

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

1- پس از تماس با نمایندگی درکمتر از 2 ساعت تعمیرکار در محل حضور بهم میرساندومشکل یخچال شما را بررسی می کند.

180 روز گارانتی بی قید و شرط

تمامی کارشناسان ما در بخش تعمیر افراد خبره و دوردیده می باشندوبا عیب یابی به موقع می توانندتعمیرات را سریع انجام د هند

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

با توجه به اینکه این یخچال های ساید بای ساید هیمالیا دارای ویژگیهای منحصر به فردی هستندتعمیرات آن را فقط افرادی می توانند انجام دهند که با این برند آشنایی کامل داشته باشند.

تکنسین های اشنا به فناوری روز دنیا

4- تعمیرات یخچال ساید بای ساید درکمتر از 24 ساعت انجام می شود

قیمت منصفانه و کمتر از اتحادیه

هزینه های تعمیرات این نمایندگی بسیار مناسب و تعمیر ات وتعویض قطعات با کیفیت بالا انجام میشود

سوالات متداول

چرا یخچال هیمالیا سرد نمی‌کند؟

پر بودن بیش از حد یخچال، خرابی لاستیک در یخچال و تنظیم نامناسب ترموستات از عمده‌ترین دلایل خنک نکردن یخچال هیمالیا است. از دیگر علل خنک نکردن یخچال هیمالیا می‌توان به خرابی المنت، خرابی فن اواپراتور، خرابی برد و همچنین به خرابی دمپر در یخچال‌های ساید بای ساید هیمالیا اشاره کرد.

 

 
عمر مفید یخچال هیمالیا چقدر است؟

عمر مفید یخچال فریزها بین 12 تا 15 سال است. یخچال‌های برند هیمالیا نیز مستثنی از این قاعده نیستند. البته می‌توان با استفاده اصولی و درست، عمر مفید یخچال را افزایش داد. توصیه می‌کنیم پس از عمر مفید دستگاه، اقدام به تعویض یخچال نموده و یا دستگاه را سرویس کامل کنید.

چگونه یخچال هیمالیا را جا‌به‌جا کنیم؟

پیش از جابه‌جایی، طبقات یخچال هیمالیا از محل خود بیرون آورید. سپس دور یخچال را بوسیله یک پلاستیک حباب‌دار و یا پارچه ببندید تا از ایجاد خط و خش بر روی آن جلوگیری شود. همچنین در صورت موجود بودن کارتن یخچال، می‌توانید آن را بر روی یخچال قرار دهید. توجه داشته باشید که به هنگام جابه‌جایی یخچال در راه پله‌ها از افقی کردن دستگاه خودداری کرده و یخچال را به شکل عمودی جابه‌جا کنید.

داغ شدن موتور یخچال هیمالیا تا چند درجه طبیعی می‌باشد؟

دمای نرمال کمپرسور یخچال حدود 148 درجه سانتی‌گراد است. البته گاهی دمای طبیعی موتور یخچال به 176 درجه سانتی‌گراد نیز می‌رسد. اگر دمای موتور یخچال به بیش از 176 درجه سانتی‌گراد برسد، بایستی فورا به دنبال یافتن علت گرم شدن موتور یخچال خود باشید.

هزینه تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا در چه محدوده‌ای است؟

اگر هزینه تعمیر یخچال فریزر برای شما مهم دارد، بهتر است از نمایندگی‌های هیمالیا خدمات دریافت کنید. تعمیرکاران محلی هزینه بالایی برای تعمیرات روی دست شما خواهند گذاشت. در حالیکه هزینه تعمیر یخچال فریزر توسط نمایندگی‌های هیمالیا به طور واضح مشخص است و امکان بالا و پایین کردن قیمت تعمیرات یخچال توسط تکنسین وجود ندارد. هزینه تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا به عواملی مانند نوع خرابی، امکان یا عدم امکان تعمیر قطعه آسیب‌دیده، قیمت قطعه تعویضی و … بستگی دارد.

بهترین نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا در مشهد، کدام است؟

حضور در محل ظرف کمتر از دو ساعت، مشاوره و عیب‌یابی رایگان، تضمین اصالت قطعات مورد استفاده، ارائه فاکتور و گارانتی کتبی خدمات از ویژگی‌های برجسته عصر یخ به عنوان بهترین نمایندگی‌ تعمیرات یخچال هیمالیا در مشهد است.

چرا یخچال هیمالیا صدا می‌دهد؟ برای عیب‌یابی و تعمیر دستگاه چه باید کرد؟

لرزش بیش از حد موتور یخچال، معیوب بودن کمپرسور، خراب شدن موتور فن کندانسور یا کمپرسور، جوشیدن روغن کمپرسور یخچال فریزر و اختلال و مشکل در گاز یخچال از دلایل اصلی تولید صدای ناهنجار توسط یخچال هیمالیا است. در بیشتر مواقع تشخیص دلایل ایجاد صدا توسط یخچال هیمالیا سخت است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم با عصر یخ تماس بگیرید و از کارشناسان آن بخواهید که در اسرع وقت برای بررسی و معاینه فنی دستگاه شما اقدام کنند.

مشکل یخ‌زدگی و برفک یخچال فریزر هیمالیا را چگونه رفع عیب و تعمیر کنیم؟

در ابتدا از مناسب بودن محل قرارگیری یخچال فریزر هیمالیا (تراز بودن یخچال و دور بودن از وسایل گرمایشی) و مناسب بودن دما (فریزر 0 درجه فارنهایت یا منفی 18 درجه سانتی‌گراد و یخچال دمای حدود 37 درجه فارنهایت یا 3 درجه سانتی‌گراد) مطمعن شوید. سپس به بررسی سلامت لاستیک درب‌ها بپردازید. خرابی ترموستات یخچال و خراب شدن برد الکتریکی از دیگر دلایلی است که منجر به برفک زدن یخچال هیمالیا می‌شود. برای تعمیر برد و ترموستات یخچال لازم است حتما از تعمیرکاران مجاز نمایندگی هیمالیا کمک بگیرید.

چگونه یخچال فریزر هیمالیا را برای مواقعی که برق خانه رفته است، مجددا تنظیم کنیم؟

برای تنظیم مجدد دما ضمن توجه به فصول سال، دمای تنظیم شده برای یخچال در تابستان 4 درجه و برای فریزر 19- درجه است. همچنین مطابق دفترچه راهنمای یخچال هیمالیا این دما در زمستان برای یخچال باید 2 و برای فریزر 16- درجه باشد. همچنین با 2 بار لمس علامت ساعت بر روی نمایشگر یخچال هیمالیا، نشانگر یخچال شروع به چشمک زدن می‌كند که به کمک کلیدهای فلش بالا و پایین می‌توانید به تنظیم ساعت یخچال هیمالیا بپردازید.

طی سالیان متمادی از گذشته تا به امروز یخچال فریز هیمالیا به دلیل استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین تکنولوژی ها در ساخت از لحاظ کیفیت شهرت بسیار بالایی در میان برند های یخچال فریزر ایرانی دارد. با این وجود از آنجایی که تمامی دستگاه های برقی منزل در اثر خراب شدن تجهیزات و یا نوسانات ولتاژ برق ممکن است با خرابی و مشکلاتی رو به رو شود که نیاز به تعمیر داشته باشد یخچال های برند هیمالیا نیز از این قاعده مستثنی نیستند و ممکن است با استفاده نادرست در مدت زمان طولانی با مشکلاتی مواجه شود. اگر شما هم برای یخچال فریز منزل خود از برند هیمالیا استفاده می کنید به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در این مقاله سعی داریم نکاتی را هنگام خرابی و تعمیر یخچال خود معرفی کنیم.تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خدمات نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در مشهد

به دنبال نمایندگی معتبر تعمیر یخچال هیمالیا در مشهد هستید؟ “عصر یخ” را بخاطر بسپارید. ما پیش از آن که نیاز باشد گوشت و سبزی فریزر خود را برای جلوگیری از خرابی به یخچال همسایه‌ها منتقل کنید، در منزل شما حاضر می‌شویم. عصر یخ با کادر آموزش‌دیده و ماهر خود ضمن عیب‌یابی دقیق، یخچال شما را در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر می‌کنند. همچنین اگر یخچال خود را به تازگی خریده‌اید، برای نصب و سرویس خود با عصر یخ تماس بگیرید. برای ارتباط با ما کافیست درخواست خود را بصورت تلفنی یا آنلاین ثبت کنید.

مشاوره رایگان
جهت ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی باما تماس بگیرید

شارژ گاز یخچال هیمالیا در محل

چکه کردن آب از یخچال، یخ زدن مواد غذایی، بوی بد داخل یخچال، بالا رفتن مصرف برق و یکسره کار کردن یخچال علائمی است که نشان می‌دهد شما به یک تعمیرکار جهت شارژ گاز یخچال نیاز دارید. شارژ گاز یخچال هیمالیا یک فرایند پیچیده و تخصصی است. به همین دلیل شارژ گاز فریزر توسط تعمیرکاران ناشناس یا سرویس‌کاران محلی می‌تواند خرابی یخچال شما را بدتر کند. از این رو شما بایستی تنها از نمایندگی‌های مجازی مانند عصر یخ درخواست شارژ گاز یخچال در محل را بخواهید.

تعویض و تعمیر کمپرسور یا موتور یخچال هیمالیا

یکی از اصلی‌ترین دلایل برای روشن نشدن یخچال فریزر هیمالیا، خرابی کمپرسور یا موتور آن است. اگر با بازکردن درب یخچال لامپ آن روشن شود، اما هیچگونه صدایی از یخچال نیاید، ایراد از موتور یخچال است. البته اگر فن یخچال هیمالیا به‌خوبی کار می‌کند اما موتور روشن نمی‌شود، می‌توان مشکل را از خرابی رله استارت یا فیوز اورلود دانست.

توجه داشته باشید که اگر موتور یخچال فریزر شما بسوزد، دیگر نمی‌توانید آن ‌را تعمیر کنید و تنها راه‌حل تعویض آن است. توصیه می‌کنیم پیش از اقدام برای تعویض موتور یخچال فریزر هیمالیا از کارشناسان زبده ما در عصر یخ کمک بخواهید که بدانید تعویض موتور به‌صرفه‌تر است یا خرید یک یخچال جدید.

البته اگر می‌خواهید از یخچال هیمالیا برای چندین سال بدون هیچگونه خرابی استفاده کنید، توصیه می‌کنیم که سرویس دوره‌ای (حداقل هر شش ماه یکبار) یخچال هیمالیا را توسط تکنسین‌های ماهر و مجرب عصر یخ انجام دهید تا طول عمر مفید دستگاه شما افزایش یابد.

تعمیر و تعویض فن یخچال فریزر هیمالیا

وظیفه اصلی فن یخچال فریزر هیمالیا، خنک نمودن قسمت داخلی یخچال هیمالیا و حذف حرارت تولیدشده توسط کمپرسور و دیگر قطعات داخلی است. فن یخچال هیمالیا غالبا در قسمت پشت یا بالای یخچال هیمالیا قرار گرفته است. تجمع گرد و خاک در بخش فن یخچال، شکستن یا خم‌شدن پره‌های فن، نوسان برق و استفاده بیش از حد و نادرست از فن باعث خرابی فن یخچال می‌شود.

در مواردی که امکان تعمیر فن یخچال وجود داشته باشد با انجام تمهیداتی می‌توان ایرادات آن را رفع نمود. در صورتی که تکنسین فن را غیرقابل تعمیر بداند، شما نیاز به تعویض این قطعه دارید. تکنسین‌های متخصص عصر یخ، فرایند عیب‌یابی و تعمیر و تعویض فن یخچال هیمالیا را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

تعمیر برد یخچال هیمالیا در مشهد

تعمیر برد یخچال هیمالیا امری حساس بوده که تکنسین مربوطه بایستی بطور کامل علائم خرابی برد یخچال هیمالیا را بشناسد و بداند در چه صورت به تعویض یا تعمیر نیاز است.

از آنجایی که یخچال فریزرهای هیمالیا انواع مختلفی دارند، خرابی برد هر یک از آن‌ها نیز با کد متفاوتی نمایش داده می‌شود. به عنوان مثال کد ارور یخچال‌های دوقلو با ساید‌بای‌ساید و انواع دیگر متفاوت است که یک تکنسین تعمیرات به خوبی این موارد را می‌داند.

از نشانه‌های خرابی برد الکترونیکی یخچال‌ فریزرهای هیمالیا، روشن‌نشدن یخچال است. در چنین شرایطی اتصال برق و سلامت سیم برق را چک کنید تا مطمئن شوید که مشکلی وجود ندارد. اگر به این اطمینان برسید، احتمالا مشکل از برد یخچال است. توجه داشته باشید که اگر مشکل از موتور یخچال شما باشد، روشن‌شدن یخچال تا مرحله اسمارت پیش می‌رود. برای تعمیر برد یخچال فریزر هیمالیا و یا تعویض آن می‌توانید از خدمات در محل تکنیسین‌های مجرب عصر یخ در سرتاسر مشهد استفاده کنید.

تعویض فیلتر آب یخچال فریزر هیمالیا در مشهد

فیلتر آب یخچال فریزر هیمالیا به شکلی طراحی‌شده است که ناخالصی‌ها را از آب آشامیدنی پاک می‌کند. با گذشت زمان، فیلتر با ناخالصی‌‌ها مسدود شده و اثربخشی آن کاهش می‌یابد. از این رو لازم است فیلتر آب یخچال هیمالیا به صورت دوره‌ای تعویض شود. زمان تعویض فیلتر یخچال ساید هیمالیا به عوامل مختلفی مانند مدل یخچال، کیفیت آبرسانی و تعداد دفعات استفاده از آبسردکن بستگی دارد. در مجموع، بهتر است فیلتر یخچال هیمالیا را هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.

تکنسین‌های عصر یخ خدمات سرویس در محلی را برای شما فراهم کرده‌اند که به کمک این خدمات می‌توانید در محل مورد نظر خود خدمات تعویض فیلتر یخچال فریزر و ساید هیمالیا را دریافت نمایید.

شماره نمایندگی یخچال هیمالیا در مشهد

فرقی نمی‌کند در کدام منطقه از مشهد زندگی می‌کنید، عصر یخ در مناطق مختلفی مانند پیروزی، احمدآباد، طبرسی و قاسم‌آباد شعبه فعال داشته و در کمترین زمان ممکن برای ارائه خدمات در محل مورد نظر شما حاضر می‌شود. برای تماس با ما می‌توانید با شماره‌های 6655579-0513 و 6913261 -0513 تماس بگیرید.

همچنین شماره‌های همراه 09150100804، 09150600501 و  09150600702 برای دریافت خدمات از عصر یخ در دسترس هستند.

مزایای نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد توسط عصر یخ

اگر هنوز هم در انتخاب نمایندگی برای دریافت خدمات و سرویس دوره‌ای یخچال فریزر خود سردرگم هستید، کافیست در زیر به مزایای عصر یخ به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در مشهد نگاهی بیاندازید:

  1. کادر مجرب و متخصص (حرفه‌ای، صادقانه و منصفانه): تمامی تکنیسین‌های مجموعه ما در بخش فنی و تعمیر افراد خبره و آموزش‌دیده‌ای هستند که با عیب‌یابی سریع و دقیق می‌توانند تعمیرات یخچال فریزر شما را در کمترین زمان انجام دهند.
  2. خدمات دقیق و باکیفیت: وظیفه ما در عصر یخ، ارائه خدمات باکیفیت و ممتاز به مشتریان است. سابقه طولانی عصر یخ در راستای تعمیر انواع لوازم خانگی خارجی و داخلی گواه از رضایت خدمات‌گیرندگان ما است.
  3. هزینه‌های منصفانه و مشخص و جلوگیری از هزینه‌های اضافی: تمامی هزینه‌ها پیش از تعمیر اعلام شده و با جزئیات ثبت می‌شود. همچنین تمامی قیمت‌های مجموعه عصر یخ منصفانه و مطابق با نرخ اتحادیه است. از این رو هزینه‌های تعمیرات این نمایندگی مناسب بوده و تعویض با قطعات اصل و باکیفیت انجام می‌شود.
  4. حضور در محل کمتر از 24 ساعت: پس از تماس با نمایندگی، تعمیرکار در کمتر از 24 ساعت در محل حضور پیدا کرده و به بررسی یخچال شما می‌پردازد.
  5. پاسخ‌گویی شفاف و دقیق مراحل تعمیر: تعمیرکاران ما در عصر یخ با بررسی دقیق دستگاه شما، مشکل ایجاد شده را شناسایی می‌کنند و تمام گزینه‌های موجود (تعمیر، تعویض یا خرید دستگاه جدید) را با ذکر هزینه‌های احتمالی آن در اختیارتان می‌گذارند.
  6. تامین و تضمین اصالت قطعات مورد استفاده، ارائه فاکتور و گارانتی کتبی خدمات: با استفاده از خدمات عصر یخ دیگر نگران اصالت قطعاتی که نیاز به تعمیر دارند، نباشید. همکاران ما در بخش فنی با تامین سریع قطعات اصلی و ارائه فاکتور به همراه گارانتی کتبی خدمات دریافتی، خیال شما را نسبت به اصالت قطعات آسوده می‌کنند.
  7. مشاوره و عیب‌یابی تلفنی و حضوری رایگان و آگاهی کامل از فرایند تعمیرات یخچال هیمالیا: اگر احساس می‌کنید یخچال فریزر شما مثل قبل کار نمی‌کند، بجای جستجو در مقالات گوگل با کارشناسان باتجربه ما در عصر یخ تماس بگیرید. همکاران ما در مجموعه عصر یخ، گام به گام مراحل تعمیرات یخچال را در اختیار شما قرار خواهند داد، آن هم به صورت کاملا رایگان!

هزینه تعمیر یخچال هیمالیا در مشهد

هزینه تعمیر یخچال فریزر هیمالیا به عواملی مختلفی بستگی دارد که در ادامه آن‌ها را بیان خواهیم کرد. نمایندگی عصر یخ در مشهد ضمن استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت، پیش از شروع به تعمیر یخچال شما، هزینه تعمیر را تخمین می‌زند و جزئیات هزینه‌ها را در خدمت شما قرار می‌دهد. برای استفاده از خدمات عصر یخ درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

هزینه تعمیرات به موارد زیر بستگی دارد:

1- گارانتی خدمات ارائه‌شده توسط تعمیرکاران

2- مدل یخچال ساید بای ساید هیمالیا

3- نرخ مصوب اتحادیه

4-استفاده از قطعات فابریک و اورجینال

عوامل تاثیرگذار بر تعمیر یخچال هیمالیا در مشهد

عوامل زیر از اصلی‌ترین مواردی هستند که بر قیمت تعمیر یخچال فریزر هیمالیا اثر زیادی دارند:

قطعات قابل تعمیر یا تعویضی: در مواردی ممکن است تکنسین پس از عیب‌یابی و شناسایی محل بروز مشکل در یخچال، امکان تعمیر قطعه را ممکن بداند که در این صورت هزینه زیادی را متحمل نخواهید شد. در صورت عدم امکان تعمیر قطعه، بسته به قیمت قطعه هزینه تعویض متفاوت خواهد بود.

نوع مشکل در یخچال و فریزر: در مواقعی ممکن است با تراز کردن و ریست‌کردن تنظیمات یخچال فریزر هیمالیا، مشکل ایجادشده را حل نمود. در صورتی که با این راهکارها ایراد ایجادشده حل نشود، به دریافت خدمات بیشتری از تکنیسین نیاز دارید که باعث بالا رفتن هزینه تعمیر خواهد شد.

نوع قطعات خراب شده در یخچال و فریزر: روشن است که هر چه قطعه ضروری‌تری در یخچال خراب شود، هزینه تعمیر آن نیز بیشتر خواهد بود. گاهی ممکن است با تعویض نوار لاستیکی دور درب، مشکل یخچال شما حل شود. گاهی نیز ممکن است به تعمیر یا تعویض قطعات گران‌تری مانند برد یا ترموستات نیاز داشته باشید.

تعمیرات یخچال هیمالیا در مشهد با بالاترین کیفیت

یکی از دغدغه‌های همشهریان عزیز مشهدی، یافتن نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا با ارائه خدمات باکیفیت است. با استفاده از خدمات تکنیسین‌های عصر یخ، مطمئن باشید که تعمیرات اصولی و کاملی بر روی یخچال هیمالیای شما انجام می‌شود. ما در مجموعه عصر یخ، با کادری حرفه‌ای و آموزش‌دیده همکاری می‌کنیم که تجربه بالایی در تعمیر انواع مدل‌های یخچال هیمالیا دارند. عصر یخ با استفاده از قطعات اصل و گارانتی کیفیت قطعات در محل شما حاضر شده و پس از بررسی اولیه و برآورد هزینه، یخچال فریزر هیمالیا شما را تعمیر می‌نماید.

مشکلات متداول تعمیرات یخچال هیمالیا

داغ شدن غیرعادی موتور یخچال

یکی از مشکلات متداول در یخچال هیمالیا، داغ شدن غیر‌عادی موتور دستگاه است. علل این مشکل می‌تواند شامل اختلال و ایراد در بخش کمپرسور و اعمال فشار زیاد به آن، عدم کارکرد درست کندانسور و … باشد. در صورتی که موتور یخچال هیمالیا شما بطور غیر عادی داغ شده است، بهتر است به تکنسین متخصص مراجعه کنید تا با شناخت علت دقیق مشکل تعمیرات لازم را انجام دهد.

نشت آب یکی دیگر از مشکلات یخچال همیالیا

مشکل متداول دیگر یخچال هیمالیا، نشت آب است. این مشکل ممکن است به دلیل عوامل مختلفی از جمله نشتی در شیر آب ورودی، گرفتگی و انسداد لوله‌های تخلیه، اختلال در فرآیند یخ‌زدایی و دیفراست یخچال هیمالیا و… رخ می‌دهد. در صورت وجود این مشکل، بایستی تعمیرات لازم به موقع انجام شود تا جلوی خسارات بیشتری از جمله آسیب به دیگر قطعات یخچال هیمالیا و محیط اطراف گرفته شود.

برفک زدن و یخ زدن یخچال هیمالیا

برفک زدن و یخ زدن نیز از مشکلات شایع در یخچال هیمالیا است. این مشکل در دستگاه‌های مدل نوفراست بیشتر دیده می‌شود. علل ایجاد این مشکل شامل خرابی تایمر دیفراست، اتصال نادرست در قسمت بدنه، خرابی ترموستات، باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال و فرسودگی لاستیک دور درب است. برای رفع این مشکلات توصیه می‌شود از خدمات تعمیرکاران ماهر و کاربلد عصر یخ استفاده کنید.

اختلال در قطعات یخچال

در بعضی موارد، با وجود کارکرد صحیح دستگاه، محفظه داخلی یخچال هیمالیا سرد نمی‌شود. این مشکل ممکن است به دلیل اختلال در قطعه برد کنترل دما، ایراد در دمپر کنترل هوا، خرابی تایمر دیفراست و … به وجود آید.

صدای غیرعادی از یخچال هیمالیا 

مشکل صدای غیرعادی از یخچال هیمالیا، یکی از مشکلاتی است که بسیاری از مصرف‌کنندگان با آن مواجه می‌شوند. این صدا ممکن است به دلیل تراز نبودن و شکستگی و پره‌های فن دستگاه ایجاد شود که از عوامل اصلی تولید سروصدا در یخچال هیمالیا است. همچنین خرابی موتور فن کندانسور، شل شدن کویل کندانسور و لوله‌های کمپرسور نیز می‌توانند عوامل دیگری باشند که منجر به تولید سروصدا در یخچال هیمالیا می‌شوند.

خاموش‌شدن پنل نمایش یخچال هیمالیا

مشکل دیگری که ممکن است در یخچال هیمالیا رخ دهد، خاموش شدن پنل نمایش است که باعث می‌شود استفاده کردن از دستگاه دشوار شود. دلایل احتمالی این مشکل شامل خرابی بخش الکترونیکی، عدم تغذیه برق صحیح، مشکل در اتصالات سیم ها و کابل ها و یا خرابی قطعه نمایشگر است. توجه داشته باشید که تعمیر پنل یخچال هیمالیا کار ساده‌ای نیست و نباید دستگاه را به افراد بی‌تجربه بسپارید.

سایر مشکلات رایج یخچال هیمالیا

یخچال فریزر هیمالیا شما هنگام خرابی ممکن است با این مشکلات مواجه شود:

  • به وجود آمدن مشکلات کنترل دما در یخچال که نشان دهنده ی خرابی ترموستات می باشد.
  • برفک یخچال در فاصله زمانی کوتاه
  • غیر عادی بودن صدای یخچال و پر سر و صدا بودن موتور آن
  • چکه کردن قطرات آب از کمپرسور یخچال
  • پایین بودن درجه خنکی یخچال فریزر هیمالیا که باید توسط کارشناسان تست شود.
  • از کار افتادن فن خنک کننده یخچال فریزر هیمالیا
  • کار نکردن یخساز یخچال و منجمد نشدن مواد غذایی در یخچال فریز هیمالیا
  • به طور کلی روشن نشدن یخچال فریزر HYMALIA
  • خرابی برد الکترونیکی یخچال که با نمایش پیام خطا بر روی صفحه نمایش مشخص می شود.

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده سریعا با کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا Hymalia تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در محل در مشهد

در صورت نیاز به تعمیر یخچال خود، از تعمیرگاه‌های غیر‌‌مجاز درخواست خدمات نکنید. تعمیرکاران بدون مدرک با استفاده از قطعات غیر اصلی و دریافت هزینه‌های نامتعارف در سایه نبود مرجع معتبر برای رسیدگی به اعلام شکایات، مشتریان را دچار مشکل می‌کنند.

با عصر یخ که بهترین نمایندگی هیمالیا در مشهد است از خدمات حرفه‌ای تکنسین‌های آموزش‌دیده و ماهر آن برای تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در محل بهره‌مند شوید. تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در محل بدون نیاز به حمل یخچال به تعمیرگاه انجام می‌شود. اینکار باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما شده و از دسترسی آسان به خدمات تعمیراتی ما برخوردار خواهید بود. همچنین شما می‌توانید از خدمات رایگان عصر یخ که شامل مشاوره فنی حضوری و تلفنی است، بهره ببرید.

درباره شرکت هیمالیا

برند هیمالیا یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی شناخته شده با شعار مشهور “هیمالیا، بر قله زیبایی‌ها” است که شعار آن‌ها حاکی از اهمیت طراحی در محصولات این شرکت است. شرکت هیمالیا در دهه 50 فعالیت خود را با تولید یخچال فریزر، آغاز کرد. در دهه 60 بر تولید یخچال‌های صنعتی متمرکز شد و در دهه 70 نیز، به تولید یخچال فریزرهای ایستاده خانگی پرداخت. به تدریج و با پیشرفت فناوری، هیمالیا به تولید یخچال فریزرهای هوشمند و مدرنی پرداخته که در فروش آن‌ها در سراسر کشور سهم عمده‌ای را به دست آورده است.

در حال حاضر، حدود ۷۰۰ نفر از مهندسین و کادر متخصص ایرانی در شرکت هیمالیا مشغول به فعالیت هستند. این شرکت در محدوده استان البرز و در یکی از شهرک‌های صنعتی آن واقع شده است. هیمالیا دارای ظرفیت تولید بسیار بالایی است و از آغاز تا به امروز، محل کارخانه آن تغییری نکرده است.

شرکت و نمایندگی یخچال هیمالیا در مشهد

عصر یخ مجری نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا در مشهد است که با تجربه چندین ساله خود در زمینه خرابی و تعمیرات یخچال و ساید هیمالیا و همچنین دارا بودن کارشناسان ماهر برای تعمیر یخچال در خدمت شما است. برای دریافت خدمات از عصر یخ شما نیازی به حمل‌و‌نقل یخچال ندارید، بلکه کافیست با ما تماس بگیرید تا تعمیرگاه یخچال فریزر هیمالیا به محل شما بیاید و تکنسین مربوطه آن را بررسی نماید. علاوه بر خدمات تعمیر، شما می‌توانید از سرویس خدمات نصب یخچال هیمالیا متخصصین عصر یخ استفاده کنید. برای هماهنگی و استفاده از کلیه خدمات عصر یخ، درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید.

معرفی مدل‌های مختلف یخچال هیمالیا

هیمالیا یخچال فریزر بالا پایین، یخچال فریزر پایین بالا و یخچال فریزر دوقلو نیز تولید می‌کند. مدل‌های پانوراما، دلتا پلاس، امگا، آیس‌پول و مدل 530 هوم بار از محصولات پر‌فروش شرکت هیمالیا هستند.

یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا در 5 مدل متفاوت تولید می‌شود. تفاوت این مدل‌ها در امکانات داخلی آن‌ها مانند وجود یخساز اتوماتیک، حجم، گنجایش و شکل ظاهری آن‌ها است. یخچال دوقلوی‌های همیالیا نیز در دو سایز 15 و 17 فوتی تولید شده که بسته به نیاز خود می‌توانید یک محصول را خریداری نمایید. اکثر مدل‌های هیمالیا دارای یک کابین یخچال در بالا و یک کابین فریزر در پایین هستند که به آن‌ها یخچال کمبی می‌گویند.

تمامی محصولات شرکت هیمالیا دارای 30 ماه گارانتی هستند و در صورت بروز مشکل  400 نمایندگی پس از فروش در سراسر کشور از جمله نمایندگی عصر یخ در مشهد برای پاسخگویی به شما و رفع مشکل احتمالی حضور دارند.

راهکارهایی برای افزایش بازده یخچال فریزر هیمالیا و ماندگاری مواد غذایی

دفترچه راهنمای یخچال فریزر هیمالیا به‌منظور استفاده بهتر از این دستگاه‌ها راهکارهایی را بیان نموده است. شما برای افزایش بازده یخچال هیمالیا می‌توانید به رعایت موارد زیر بپردازید:

  • یکی از راه‌های افزایش طول عمر یخچال هیمالیا رعایت الگوی مناسب استفاده از آن در شرایط مختلف و توجه به تنظیم دمای آن است.
  • در صورت تمیز کردن منظم یخچال خود می‌توانید از بروز مشکلات بیشتر برای دستگاه جلوگیری نمایید.
  • در صورت مشاهده هرگونه صدا و یا اختلال در کارکرد باید در اسرع وقت برای برطرف نمودن آن اقدام کنید.
  • یخچال و فریزر خود را دور از منبع گرمایی نظیر اجاق، ماشین ظرف‌شویی یا نور مستقیم خورشید قرار دهید.
  • گردش هوا را در پشت یخچال مجاز کنید و چند جداره بین دیوار و یخچال بگذارید. در صورت داشتن مدل قدیمی‌تر، کویل‌های کندانسور را تمیز نگه‌ دارید.
  • از تمیز کردن و رسیدگی به قسمت‌های پشتی یخچال غافل نشوید. زیرا وجود گرد و خاک در این قسمت‌ها سبب کاهش سرمای یخچال شما خواهد شد.

راه‌های پیشگیری از خرابی یخچال و فریزر

برای پیشگیری از خرابی یخچال و فریزر، بهتر است همواره به رعایت نکات زیر بپردازید:

  1. اولین راه برای جلوگیری از خرابی یخچال، تمیزکاری و پاک‌کردن منظم دیواره‌های یخچال از یخ و رسوبات است. محلول آب و سرکه بهترین شوینده‌ طبیعی برای تمیز کردن داخل یخچال است. برای تهیه این محلول، یک قاشق غذاخوری سرکه را با یک لیوان آب مخلوط کرده و با این محلول یخچال و داخل آن را پاک کنید.
  2. دومین راه پیشگیری توجه به حفظ دمای یخچال و فریزر است. به همین دلیل از قرار دادن مواد غذایی داغ یا گرم داخل یخچال خودداری کنید و اجازه دهید غذا به دمای اتاق برسد و سپس آن را به یخچال یا فریزر منتقل کنید. رطوبت موجود در مواد‎‌غذایی یکی از دلایل ایجاد برفک است. از این رو میوه و سبزی را ابتدا خشک کنید، گوشت و مرغ را هم قبل از انتقال به فریزر داخل سبد بگذارید تا آب اضافه آن خارج بشود.
  3. سومین راه پیشگیری از خرابی یخچال و فریزر، بررسی هر چند ماه یک‌بار نوارهای لاستیکی دور درب یخچال است. هرگونه از شکل افتادگی یا پارگی نوارها می‌تواند عملکرد یخچال را تحت تاثیر قرار دهد. پس اگر با چنین موردی روبرو هستید، نسبت به تعویض نوار اقدام نمایید. همچنین تمیز نگه داشتن نوارها به طول عمر آن‌ها کمک می‌کند.
  4. کویل‌های کندانسور بخش مهمی از ساختمان یخچال و فریزر شما هستند. این شبکه فلزی وظیفه دارد گرمای جذب شده از فضای داخل را به بیرون از دستگاه منتقل کند. کثیفی کویل‌ها انتقال گرما را با مشکل مواجه نموده و باعث فشار مضاعف به یخچال شما می‌شود. گردوغبار، چربی، پرز فرش از جمله چیزهایی هستند که باید از روی کویل‌ها پاک شوند. همچنین به تمیز بودن فن کندانسور نیز توجه داشته باشید.

چرا یخچال هیمالیا بخریم؟

یخچال‌های برند هیمالیا دارای سیستم ضد بوی پلاسما هستند که از پیچیدن بوی بد محصولات غذایی داخل یخچال جلوگیری می‌کند. همچنین یخچال فریزرهای هیمالیا دارای کیفیت ساخت بالا، گارانتی با مدت زمان زیاد و نصب رایگان هستند. محصولات هیمالیا فضای زیادی دارند و به جادار بودن معروف هستند. وجود این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید مواد‌غذایی موردنیاز خود را برای مدتی طولانی سالم و تازه نگهداری کنید. همچنین این یخچال‌ها سازگاری خوبی با دکوراسیون خانه شما دارند و زیبایی آشپزخانه را دوچندان می‌کنند.

خطا و ارورهای رایج یخچال هیمالیا

در این قسمت به بررسی دلایل ارورهایی که روی صفحه نمایش یخچال هیمالیا نمایان می‌شود، پرداخته‌ایم که می‌توانید به درک اولیه‌ای از علت ایرادات احتمالی دستگاه خود برسید.

کد خطاعلتراه‌حل
L2ایراد در مجموعه لامپ‌ها و المان‌های مربوط به روشنایی است.لامپ‌های داخل یخچال فریزر هیمالیا را بررسی کنید.
H4ایراد جدی در هیتر دستگاهسینی گرم‌کن یخچال فریزر هیمالیا تعویض گردد.
H3احتمال وجود مشکل در برد اصلی یخچال فریزرمقاومت گرمکن یا هیتر یخچال فریزر هیمالیا را بررسی کنید. ممکن است ایراد جزئی بوده و با تعویض یک قطعه فرعی برطرف شود.
H2در یخچال فریزر هیمالیا این کد بطور کلی نشان از خرابی گرم‌کن یا هیتر این دستگاه دارد.اگر پس از تست هیتر متوجه عدم وجود مشکل شدید، بهتر است برد اصلی دستگاه را بررسی کنید.
H1مربوط به گرمکن یخچال فریزر هیمالیا است.برای تعمیر و عیب‌یابی دقیق آن بایستی اهم گرم‌کن اواپراتور را تست نموده و در صورت وجود خرابی، آن را تعمیر کنید.

C2

 

بالا بودن دمای یخچالممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که تشخیص آن تنها توسط یک متخصص امکانپذیر است.
C1احتمالا مربوط به خرابی کمپرسور یخچال است.اگر خطای C روی یخچال فریزر هیمالیا نمایش داده می‌شود، بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید.
F4

نشان‌دهنده خرابی سنسورها و اواپراتور و در مواردی خرابی برد اصلی یخچال است.

 

از یک تعمیرکار مجاز برای تست قطعات اواپراتور و سنسورها کمک بخواهید تا در صورت وجود مشکل قابل حل، آن را تعمیر کند. در غیر اینصورت نیاز به تعویض برد اصلی یخچال هیمالیا دارید.
F3مربوط به حسگرهاسنسورها را مورد بررسی قرار دهید و اقدام به تعمیر آن‌ها نمایید. در صورت حاد بودن مشکل نیاز به تعویض حسگرهای یخچال فریزر هیمالیا است.
F2امکان ایراد در سنسورها و حسگر‌های اواپراتور است.ممکن است ایراد از اتصالات اواپراتور باشد و مشکلی در خود آن وجود نداشته باشد. برای اطمینان بایستی تمام قطعات و اتصالات تست شوند.
E3احتمالا به دلیل وجود مشکل در ترموفیوز یخچال فریزر هیمالیا است.برای حل این مشکل بهتر است به یک تعمیرکار یخچال فریزر هیمالیا مراجعه کنید.
E6

ایراد از برد اصلی یخچال فریزر هیمالیا است

 

امکان دارد با تعمیر کردن مشکل حل شود. البته در برخی موارد امکان دارد که مجبور به تعویض کلی برد شوید.
F1احتمالا مشکل از حسگرهای دمای فریزر است.ممکن است این مشکل ناشی از یک ایراد جزئی در سنسورها باشد و یا ممکن است به طور کل نیاز داشته باشید حسگرها را تعویض کنید.
E1نشان‌دهنده ایجاد ایراد در مقاومت سنسورهای داخلی فریزر است.

بایستی خرابی سنسور و میزان مقاومت آن بررسی گردد.

 

E2نشان از خرابی مقاومت سنسورها دارد. البته ممکن است مشکل از برد اصلی یخچال فریزر نیز باشد.بعد از سنجش مقاومت سنسورها و اطمینان یافتن از عدم وجود خرابی در آن‌ها، برد اصلی را تست کنید. اگر غیر قابل تعمیر بود، آن را تعویض نمایید.
hftوجود ایراد در برد hft یخچال

بهتر است به تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض برد بپردازید

که البته اینکار بهتر است توسط یک متخصص انجام شود تا از آسیب‌های احتمالی دیگر به سایر قطعات یخچال جلوگیری شود.

alمشکلی برای تنظیم دمای فریزر به وجود آمده است.با دیدن این خطا می‌بایست برای رفع ایراد آن اقدام نمایید.

 

 اقداماتی که باعث مشکلات بیشتری در دستگاه شما می‌شود:

1 سپردن تعمیرات به افراد ناشی: درصورت وجود مشکل در دستگاه شما اصلا به غیر از افراد متخصص نمایندگی به کسی دیگه جهت تعمیر یا تعویض دستگاه نسپارید.پیداکردن یک فرد متخصص می تواند مشکلات دستگاه شما را در سریع ترین زمان ممکن بررسی کرده و به تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه پرداخته است .

2-به تأخیر انداختن تعمیر دستگاه: زمانی که دستگاه شما مشکلی برایش ایجاد شد در سریعترین زمان ممکن با تماس با نمایندگی ها یا افراد متخصص آن را حل کنیدو تأخیر نیاندازید چون ممکن است به تاخیر انداختن تعمیریا تعویض قطعه باعث از بین رفتن مشکلاتی دیگر شود.

3- دستکاری کردن ساید بای ساید: در صورتی افراد مهارت کافی در تعمیر یا تعویض قطعات ندارند به هیج عنوان مشکلات ساید بای ساید خود را به دست افراد کم تجربه نسپارید.

نظرات کاربران