تعمیر اتو در مشهد

اتو یک لوازم خانگی کوچک است اما یکی از مفیدترین لوازم خانه است. برای صاف کردن لباس‌هایمان و مناسب کردن آن‌ها برای پوشیدن تا بتوانیم هر روز از آن لباس ها استفاده کنیم. اگر اتوی مرغوب خریداری کنید ممکن است نیازی به تعمیر آن نداشته باشید. با این حال اگر اتوی کمی بی کیفیت خریداری کنید یا اتوی شما کاملا قدیمی شده باشد ممکن است به تعمیر کردن نیاز داشته باشد برای تعمیر آن ممکن است چندین مشکل وجود داشته باشد و اما به جای مراجعه به یک متخصص شما می توانید با مرکز خدمات مهندسی عصر یخ تماس بگیرید تا در اولین فرصت مهندسین حرفه ای و کار آمد به کمک شما بیایند و مشکل آن را رفع کنند.

مشکلات معمول جهت تعمیر اتو و بخارشوی 

مشکلات دیگری هم وجود دارد که ممکن است باعث خرابی بخار شوی یا اتو شود که این خرابی ممکن است برای اتو یا بخار شوی شما اتفاق افتاده. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست بالا نام برده نشده است و یا نمی دانید که مشکل آن به چه دلیل است و یا اگر اتو یا بخار شوی شما به درستی کار نمی کند می توانید با مرکز خدمات مهندسی عصر یخ تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین حرفه ای و کار آمد جهت عیب یابی اتو یا بخار شوی برای شما ارسال شود.

1.اتو برقی یا بخار شوی روشن نمی شود.
2.لامپ خبر روشن ولی کف اتو حرارت ندارد.
3.با روشن شدن دستگاه فیوز خانه می پرد.
4.بخار تولید به خارج از دستگاه هدایت نمی شود.
5.حرارت بیش از حد شده و باعث آسیب می شود.
6.از دستگاه آب چکه می کند.

خدمات تعمیر اتو در مشهد شامل موارد زیر می باشد : 

  • تعمیرات صفحه کلید اتو
  • تعمیرات ترموستات اتو
  • تعمیرات المنت اتو
  • تعمیرات دسته ی اتو
  • تعمیرات مجموعه بی متال اتو
  • تعمیرات و تعویض واشرهای اتو
  • تعمیرات در پوش اتو
  • تعمیرات بدنه ی اتو
  • تعمیرات کلیدهای ولومی اتو

همچنین تعمیر انواع  لوازم برقی منزل مانند،تعمیرات ماکروفر و سولاردام در مشهد و تعمیر و سرویس لباسشویی به صورت حرفه ای و توسط متخصصین ماهر نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی عصر یخ در مشهد انجام می شود..

سعی کنید مشکل اتو را شناسایی کنید و سپس تعمیر اتو را انجام دهید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که تشخیص دهید مشکل اتو از کجاست و شما می توانید دفترچه راهنمای اتو را بخوانید و بررسی کنید که آیا تمام تنظیمات اتو را به درستی انجام داده اید یا خیر و بعد اطمینان حاصل کنید که از سیم برق و ترموستات و اینکه آیا بخار به درستی خارج می شود یا خیر و در نهایت صفحه کفی موجود در پایین اتو را بررسی کنید.

تعمیر اتو در مشهد | عصریخ

تعمیر اتو

 

رایج ترین مشکلات اتو بخار و راه حل های آنها چیست؟

اتو یکی از کاربردی ترین لوازم الکترونیکی است و تقریباً در اختیار همه است. این دستگاه به ما این امکان را می‌دهد که لباس‌های خود را با بخار اتو بکشیم تا هنگام پوشیدن لباس‌ها تازه و ترد به نظر برسند. و در این صورت ممکن است هر از گاهی اتو مشکلات خاصی را ایجاد کند و رایج ترین مشکلات که در اتو بخار وجود دارد در پایین توضیح خواهیم داد:

  • تجمع مواد معدنی

این یکی از رایج ترین مشکلات اتو بخار است که می تواند منجر به کاهش طول عمر اتو شما شود. اتفاقی که می افتد این است که آبی که در آن استفاده می کنید ممکن است سخت باشد و حاوی مواد معدنی خاصی باشد که ممکن است در خطوط و دریچه های اتو شما رسوب کند و اینها ممکن است راه خروج بخار اتو را مسدود کرده باشند و منجر به چکیدن آب می کند و برای جلوگیری از این امر شما فقط از آب مقطر یا فیلتر شده استفاده کنید و آب را از مخزن خالی کنید و برای تمیز کردن رسوبات شما می توانید از یک پاک کننده قوی برای حذف آهک یا کلسیم استفاده کنید.

  • لکه بینی

یکی دیگر از مشکلات رایج در اتو بخار که می توانید با آن مقابله کنید مشکل لکه بینی است. اگر اتو بخار شما بیش از حد پر شده باشد. جریان آب از درگاه هایی که اتو در موقعیت خود قرار می گیرد برای استفاده باقی می گذارد و آبی که چکه می‌کند یا می‌افتد می‌تواند منجر به ایجاد لکه‌های آب روی لباس شود که ممکن است بد به نظر برسند و بهترین راه برای حل این مشکل این است که مخزن اتو را تا بالا پر نکنید و کمی جا بگذارید و قبل از رسیدن به حداکثر سطح توصیه شده توقف کنید تا مخزن زیاد پر نشود که باعث ریختن آب از مخزن شود.

شاید شما هم با مشکل گرم نشدن اتو بخار برخورد کرده باشید که آن یکی از دیگر مشکلات بسیار رایج در اتو بخار است. برای بررسی علت این مشکل ابتدا باید مطمئن شوید که سیم برق به درستی متصل و روشن شده باشد سپس سیم برق و ترموستات را بررسی کنید و بعد ترموستات را تنظیم کنید و بعد دوباره گرمایش را بررسی کنید و اگر اتو به درستی کار نکرد ممکن است مشکل از گرم نشدن اتو باشد که باید آن را تعویض کنید برای رفع این مشکل شما می توانید با مرکز خدمات مهندسی عصر یخ تماس بگیرید تا در اولین فرصت به کمک شما بیایند.

  • اتو به پارچه می چسبد

بسیاری از افراد وضعیت چسبیدن اتو به پارچه یا لباس هایشان را تجربه کرده اند و در این صورت ممکن است مشکل از کفی اتو باشد و اولین کاری که باید انجام دهید این است که کفی را تمیز کنید و مخزن را با استفاده از یک پاک کننده قوی تمیز کنید و برای این کار فقط از آب مقطر استفاده کنید و اگر مشکل همچنان حل نشد ممکن است کفی معیوب شده باشد و باید حتما آن را تعویض کنید.

  • ترموستات و سیم برق را تعویض کنید

در مرحله بعد مشکل از ترموستات و سیم برق است که می توانید برای تعمیر این مشکلات رایج در اتو اقدام کنید. تعویض ترموستات و سیم برق کار چنان سختی نیست اما باید زیر نظر متخصص انجام شود. برای تعویض سیم برق ابتدا باید یک سیم مناسب برای اتو خود خریداری کنیدو بعد از آن با استفاده از یک پیچ گوشتی پانل پوشش را بردارید و سپس سیم داخل آن را جدا کنید و بعد ترموستات جدید را دقیقاً همانطوری که قبلاً وصل شده است وصل کنید و اگر برای شما سخت است که ترموستات را تعویض کنید شما می توانید پانل را به عقب بچرخانید و ببینید که آیا اتو به درستی کار می کند یا خیر اگر باز هم کار نکرد ممکن است مشکل از جای دیگری باشد برای عیب یابی شما می توانید با مرکز خدمات مهندسی عصر یخ تماس بگیرید و از آنها کمک بگیرید.

  • برای ترمیم مشکلات رایج اتو صفحه زیری را تمیز کنید و علائم را بردارید

ابتدا باید صفحه زیری را تمیز کنید و اگر چیزی به زیر آن چسبیده است آن را جدا کنید زیرا این مشکل ممکن است لباس شما را به درستی اتو نکند و برای این کار از یک پارچه مرطوب که با کمی نمک لمس شده است استفاده کنید تا اگر چیزی چشبیده است آن را پاک کنید و همچنین می توانید از آب و صابون استفاده کنید برای تمیز کردن صفحه زیره اتو که با استفاده از یک پارچه نایلونی صفحه زیره را تمیز کنید و در گاهی از مواقع ممکن است نشاسته روی صفحه زیره اتو گیر کرده باشد و برای رفع این مشکل شما می توانید از کمی سرکه سفید استفاده کنید و از طرفی دیگر برای از بین بردن آثار سوختگی شما می‌توانید از پاک‌کننده فر استفاده کنید و قبل از شستشو با آب سرد آن را چند دقیقه روی صفحه زیره اتو بگیرید تا کاملا تمیز شود.

  • سوراخ های بخار و همچنین ظرف آب را تمیز کنید

یکی دیگر از کار هایی که باید انجام دهید تا اتو خود در شرایط عالی کار کند تمیز کردن سوراخ های بخار و ظرف آب است ابتدا باید مخزن سوراخ های بخار را با سرکه سفید به اندازه یک چهارم پر کنید و سپس اتو را بخار دهید تا خالی شود این کار باعث از بین رفتن انواع رسوبات از سوراخ های بخار اتو می شود و برای تمیز کردن ظرف آن شما می توانید آن را با آب گرم پر کنید و سپس آن را به درستی بشویید تا اگر مخزن آن گرفته است کاملا تمیز شود.

تعمیر اتو اصلا کار سختی نیست و به تجربه ای هم نیاز ندارد شما می توانید مشکلات رایج اتو را خودتان ترمیم کنید و نیازی به کمک کردن مهندسین حرفه ای نیست و اما اگر مشکل حل نشد شما می توانید به راحتی با مرکز خدمات مهندسی عصر یخ تماس بگیرید.

تعمیر و عیب یابی اتو در مشهد | عصر یخ

تعمیر اتو

 

آموزش نحوه ی نگهداری از اتو

از آنجا که اتو یکی از لوازم های خانگی کار آمد است باید برای استفاده کردن بهینه از آن با نحوه نگهداری اتو آشنا باشید. به همین دلیل در ادامه مقاله به بررسی آموزش نحوه نگهداری از اتو می پردازیم. برای این که بتوانید از اتوی خود به صورت طولانی استفاده کنید رعایت کردن موارد زیر الزامی است:

  • اتو را در جایی قرار دهید که امکان افتادن آن کم باشد.
  • در صورت افتادن اتو یا ضربه خوردن به آن ممکن است که قطعات داخلی آن دچار جابجایی شوند.
  • قبل از خنک شدن اتو به صورت کامل، کابل آن را به دور دسته نپیچید.
  • در صورتی که به صورت کامل خشک نشده باشد، پوشش کابل را از بین می برد و به آن آسیب وارد می کند.
  • اتو را به هیچ عنوان داخل آب قرار ندهید: زیرا که این کار باعث می شود آب به بخش های داخلی اتو نفوذ پیدا کند و باعث خرابی آن شود.
  • در صورت خرابی سیم دستگاه باید آن را تعویض کنید: در صورت بروز همچین مشکلی یعی کنید تا از کابل هایی با روکش بافته شده استفاده نمایید.
  • یکی دیگر از نکته های قابل توجه برا نگه داری از اتو، نکشیدن اتو روی زیپ، قلاب و سگک لباس ها است زیرا این کار باعث می شود کفی اتو خراب شود.
  • برای پر کردن مخزن آب از شیر آب جلوگیری کنید، زیرا این کار باعث می شود املاح آب در داخل اتو رسوب کند.
  • بعد از تمام شدن اتو کشی مخزن اتو را خالی کنید.
  • از سرکه و جوهر نمک می توانید برای پاک کردن رسوبات اتو استفاده نمایید.
  • از ریختن آب بر روی اتو جلوگیری کنید.