نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا

نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در مشهد

مزیت و خدمات نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در مشهد توسط عصر یخ 

  1. کادر مجرب و متخصص (حرفه‌ای، صادقانه و منصفانه)
  2. خدمات دقیق و باکیفیت
  3. حضور در محل کمتر از 2 ساعت
  4. پاسخ‌گویی شفاف و دقیق مراحل تعمیر
  5. تامین و تضمین اصالت قطعات مورد استفاده، ارائه فاکتور و گارانتی کتبی خدمات
  6. مشاوره و عیب‌یابی تلفنی و حضوری رایگان و آگاهی کامل از فرایند تعمیرات یخچال اسنوا
 
عصریخ
تعمیرلوازم خانگی در مشهد

فرم درخواست تعمیرات لوازم خانگی در مشهد

تعمیر لوازم خانگی در مشهد

چرا به عصر یخ اعتماد کنیم؟

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

1- پس از تماس با نمایندگی درکمتر از 2 ساعت تعمیرکار در محل حضور بهم میرساندومشکل یخچال شما را بررسی می کند.

180 روز گارانتی بی قید و شرط

تمامی کارشناسان ما در بخش تعمیر افراد خبره و دوردیده می باشندوبا عیب یابی به موقع می توانندتعمیرات را سریع انجام د هند

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

با توجه به اینکه این یخچال های ساید بای ساید هیمالیا دارای ویژگیهای منحصر به فردی هستندتعمیرات آن را فقط افرادی می توانند انجام دهند که با این برند آشنایی کامل داشته باشند.

تکنسین های اشنا به فناوری روز دنیا

4- تعمیرات یخچال ساید بای ساید درکمتر از 24 ساعت انجام می شود

قیمت منصفانه و کمتر از اتحادیه

هزینه های تعمیرات این نمایندگی بسیار مناسب و تعمیر ات وتعویض قطعات با کیفیت بالا انجام میشود

سوالات متداول

مشکلات یخچال فریزر اسنوا چیست؟

یخچال فریزرهای اسنوا تعدادی از مشکلات گزارش شده توسط مالکان خود بخصوص در مدل‌های درب فرانسوی مانند نشت آب، ناموزون بودن درب‌ها، صدای بلند، دمای نامناسب و خرابی یخساز دارند.

 
عمر یخچال فریزرهای اسنوا چقدر است؟

عمر مفید یخچال فریزها بین 12 تا 15 سال است. یخچال‌ها

بطور متوسط، یک یخچال فریزر اسنوا تا 15 سال می‌تواند عمر کند. بعد از گذشت این مدت، هزینه تعمیرات یخچال شروع به افزایش شما می‌کند. البته، طول عمر دستگاه به نحوه نگهداری آن بستگی بسیار زیادی دارد.

ی برند هیمالیا نیز مستثنی از این قاعده نیستند. البته می‌توان با استفاده اصولی و درست، عمر مفید یخچال را افزایش داد. توصیه می‌کنیم پس از عمر مفید دستگاه، اقدام به تعویض یخچال نموده و یا دستگاه را سرویس کامل کنید.

چرا یخچال فریزر اسنوا یخ‌ زدایی نمی‌کند ؟

در ابتدا هیتر المنت یخچال اسنوا را با مولتی‌متر بررسی کنید تا ببینید گرمای کافی به کویل‌های اواپراتور برای ذوب یخ‌های جمع شده می‌دهد یا خیر.

چرا یخچال فریزر اسنوا خنک نمی‌شود؟

این هم مشکل دیگری از مشکلات یخچال اسنوا است. بسیاری از مصرف‌کنندگان این محصول از خرابی فن اواپراتور و خرابی کمپرسور شکایت داشتند که در نهایت باعث خنک نکردن یخچال فریزر اسنوا می‌شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در مشهد + سرویس و عیب یابی در منزل

“روی ما حساب کنید” شعار شرکت اسنوا بوده که کیفیت و دوام بالای محصولات این برند، نشان از صداقت این ادعا تا به امروز داشته است. از آنجایی که این یخچال‌ها تولید کشور خودمان هستند، قطعات داخلی آن‌ها به راحتی پیدا شده و در صورت بروز آسیب نیز، شما می‌توانید آسان‌تر تعمیرکار مربوطه را پیدا کنید. برند اسنوا مانند دیگر برندهای موجود، نمایندگی‌های بسیاری در شهرهای مختلف ایران داشته و در تلاش است بوسیله ضمانت‌نامه‌ها و خدمات پس از فروش مشتریان و مصرف‌کنندگان خود را راضی نگه دارد.
اگر به هر دلیلی احساس می‌کنید از عملکرد یخچال اسنوای خود رضایت ندارید و یا نیاز به استفاده از ضمانت‌نامه شرکت دارید، می‌توانید با عصر یخ به‌عنوان بهترین نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در مشهد تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن، برای تعمیر و بازدید از یخچال اسنوای شما در منزل‌تان حاضر شوند.

مشاوره رایگان
جهت ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی باما تماس بگیرید

نمایندگی یخچال اسنوا در مشهد

شاید برایتان سوال باشد که برند اسنوا چه خدماتی را برای مصرف‌کنندگان محصولات خود در نمایندگی‌های آن در نظر گرفته است، در زیر کلیه خدماتی که یک نمایندگی معتبر اسنوا برای مشتریان خود ارائه می‌دهد را معرفی کرده‌ایم. البته لازم به ذکر است که برخی نمایندگی‌ها مانند عصر یخ خدمات اختصاصی و ممتازی را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند که شامل موارد زیر است:

  • مشاوره فنی رایگان و راهنمایی درباره نحوه نگهداری از دستگاه (مشاوره تلفنی و حضوری رایگان ویژه همشهریان مشهدی)
  • خدمات تعمیر و عیب‌یابی یخچال‌های برند داخلی مانند اسنوا و هیمالیا و … (به‌علت نزدیکی به محل سکونت شما با چهار شعبه فعال در پیروزی، احمدآباد، طبرسی و شهرک غرب در کمتر از 2 ساعت در منزل شما هستیم)
  • نصب و سرویس سریع کلیه یخچال فریزرهای اسنوا
  • تعویض کلیه قطعات نیاز به تعمیر با قطعات اورجینال و دارای ضمانت‌نامه (سفارش تلفنی و ارسال درب منزل ویژه ساکنین مشهد)

عصر یخ، نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در مشهد

یکی از امتیازاتی که یک شرکت تعمیراتی یخچال باید داشته باشد، تعمیرات یخچال اسنوا در منزل یا بطور کلی تعمیر یخچال در محل است؛ چرا که با این روش متحمل هزینه حمل و نقل دستگاه نیستید. در مجموعه عصر یخ بیش از 95% تعمیرات در منزل انجام شده و تنها 5% درصد تعمیرات (مانند تعمیرات درب، بدنه و …) در تعمیرگاه ما انجام می‌شود. عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود، تعمیر انواع لوازم خانگی در تمامی برندهای داخلی و خارجی را توسط بهترین تکنسین‌های باتجربه و آموزش‌دیده خود مطابق با نرخ اتحادیه انجام می‌دهد.

ما نیز در منازل خود از لوازم خانگی مشابه مشتریان‌مان استفاده می‌کنیم، به همین دلیل نگرانی شما را از دیر رسیدن تعمیرکار یا امکان اصل نبودن قطعات تعویضی درک می‌نماییم. برای همین سرعت ارائه خدمات و اصالت و تضمین قطعات اولویت کاری ما در مجموعه عصر یخ است. ما مشتریان را مانند خانواده خود می‌دانیم که به کمک ما برای انجام تعمیرات نیاز پیدا کرده‌اند. 

  • مشاوره فنی رایگان و راهنمایی درباره نحوه نگهداری از دستگاه (مشاوره تلفنی و حضوری رایگان ویژه همشهریان مشهدی)
  • خدمات تعمیر و عیب‌یابی یخچال‌های برند داخلی مانند اسنوا و هیمالیا و … (به‌علت نزدیکی به محل سکونت شما با چهار شعبه فعال در پیروزی، احمدآباد، طبرسی و شهرک غرب در کمتر از 2 ساعت در منزل شما هستیم)
  • نصب و سرویس سریع کلیه یخچال فریزرهای اسنوا
  • تعویض کلیه قطعات نیاز به تعمیر با قطعات اورجینال و دارای ضمانت‌نامه (سفارش تلفنی و ارسال درب منزل ویژه ساکنین مشهد)

در مجموعه عصر یخ بیش از 95% تعمیرات در منزل انجام شده و تنها 5% درصد تعمیرات (مانند تعمیرات درب، بدنه و …) در تعمیرگاه ما انجام می‌شود. عصر یخ در راستای نیازهای روزمره مشتریان خود، تعمیر انواع لوازم خانگی در تمامی برندهای داخلی و خارجی را توسط بهترین تکنسین‌های باتجربه و آموزش‌دیده خود مطابق با نرخ اتحادیه انجام می‌دهد.

مزایای نمایندگی تعمیر یخچال فریزر اسنوا در مشهد توسط عصر یخ

آرامشی که با دانستن اینکه لوازم خانگی شما برای تعمیر در دستان تکنسین‌های حرفه‌ای هستند، از مزایای اصلی استخدام یک سرویس تعمیر یخچال متخصص و کاربلد است. در ادامه نگاهی به مزیت‌های ویژه نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا عصر یخ می‌اندازیم.

خدمات دقیق و باکیفیت

خدمات حرفه‌ای تعمیر یخچال یک راه عالی برای اطمینان از اینکه تعمیرات شما به موقع و مقرون به صرفه انجام می‌شود است. چه با مشکلات جزئی مانند نشتی و شکستگی قطعات و چه با تعمیرات پیچیده‌تر سر و کار داشته باشید، تکنسین‌های حرفه‌ای تعمیر یخچال در عصر یخ این تخصص را دارند که به شما کمک کنند یخچال خود را سریع تعمیر کنید. متخصصین ما با توانایی ارائه راه حل‌های جامع برای مشکلات مختلف، می توانند در زمان و هزینه شما تا حد قابل توجهی صرفه جویی کنند.

تامین و تضمین اصالت قطعات مورد استفاده، ارائه فاکتور و گارانتی کتبی خدمات

وقتی صحبت از تعمیر هر وسیله‌ای به میان می‌آید، به خصوص لوازمی که به اندازه یخچال مهم هستند، آرامش خاطر قیمتی ندارد. دانستن اینکه کار به درستی انجام می‌شود و تکنسین با تجربه و واجد شرایط است، می تواند تا حد زیادی به کاهش استرس کمک کند. یک سرویس تعمیر یخچال معتبر دارای تکنسین‌هایی است که دقیقاً می‌دانند چه کاری انجام دهند تا مشکل برای همیشه بر طرف شود. اطمینان از خدمات ارائه شده توسط مجموعه عصر یخ باعث شده تا خدمات دارای گارانتی کتبی باشند، بنابراین اگر مشکلی در آینده به وجود آمد، شما تحت پوشش هستید!

کادر مجرب و متخصص (حرفه ای، صادقانه و منصفانه)

اکثر یخچال ها حاوی گاز فریون و سایر مواد خطرناک هستند که برای تعمیر ایمن نیاز به ابزار و دانش خاصی دارند. اگر تجهیزات یا تجربه مناسبی نداشته باشید، تلاش برای انجام کار توسط خودتان می‌تواند خطرناک باشد. یک تکنسین واجد شرایط می داند که چه اقدامات احتیاطی ایمنی باید انجام شود و به تمام ابزار و لوازم مورد نیاز برای کار دسترسی دارد. مجموعه عصر یخ دارای یک سیستم اعزام با فناوری پیشرفته استفاده است که امکان می دهد هر گونه لوازم خانگی خراب را در یک سفر و در کمال ایمنی تعمیر کنیم.

حضور در محل کمتر از 2 ساعت

تلاش برای تعمیر دستگاه، خود زمان ارزشمندی را می‌طلبد که می‌تواند صرف انجام کارهای دیگری شود، مانند گذراندن وقت باکیفیت با دوستان یا خانواده یا انجام کارهای خانه. با استخدام شخص دیگری که کار را برای شما انجام دهد، زمان بیشتری را در روز آزاد می کنید تا بتوانید روی کارهای دیگری که باید انجام شوند و تخصص دارید تمرکز کنید. به علاوه، زمانی که یک متخصص نیازهای تعمیر لوازم خانگی شما را برطرف می‌کند، معمولاً سریع‌تر از زمانی که شما می‌خواهید خودتان آن را برطرف کنید، می‌توانند این کار را انجام دهند! از مزیت‌های ویژه تیم تعمیرات یخچال عصر یخ، حضوری فوری و کمتر از 2ساعت در محل است.

پاسخ گویی شفاف و دقیق مراحل تعمیر

اگر یخچال شما دچار مشکل شده است، امروز با یک متخصص برای تعمیر یخچال در عصر تماس بگیرید تا از مشاوره و عیب‌یابی رایگاه بهره‌مند شوید.

شماره تعمیر یخچال اسنوا در مشهد

عصر یخ به عنوان یکی از برترین نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در مشهد برای رضایت بیشتر مشتریان و اطمینان به تخصص تعمیرکاران مجموعه، کلیه تعمیرات یخچال‌های اسنوا -بخصوص یخچال‌های سایدبای‌ساید اسنوا- را با استفاده از قطعات اورجینال و درجه یک به مدت چند ماه گارانتی میکند تا خیال شما از اصالت قطعات تعویضی و تخصص تعمیرکاران مجموعه ما راحت باشد.

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش عصر یخ، یک نام آشنا و باشهرت در تعمیرات یخچال‌های ساید اسنوا است که این شهرت در طول سال‌ها اعتماد مشتریان ایجاد شده است.

برای ثبت درخواست سرویس و تعمیر سایدبای‌ساید اسنوا کافیست همین الان با شماره‌های 6655579-0513 و 1691326-051 تماس بگیرید.

هزینه و قیمت تعمیر یخچال اسنوا در مشهد

همانطور که پیشتر بیان شد، کلیه هزینه تعمیرات در مجموعه عصر یخ کاملا شفاف، با جزئیات و مطابق با نرخ‌های اتحادیه مربوطه است که قابل پیگیری مشتریان عزیز می‌باشد. همچنین تعمیرکاران ما به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در مشهد پیش از دست به آچار شدن، هزینه احتمالی را برای مشتریان تخمین زده و تمامی مراحل تعمیر را تشریح می‌کند. بطور کلی هزینه تعمیرات یخچال اسنوا به مدل دستگاه، نوع قطعات نیاز به تعمیر یا تعویض و همچنین پیچیدگی کار بستگی دارد.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه تعمیر یخچال اسنوا در مشهد

میزان هزینه تعمیر یخچال، متناسب با عوامل مختلف می‌تواند متغییر باشد. حتما مستحضر هستید که هزینه تعمیر یخچال نسبت به انواع مختلف آن مانند ساید بای ساید یا یخچال‌های صنعتی متفاوت است. علاوه بر آن، یخچال‌مدرن به علت وجود سیستم حساس و پیچیده در ساخت آن‌ها، نیاز به عیب‌یابی و تعمیر تخصصی دارند. پیشنهاد ما به شما این است که با تکنسین‌های متخصص مجموعه عصر یخ تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره و عیب‌یابی رایگان، از تخمین هزینه تعمیر یا تعویض قطعات یخچال باخبر شوید. متخصصین ما با شما درمیان خواهند گذاشت که قعطه خراب قابل تعمیر است یا بایستی تعویض شود. این قطعات قابل تعمیر یا تعویض تا حد زیادی بر قیمت تعمیر یخچال اسنوا تاثیر گذار هستند.

مشکلات و ارورهای متداول یخچال اسنوا

جدول زیر شامل، رایج‌ترین مشکلات ثبت شده در طی دو سال اخیر در تعمیرگاه مجاز عصریخ در مشهد است که مشتریان برای تعمیرات یخچال اسنوا در منزل با نمایندگی ما در میان گذاشته‌اند:

مشکل یخچال اسنوا

علت احتمالی مشکل

خنک نکردن یخچال فریزر اسنوا

خرابی برد، کم شدن گاز، خرابی رله و کمپرسور و تنظیم نادرست دما از علل این مشکل هستند.

آبریزی از یخچال اسنوا

مشکل لوله متصل به یخساز و مسدود شدن لوله تخلیه از علل آبریزی یخچال اسنوا است.

خاموش روشن شدن یخچال فریزر اسنوا

خرابی ترموستات، برد و موتور یخچال 3 علت اصلی این مشکل هستند.

یکسره کار کردن یخچال

احتمالا به کثیفی کویل‌های کندانسور، خرابی سنسور دیفراست و خرابی برد الکترونیکی مربوط است.

صداهای بلند یخچال فریزر

صداهای بلند به خرابی فن، خرابی موتور و تراز نبودن یخچال فریزر مربوط است.

روشن نشدن یخچال فریزر اسنوا

مواردی مانند نرسیدن برق به یخچال، خرابی ترموستات، تایمر دیفراست، برد، رله استارت، موتور و اتصالات داخلی از دلایل این مشکل هستند.

برفک زدن یخچال نوفراست

به خرابی ترموستات، فرسودگی نوار دور درب و باز و بسته کردن مداوم درب یخچال مربوط است.

بسته نشدن درب یخچال

خرابی لاستیک دور درب، چیدمان نادرست موادغذایی، تراز نبودن دستگاه و معیوب شدن درب عوامل وقوع این مشکل هستند.

یخ زدن لوله کندانسور یخچال اسنوا

یخزدگی این قطعه به کثیفی لوله کندانسور، تنظیم نبودن دمای یخچال و خرابی سیستم دیفراست ربط دارد.

داغ شدن بیش از حد موتور یخچال اسنوا

داغ شدن غیرطبیعی موتور به خرابی موتور، کم شدن گاز و تنظیم نادرست ترموستات مربوط است.

خاموش شدن صفحه نمایش یخچال اسنوا

خرابی سنسور دما، ترموستات و برد، قطع شدن برق و قطعی اتصالات از علل وقوع این مشکل هستند.

کار نکردن فن یخچال فریزر

علت آن به نوسانات برق، آسیب دیدن پره‌های فن و کثیفی فن مربوط است.

جدول کامل ارورهای یخچال فریز اسنوا + راهکار

در ادامه به بحث مهم ارورهای یخچال فریزر اسنوا می‌پردازیم. پیش از اقدام به رفع ارور در پخچال فریزر اسنوا، بایستی حتماً آگاهی لازم از معنا و مفهوم ارورها پیدا نمود. در زیر به معرفی لیست کاملی از کدهای ارور یخچال اسنوا پرداخته‌ایم.

کد خطا

مفهوم خطا

راه حل

F1

سرد نشدن اواپراتور به‌دلیل یخ‌زدگی این قطعه

خرابی سیستم دیفراست، نشتی گاز، قطعی سیم برق کمپرسور و یا خرابی این قطعه را چک و در صورت وجود مشکل در هر قطعه به تعمیر و یا تعویض آن بپردازید.

F2 و F3

F2 مربوط به خرابی در سنسور فریزر و F3 مربوط به خرابی سنسور یخچال

تکنسین‌کار باید سوکت سنسورها را چک کند تا در صورت لزوم به تعویض سنسور اقدام نماید. همچنین قطعه برد قدرت نیز در صورت نمایش این ۲ نوع ارورها هم باید چک و در صورت لزوم تعویض شود.

F4

خرابی سنسور دیفراست دستگاه

سوکت سنسور چک شود و در صورت نیاز قطعه سنسور و یا برد کنترلی یخچال تعویض شود.

F5

خرابی المنت و عدم عملکرد صحیح سیستم دیفراست دستگاه

سوکت سنسور را چک کرده تا در صورت نیاز، به تعویض این قطعه و یا تعویض برد قدرت دستگاه اقدام کنید.

F6

خرابی آی‌سی حافظه اپروم دستگاه

برد کنترلی دستگاه تعویض شود. به‌دلیل حساسیت بالای این قطعه، بهتر است که این کار توسط یک تعمیرکار متخصص انجام شود.

F7 و F8

F7 مربوط به خرابی فن یخچال و F8 مربوط به خرابی فن فریزر

باید تمام قسمت‌های فن و سیم‌پیچی‌های آن را چک کنید و در صورت وجود مشکل، این قطعه را تعویض نمایید.

F9

خرابی قطعه هیتر المنت فریزر

تکنسین‌کار باید المنت روی اواپراتور فریزر را تعویض کند.

FA

خرابی هیتر المنت یخچال

تعویض قطعه توسط تکنسین‌کار

FB

خرابی آی سی برد الکترونیک اصلی دستگاه

پس از دیدن این کد، از دستکاری یخچال خودداری کنید و با نمایندگی عصر یخ جهت تعمیر دستگاه و تعویض این قطعه اصلی یخچال تماس بگیرید.

H و H1

H مربوط به گرم بودن یخچال و H1 مربوط به گرم بودن فریزر

این ارورها به کم بودن گاز موتور و یا بدون گاز بودن موتور مربوط است. تکنسین‌کار بایستی به شارژ مجدد گاز یخچال فریزر اقدام نماید.

در صورت رخداد و مشاهده هر کدام از موارد ذکر شده می‌توانید با عصر یخ تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا مجموعه ما بهره ببرید.

معرفی مدل‌های مختلف یخچال اسنوا

در این بخش به معرفی بهترین‌ مدل‌های یخچال اسنوا می‌پردازیم.

یخچال فریزر اسنوا مدل SN8S-3035SS گالری loT

با سرعت گرفتن روند پیشرفت تکنولوژی و اتصال لوازم خانگی تحت عنوان اینترنت اشیا یا loT به به شبکه اینترنت، سطح تجربه زندگی انسان مدرن به کلی تغییر یافته است. استفاده از فناوری loT در یخچال فریزر اسنوا باعث افزایش بهره‌وری، دسترسی آسان و کنترل بهتر شده است. شما می‌توانید به‌راحتی با استفاده از گوشی موبایل یخچال خود را مدیریت کنید. یخچال اسنوا مدل گالری loT یا مزیت‌های ویژه خود مانند تظیم حالت‌های استفاده در چهار نوع اقتصادی، مهمانی، تازگی و مسافرت و یا قابلیت اعلام پایان تاریخ مصرف مواد غذایی، کیفیت و سطح تجربه کاربران این مدل از یخچال‌های اسنوا را افزایش داده است.

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2034SS هارمونی متوسط

یخچال هارمونی اسنوا به واسطه طراحی مینیمال خود، زیبایی آشپزخانه شما را چند برابر می‌کند. این مدل همچنین دارای فیلتر تصفیه آب، سیستم سرمایش هوشمند و یک بار کوچک خانکی تهبیه شده در درب می‌باشد. از مزیت استفاده از سیستم سرمایش هوشمند می‌توان به افزایش عمر نگه‌داری مواد غذایی در یخچال استفاده کرد. فیلتر تصفیه آب این محصول جهت جلوگیری از مزه دار شدن آب آبسرد کن یخچال ساخته شده است که به خوبی از پس بی‌مزه نگه داشت آب برمی‌آید؛ یخچال اسنوا مدل هارمونی آب بی‌بو، سالم و بی‌مزه را وارد مخزن آبسردکن و سپس به دست شما می‌رساند، گوارای وجودتان.

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2035SS هایپر وی‌ای بزرگ

اگر از رژیم غذایی گیاه‌هواری پیروی می‌کنید، این مدل برای شما یک انتخاب ایده‌آل است. یخچال فریزر اسنوا مدل هایپر‌ وی‌ای با بهره‌مندی از سیستم حفظ تازگی سبزیجات، میوه و سبزیجات شما را با تابش فرکانس نور سبز (Magic light) برای مدت طولانی‌تری سالم و تازه نگه داشته و ماندگاری آن‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین سایز بزرگ این یخچال ساید بای ساید اسنوا باعث می‌شود تا همیشه برای خریدهای خود جای کافی داشته باشد. یخجال اسنوا مدل هایپر وی‌ای با بهره‌مندی از مزیت‌های نگهداری طولانی مدت و ظرفیت گسترده برای جای دادن مواد غذایی، در نقش یک هایپرمارکت خانگی عمل می‌کند.

راهکارهایی برای افزایش بازده یخچال فریزر اسنوا و ماندگاری مواد غذایی

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که مقادیر زیادی بستنی، غذاهای آماده یا سایر کالاهای فاسد شدنی را در یخچال خود برای مدت طولانی نگهداری می‌کنند، حتما نیاز به استفاده از ترفندهایی دارید که باعث طولانی‌تر شدن عمر مواد غذایی می‌شوند.

همواره به یاد داشته باشید جایگذاری فوری مواد غذایی در یهچال فریزر یکی از بزرگترین اشتباهات نگهداری محصولات است که باید از آن اجتناب کنید. از مهم‌ترین ترفندهای افزایش ماندگاری مواد غذایی، گروه بندی محصولات است. نحوه گروه بندی مواد غذایی و قرار دادن آنها در یخچال، و همچنین نحوه حفظ تمیزی و دمای خود دستگاه، می تواند تفاوت زیادی در دوام غذای شما برای چند روز یا چند هفته ایجاد کند. سازگاری با این عادات نه تنها باعث افزایش ماندگاری مواد غذایی و کاهش ضایعات مواد غذایی می شود، بلکه می تواند مواد تشکیل دهنده شما را از از دست دادن مواد مغذی و طعم ضروری نجات دهد. همچنین تلاش کنید تا دما و رطوبت یخچال را مدیریت کنید؛ به عنوان مثال سعی کنید از پیش شستن سبزیجات خودداری کنید زیرا تاحد زیادی رطوبت دستگاه را افزایش می‌دهد.

برای به حداکثر رساندن طراوت سبزیجات خود، آبکشی را برای زمانی که در شرف خوردن هستید نگه دارید. این کار به این دلیل است که محصولات قبل از شستشو رطوبت و تراکم اضافی ایجاد می‌کنند. تراکم در یخچال به دلیل فرآیندهای خنک‌کننده و رطوبت طبیعی است، اما مقدار زیاد آن ممکن است باعث ایجاد کپک و بوی نامطبوع شود. به همین دلیل است که یک هک متداول، قفسه ها و کشوهای شما را با دستمال کاغذی پوشانده است. آنها برای جذب هر گونه رطوبت اضافی که ممکن است منجر به پوسیدگی سریعتر غذای شما شود عمل می‌کنند.

راه‌های پیشگیری از خرابی یخچال و فریزر

برای جلوگیری از خرابی یخچال و بهبود عملکرد آن از دستورالعمل‌های زیر پیروی کنید.

کویل های کندانسور یخچال را تمیز کنید

تمیز کردن کویل‌های کندانسور یک تعمیر بسیار رایج یخچال است. کویل‌های کندانسور در پشت یخچال یا در قسمت پایینی آن قرار دارند. این کویل ها مبرد را خنک و متراکم می‌کنند. هنگامی که کویل‌ها با خاک و گرد و غبار مسدود می شوند، نمی توانند گرما را به طور موثر آزاد کنند؛ در نتیجه کمپرسور شما سخت‌تر و طولانی‌تر از آنچه طراحی شده کار می‌کند و انرژی بیشتری مصرف می‌کند که منجر به عمر کوتاه یخچال شما می‌شود.

سعی کنید به صورت دوره‌ای کویل‌ها را با برس تمیز کننده کویل و جاروبرقی تمیز کنید. برس تمیز کننده کویل قابل خم شدن است تا در نواحی تنگ قرار بگیرد. از آنها می‌توان برای تمیز کردن رطوبت گیر و کویل های تهویه مطبوع نیز استفاده کرد. صرفا با این تمیز کردن ساده می توانید بیش از 70 درصد تعمیر و سرویس یخچال را حذف کنید. اگر حیوانات خانگی دارید این کار را دو بار در سال یا بیشتر انجام دهید. خز آنها به سرعت سیم پیچ ها را مسدود می کند. در ضمن مراقب باشید که پره‌های فن  هنگام تمیزکاری خم نشود.

فن کندانسور یخچال را تمیز کنید

اگر کویل‌های یخچال شما در کف قرار دارند، فن کندانسور و اطراف آن را تمیز کنید. یخچال‌هایی که کویل آن‌ها پشت دستگاه است، فن ندارند. فن، هوا را در سراسر کویل‌ها به گردش در می‌آورد تا به خنک شدن آنها کمک کند. گاهی اوقات کاغذ، خاک، گرد و غبار می توانند به فن مکیده شده و آن را به طور کامل متوقف کنند.

برای پیدا کردن قطعات تمیزکاری بهتر است بدانید که فن‌ها همیشه در کنار کمپرسور هستند. اکثر یخچال‌ها دارای نموداری در پشت یا تا شده در زیر مشبک جلویی هستند که محل قطعات اصلی را نشان می‌دهد. با دور کردن یخچال از دیوار و برداشتن درب پشتی با پیچ گوشتی به فن کندانسور دسترسی پیدا کنید. پس از اتمام کار، پوشش را تعویض کنید. این کار برای ایجاد گردش مناسب هوا ضروری است.

واشر درب یخچال را پاک کنید

با تمیز نگه داشتن واشر درب از هزینه گران‌قیمت تعمیر واشر یخچال جلوگیری کنید و نشت هوا را کاهش دهید. به‌طور معمول شربت، ژله یا هر چیز چسبناک دیگری که از قسمت‌های جلویی یخچال شما چکه می‌کند، می‌تواند واشر را خشک کرده و به قاب بچسباند تا دفعه بعد که در را باز می کنید، واشر شما پاره شود. سعی کنید همواره واشر درب یخچال را تمیز نگه دارید؛ در این صورت یک مهر و موم خوب و محکم خواهید داشت که هوای خنک را در جایی که متعلق به آن است، نگه می دارد و مانع از هدر رفت انرژی می‌شود.

برای جلوگیری از خراب شدن واشر، سمت دستگیره در واشر را با پاشیدن پودر بچه روی یک پارچه و پاک کردن آن به صورت ماهی یک بار، روغن کاری کنید. سعی کنید واشر در را به طور مرتب با آب گرم و اسفنج پاک کنید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از مواد شوینده استفاده نکنید، زیرا می‌تواند به واشر آسیب برساند.

دریچه های فریزر را پاک کنید

دریچه‌های کوچک روی یخچال‌ منجر به گردش هوا در فریزر می‌شوند. آنها را مسدود نکنید یا اجازه ندهید خرده‌ها یا گره‌های پیچ خورده در اطراف فن اواپراتور مکیده شوند. برای کمک به صرفه جویی در مصرف انرژی و بهبود عملکرد یخچال فریزر، فریزر خود را حدود سه چهارم پر نگه دارید تا هوای سرد حفظ شده و در گردش باشد.

چرایخچال اسنوا بخریم؟

یخچال فریزر اسنوا نیز مانند هر برند دیگری از مزایا و معایب خاص خود برخوردار است؛ اما جالب است بدانید که در یک نظر سنجی انجام شده توسط مجموعه انتخاب سنتر، حدود 80 درصد کاربران یخچال‌های اسنوا، از عملکرد یخچال خود راضی بودند. وجود امکانات مختلف در یخچال‌های اسنوا مانند مصرف بهینه انرژی، طراحی زیبا و مدرن و قیمت رقابتی در مقایسه با سایر نمونه‌های خارجی از مزیت‌های اصلی این یخچال‌ها محسوب می‌شوند.

درباره برند اسنوا

امروزه کمتر کسی است که نام برند ارکان ساختار نوین ایرانیان را شنیده باشد، اما تقریبا همه اسنوا را می‌شناسند. اسنوا که مخفف ارکان ساختار نوین ایرانیان است، فعالیت خود را از سال 1383 با شعار روی ما حساب کنید آغاز کرد. هویت یکپارچه، رهبری فکری در زمینه تولید، توسعه و نوآوری باعث شده تا اسنوا از تعداد 20 پرسنل به تعداد 5000 پرسنل و 1200 شعبه در سراسر کشور برسد. اسنوا یک شرکت لوازم خانگی ایرانی و باکیفیت است که به خوبی توانسته خدماتی درخور اعتماد ملت ایران بدهد.

نظرات کاربران